maandag 4 januari 2016

Kleine Fasja en trekpopje ***









Dag lieve mensen, de eerste post in 2016 uit een zeer koud noorden des lands, Brrrrrrrrrrr hier heeft het de hele dag gevroren en het ijzelt aan één stuk door, jakkie niet echt mijn cup of tea omdat het behoorlijk gevaarlijk is. Het eerste beertje van het nieuwe jaar is voltooid, deze kleine schat heet "FASJA"
 ze is gemaakt van een mooie matte viscose, haar buikje en voetjes zijn gevuld met glas granulaat. Ook heb ik een trekpopje gemaakt, op internet zag ik een voorbeeldje om dit grappige trekpopje te maken heb de afbeelding verkleint en uitgeprint en op een dun stukje karton geplakt. Alles uitgeknipt en er een trekpopje van gemaakt. Het doet me echt aan vroeger denken, wij hadden thuis ook allerlei trekpopjes en als klein meisje kon ik daar uren mee spelen. En ook met alle foto's nemen heb ik weer heerlijk zitten spelen. Geniet allemaal van een mooie nieuwe week ***


13 opmerkingen:

  1. Dat begint goed zeg, wat een prachtig beertje heb je gemaakt. Ook ben ik gek op het trekpopje echt super!!
    En ook nog een leuk borduurtje, ik kan je zeggen dat ik het genoten van deze post!

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.
    Wat een mooi beertje maakte je weer en ook het trekpopje is superleuk. Het borduurtje op de foto trekt ook meteen mijn aandacht ;)
    Een heerlijke post om mee te starten :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ach Josephine, wat een lieverdje! Tjonge jonge wat is ie mooi geworden! Dat neusje, helemaal wow! Geweldig hoe je de foto's hebt genomen en ja, het was weer leuk hè om mee te spelen?! Mooi patroon ook!
    Ook je trekpopje vind ik leuk; mooie pennetjes heb je daar voor gebruikt.
    Dit belooft dus een geweldig Josephine jaar te worden! Joepie!!!

    Liefs van Pink en pas maar op met die ijzel, bah!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Josephine♥
      Ten eerste een lieve♥ Nieuwjaar Knuffel♥ van mij en wens je veel Geluk♥ Gezondheid♥ en Veel Liefde♥ toe!!
      Ook dat wij nog lang in blogland♥ mogen genieten♥ van al je mooie♥ posten♥ met je prachtige♥ foto's♥..
      Je trekpopje♥ is echt schattig♥..ik ken ze ook van vroeger hihi..
      Ook je eerste beertje♥ Fasja♥ een aparte naam is prachtig♥ geworden met haar lieve snoet♥..!!
      Ik vraag mij af hoeveel je♥ er nu hebt gemaakt?
      Ik ben nog even bezig en hoop snel mijn eerste post♥ te plaatsen..hihi..
      lieverd lieve♥ wintergroetjes♥ (kijk je♥ ook uit met die ijzel!!ja hier nog geen vlokje♥ sneeuw gezien)..Liefs♥ Gaby..X♥X

      Verwijderen
  4. che bello, anche per questo 2016 potrò gustare le tue magnifiche creazioni...hai iniziato con questo stupendo e tenero orsetto,mi ha fatto sorridere!
    un bacio grande
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Josephine
    Fasja is prachtig. ik houd van haar vacht en de trim op haar hoofd is prachtig. Ze heeft zo'n mooi gezicht. Uw beren zijn zo charmant en lief. Grote werk mijn vriend ..
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,
    Wat een ontzettend leuk beertje is dit weer geworden. Ontzettend knap gemaakt. En ook dat trekpopje met zijn apengezichtje is erg leuk. Jij moet inmiddels toch al een klein eigen dierentuintje hebben..hihi...!! Want dan kom ik de beestjes bij jouw fotograferen..haha..!!
    Echt schitterend al die mooie beestjes en poppetjes.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fasja, wat een leuke naam voor weer zo;n schattig beertje. En herinneringen komen boven als ik dat trekpoppetje zie. Daar speelde ik vroeger ook mee.
    Ik lees over al de kou en ijzel daar hoge noorden. Wees voorzichtig meissie. Vroeger deden we sokken over onze schoenen, dan kwam je tenminste nog vooruit.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Fasja geweldig wat een lief koppie zeg....maar ook het trekpopje is snoezig....je maakt zulke mooie dingen liefs van mij....❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik het trekpopje zag, moest ik gelijk aan vroeger denken. Toen had ik er ook een op mijn kamertje hangen.
    Het beertje is super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals altijd erg lief/schattig .....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een lieverdje weer, Josephine !
    Zo'n mooi snoetje en leuk die juweeltjes !
    Wat een fijn trekpopje ... en ook nog zelf gemaakt, ik heb zo'n trekbeertje (wel niet zelf gemaakt) ... het heeft iets nostalgisch, vind ik.
    Gaat het toch nog winters worden, hier regen en ook veel kouder, nog geen vriestemperaturen zoals bij jullie.
    Wens je alvast een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Josephine, dit schattig beertje ziet er heel gelukkig uit met zijn trekpopje, heel mooi !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥