woensdag 23 februari 2011

Onweerstaanbaar ***













ONWEERSTAANBAAR *** en dan heb ik het over heerlijke paaseitjes,  eigenlijk alles wat met chocolade te maken heeft daar ben ik dol op. En ik eet het ook dagelijks, ik ben gek op PUUR met hele hazelnoten, b.v. Maar nu de eitjes periode weer aanbreekt staan er weer schalen vol op tafel mij toe te lachen. Wat erg hé, gaat dat bij julllie ook zo, ik kan er gewoon niet van afblijven. Deze paarse RAKKERTJES  in een mooie bokaal en samen met een karaf  "PARFAIT d'AMOUR" het paarskleurige likeurtje,  en werkelijk niet te zuipen [op z'n Amsterdams gezegd] heb ik op de foto gezet voor een harmonieus geheel.
SNOEPEN JULLIE EVEN LEKKER MEE ***

30 opmerkingen:

  1. wat ziet je blog er prachtig uit, en wat een geweldige serie foto,s weer.
    zoals jij paaseitjes heb gedecoreerd met het karafje vind ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke mooie paaseitjes overleven het hier niet lang hoor!!
    Je hebt ze prachtig vast gelegd...dus als ze op gaan hebbie altijd de foto nog!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhhhhhhhhhh!
    the feeling of easter!
    ♥♥♥
    sleep well
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties heb je er weer van gemaakt!
    En is er nog 1 over voor mij:)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaahhh, wat een mooie blogachtergrond!!
    En je foto's zijn weer snoeperig verlichtend.
    Alhoewel chocola voor mij lichamelijk niet bepaald verlichtend werkt.
    Maar geestelijk.... niet normaal meer!!! (@)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Josephine,
    hier ben ik nog 'ns.
    Heerlijke fotoreeks. Vooral de laatste is een pareltje! Heel geslaagde compositie.
    En ja... chocolade... die pure:
    ik kan er niet van af blijven!
    Het is een dagelijks ritueel ;-)

    Groetjes
    en dank voor de blijken van medeleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o ja, parfait dámour is mierzoet en smaakt naar viooltjes.
    dat paars is beeldschoon en idd .....onweerstaanbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, lieve creative Josephine,

    De vijf P's van:
    Pasen
    Paaseitjes
    Paars
    Parfait d'Amour
    Prachtig!!!

    Whaw.....wat heb je een romantische header ontworpen.

    En het model tulpglas is ook al zó mooi.

    Ben niet een echte zoetekauw maar af en toe een stukje goede bittere chocolade (70%)gaat er wel in, en dat smelt in mijn mond terwijl ik kleine slokjes neem van 'n versgezette koffie;-).....dat vind ik PUUR genieten!

    Goede nacht.....
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onweerstaanbaar lekker,mmmmmmmmmmm,wij zijn ook chocoladegekken vooral Dré,ik krijg een barstende hoofdpijn als ik chocolade eet dus laat ik vaak staan voor Dré in een mum van tijd is alles op,fijne dag vandaag,mooie fotocollage’s.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine, mijn complimenten! Wat ziet je blog er prachtig uit! Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan...je bent ook zo ontzettend creatief.

    Je foto's zijn ook al zo prachtig!
    Ik krijg bijna de neiging, om er één te willen snaaien hihi. Ik haal ze nog maar niet in huis...ik hou het nog even bij kijken ;-)

    Fijne dag!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige presentatie van de eitjes.
    Heb je ze al opgegeten???
    Ik ben ook gek op schokolade.

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk...heerlijk lieve Jo....
    Een lieve uitnodiging van je voor de koffie en dan serveer je er ook nog wat lekkers bij....
    Pas op hoor, kom er aan!!! Ben hier dol op!!!
    Dusse...bewaak ze goed je eitjes....anders.....
    alles op!!!
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. met alle reacties voor mij zijn er vast geen eitjes meer over hihi.. misschien maar goed want als ik eenmaal begin met chocola.. mm.. maar ik geniet weer van je prachtige fotos!! en je header smul ik ook van:)

    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ... en zo mooi in beeld gezet. Ik snoep niet mee, want ik hou niet van chocolade, maar wel van mooie foto's. Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PAAS EITJES!
    JAMMIE!
    LEKKER!
    MAAR O ZO SLECHT.
    TOCH MAAR VANMIDDAG KOPEN EN DAT KOMT DOOR JOUW MOOIE FOTO'S DAT IK NU ZIN HEB IN PAAS EITJES. HIHIHI

    JE HEADER EN BLOG LAY-OUT IS ERG MOOI GEWORDEN!

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh wat een heerlijk zoete plaatjes.
    Wij hebben van de week een doosje paas eitjes van het merk 'Tony's Chocolonely' ontdekt; ze zijn vrij groot, massief en zo lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwww wat vind ik dit prachtige foto`s,alles past zo mooi bij elkaar,ik ben ook dol op chocola,maar kan niet meer zoveel eten ervan vanwege hoofdpijn,ik wens je een fijne dag,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig ik wil altijd roze......maar er zit dan meestal puur in....en dat lust ik niet....dus ik kan ze weerstaan !! goed he??? fijne dag lieverd.....xxx...mooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Josephine, inderdaad onweerstaanbaar !
    En dan bedoel ik ook jouw foto's, zo mooi, de paarse kleuren met de bloemetjes !
    Dat likeurtje heb ik nog nooit geproefd, maar ik denk dat de chocolade eitjes veel lekkerder zijn !
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi weergegeven!
    Pracht foto's.
    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Getver de pielekes wat lekker!!!!
    en veel te aantrekkelijk op de foto gezet!!!!! JIJ DURFT!!! ik kan dit niet aan hoor!! woehahahaha
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag lieve schat♥♥♥
    wat een prachtige entree heb je weer gemaakt bizonder mooi.
    En dan je paas eiëren foto's,ik ben trots op je zo mooi als je steeds maar weer van die speciale
    foto's van de meest simpelle dingen maakt, tot en met verzorgt.
    Want ik weet wat een tijd er in gaat zitten voor je de goede combinatie's heb,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou ik kan je de hand schudden want ik ben eigenlijk verslaafd aan chocola! Haha erg hè? Ze hebben hier van die grote chocoladebollen zo'n 4 cm doorsnee met zachte vulling en nootjes. Ik kan hem niet in een keer in mijn mond stoppen, zo groot! Die parfait d'amour smaakt volgens mij naar bosviooltjes en ik vind dat wél lekker.Net als lavendelsiroop (lekker over ijs en dat soort dingen, niet puur)of rozenlikeur. Jaja.
    Prachtig die kleuren op je foto's, blauw en violet zijn één van mijn lievlelingskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh zag nog je mooie nieuwe header,oh wat mooi,een kunst om dat te maken zo,

    fijne avond,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. chocolade eitjes hmmm heerlijk hier zijn ze er ook dol op, en zelf doe ik s'morgens altijd puur hagelslag op mijn boterham.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Josephine. KInd het water loopt me in de mond. Ben gek op chocola maar kan er wel goed van af blijven als het moet. Heb nog een chocoladeletter in de kast liggen. Je foto's zijn ware kunstwerkjes zoals gewoonlijk natuurlijk. Prachtig dat paars.
    Lieve groeten van Riet die net weer wakker is van haar griep slaapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Josephine, wat is het toch altijd genieten van je reakties! Mooi is het bankstel hè, ik ben er helemaal tevreden mee enne...Ky ook hoor ;)
    Wat is je blog mooi geworden met die prachtige header en die roosjes hier opzij.
    En dan weer die plaatjes van die paaseieren, ik laat ze nog maar even 'bewust' uit het huis.
    Brrrrrrr, parfait d'amour, ik schud me nog als ik het zie, mijn oma dronk dat vroeger vaak en dan moesten we proeven,bha, bha, het is ook niet mijn ding maar ik vind het wel heel erg decoratief :)
    Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi leuk dat je ook even bij mij kwam kijken wat heb je mooie foto`s op je blog heel mooie die kleuren geweldig fijn weekend rommy tot blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. héhéhé!!! Deze post van je moet ik gemist hebben en wat een post!!! Zooooveel lekkers, in van die prachtige kleurtjes paars en lila dan nog wel, mmmmm, lekker, ik snoep lekker mee... oooo, nu breng je me toch in de verleiding ook paaseitjes te kopen, best dat ik vandaag de boodschappen al deed...
    Groetjes en fijn weekend!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥