dinsdag 29 december 2015

Happy New Year Wishes ***






De laatste dagen van het jaar tikken langzaam weg, een jaar met veel fijne maar ook droevige gebeurtenissen, een jaar die net als alle jaren voor mijn gevoel is omgevlogen. Het lijkt wel als een mens ouder wordt of de tijd steeds sneller gaat, onzin natuurlijk maar zo voelt het wel voor mij. Iedereen wens ik een fijne en vooral BRUISENDE jaarwisseling toe. Bedankt voor al jullie mooie posten waar ik van genoten heb, en jullie wil ik ook bedanken voor alle lieve reactie's die ik heb ontvangen op mijn posten. Geniet van een warm samenzijn en stap vol goede moed binnen in het jaar 2016 ***


11 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie ook een gelukkig en creatief,
    maar vooral gezond nieuw jaar !
    goetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá!Muito lindo seu post!!!Mais um ano se conclui com a graça de Deus, e a você eu desejo que tenha guardado em seu coração todas as bênçãos que Deus lhe ofereceu. Que dos momentos menos bons tenha tirado aprendizagens e tenha podido demonstrar sua força e sua fé.

    Que este ano que agora começa traga muita paz, saúde, amor e mais sabedoria. Que seja um ano iluminado e abençoado por Deus. Feliz Ano Novo para você e sua família fiquem na paz do Senhor! Beijos
    Arlete

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja......ik wilde hem ook maken...Oudejaarslot maar doe het toch maar niet.....wat een jaar...pffff...ik wil weer opnieuw beginnen...dus ik kijk niet meer achterom....laat het nieuwe haar maar komen....ik ben er klaar voor......hihihihihi....liefs van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een gezellige jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine,
    Hele mooie plaatjes.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle geluk en gezondheid voor 2016.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine♡
    Wow wat knap van jou weer die kleine hondjes♡ van wolvilt♡..je word er super handig in hihi. .
    en ja het is iets stiller als je denkt aan je moederlief♡..de herinnering zal niemand je afnemen een lieve troost voor jou♡
    Gezellig ♡ om nu buiten de deur te eten een heerlijke verwennerij om van te genieten♡
    Lieverd♡ bedankt voor al je lieve berichtjes♡ op mijn.posten ik kijk er altijd heel graag naar uit♡
    nu Wens ☆☆☆☆ik jou van ♡in het Nieuwe jaar ♡alle Geluk en Liefde ..Goede Gezondheid toe
    liefss Gaby X♡X♡X♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Con tutto l'Amore e l'Amicizia ....ti auguro un Felice Anno Nuovo pieno di Pace.
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een wondermooie wensen ... ook jij bedankt voor al je mooie posten en fijne reacties, Josephine !
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en het allerbeste in 2016 !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine.
    Voor jullie ook nog eens de beste wensen voor 2016.
    Ja dat gevoel heb ik ook , de tijd vliegt maar zo voorbij. We hebben heel drukke weken achter de rug en zoals zoveel mensen zeggen ik ben blij dat het weer allemaal gewoon wordt, en we hebben er nog wel zo naar uit gekeken.:)))
    Lieve groetjes van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine, wat een mooie wensen. En dat alles wens ik jou ook. Op een mooi, gezond en liefdevol 2016 We gaan de blogdraad maar weer eens oppakken ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Josephine wat een prachtige nieuwjaar wens is dat.
    ook wij wensen een ieder veel geluk en goede gezondheid toe in 2016.
    Groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥