maandag 14 september 2015

Papier freubels ***







Nu heb ik toch echt de smaak te pakken lieve mensen, het is ook zo leuk om te doen. Dit keer heb ik op een dikker vel aquarelpapier gewerkt en tekende daar een veer op, en toen weer met een hobbymesje alles uitgesneden, daaronder heb ik voor de foto's te nemen er een donkere ondergrond onder gelegd zodat de veer er mooi uitspringt. Op de foto met het vierluik zie je het effect als je de  uitgesneden veer voor een lichtbron plaatst, en dat geeft een mooi zacht licht. Ook heb ik nog een Origami vlinder gevouwen en twee andere frutsels gemaakt. Op de eerste foto heb ik er een veer naast gelegd van een Ransuil die veelvuldig bij ons in de bomen zitten. Inmiddels ben ik al weer met wat nieuwe papier frutsels bezig, o.a een grappig popje en ik dacht eigenlijk kan ik ook wel een beertje van papier maken, ook daar ben ik al mee bezig. Hebben jullie dat nu ook, dat je soms met teveel dingen tegelijk bezig bent, het is ook allemaal zo leuk om te doen. En terwijl ik met iets bezig ben gaan mijn gedachten alweer enthousiast naar een ander project, wordt vervolgd. Wens jullie allen een mooie nieuwe week toe ***


11 opmerkingen:

  1. Heel precies werkje zo te zien -mooi .. Fijne week,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Josephine,
    Wat een geweldig project. Het ziet er zeer elegant en erg mooi. Het moet een geweldig decor punt zijn!
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn opnieuw kunstwerkjes geworden, ook hoe je het op de foto zet is zo apart.
    Ik herken je gedachten en bezigheden helemaal. Ik word soms gewoon moe van mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook weer een goed gelukt projectje. Door je post heen lees ik hoe je geniet van al het moois. Om je heen kijkend wat voor moois je daarna gaat maken. Goed gelukt hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine, miste ik toch bijna deze post! Wat geweldig nou weer deze "frutsels" zoals je ze noemt. Zelf noem ik ze kunstwerkjes........
    Leuk om te lezen dat je er zo veel plezier aan hebt. Ach, van alles tegelijk willen doen, nooit tijd genoeg..............het past bij creatievelingen denk ik.

    Je vlinder met ijzerdraad sprietjes, geweldige vondst! Ransuil veer als voorbeeld (ik ben blij te horen dat ze er nog steeds zijn!) (zijn het er al meer?) wat mooi!

    Ik vind het prachtig om naar je kunstwerken te kijken en natuurlijk ook de mooie foto's die je er van maakt!

    Ga maar lekker door!!!

    Liefs van Pink.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk hoor....je bent altijd zo creatief...liefs fijne week can mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. E' bellissima questa piuma.
    Bellissima questa idea.
    Bellissimo scoprire tutti i tuoi interessi e tutte le tue creazioni.
    Sei bravissima!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh ....ook al zo creatief met papier en fotograferen.
    Je bent ook echt op alle markten thuis....ik vind het heel knap gemaakt.
    Wat kan zoiets dan ook verslavend werken he?

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een creatief idee deze papieren kunstwerkjes, Josephine, heel mooi gemaakt weer ... lijkt me een precies werkje waarop je je moet concentreren en toch heel rustig van wordt ...
    En wat een wondermooi effect met het licht !
    De herfst is hier in aantocht, regen en felle wind ... de eerste herfstblaadjes komen al aangewaaid op het terras ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Josephine,
    Wat ontzettend leuk. Grappig hoe je deze veer zo hebt gemaakt.
    Met deze methode kun je inderdaad verschillende figuren uitsnijden. Echt heel erg leuk. Ook die papieren vlinder vind ik erg grappig gemaakt.
    Creatief hoor, maar ook ontzettend leuk!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥