dinsdag 26 januari 2016

Speldenkussentjes ***








Dag lieve mensen, vorige week heb ik weer eens een paar speldenkussentjes gemaakt, een kleine aanvulling op mijn verzameling. Deze keer zijn het weer eens een paar kleintjes geworden. Het hondje [een Bono] en de poes zijn van wolvilt gemaakt, het poesje staat op een  klein oud klosje garen afkomstig uit de naaidoos van mijn moeder. Het puntige speldenkussentje is gemaakt van een grijs stofje, versierd met pareltjes en wat gezellige frutseltjes. Ze zijn natuurlijk niet echt functioneel deze kleintjes maar wel grappig om te zien en vooral om te maken. Geniet allemaal van een heerlijke week, het voelt gewoon een beetje lenteachtig aan, HEERLIJK ***


16 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, haha, de snorharen van de poes :)
    En Bono vind ik helemaal super, een mooie aanvulling voor je verzameling :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Prachtig!! Zo ontzettend leuk al die kleine beestjes van stof. Wat een gepriechel moet dat zijn..hihi...!!
    Dat hondje is echt heel grappig. Knap gedaan hoor.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Josephine
    Ik ben helemaal weg van deze creaties. Ze zijn zo schattig. Ze zien eruit als echt schattig voodoo-poppen met de pinnen in hen. De gezichten zijn fantastisch gedetailleerd. Geweldige werk van mijn vriend.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! So cute!
    Wonderful works! SAludos, Rose M .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. : ))))) wat zijn ze grappig Josephine! Hoeveel heb je er eigenlijk in totaal?! Ben benieuwd!

    Liefs!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar ben ik nog even want ik zag ook een mooi beertje......... wilde ik nog even zeggen!!

    Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwwww zo schattig dat hondje zo liefff weer leuk gedaan allemaal...liefs fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze schattig. Het puntige speldenkussen doet me aan een aardbei denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Josephine, ze zien er zo schattig uit die mini speldenkussentjes,
    stuk voor stuk prachtige creaties als aanvulling voor je verzameling !
    Ook hier weer wat zachter, het zou inderdaad al lente kunnen zijn ... voor de rest van de week wordt regen voorspeld ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Josephine, je speldenkussentjes zijn zo schattig en mooi vind ik...het is zeker genietn van je verzameling !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke speldenkussentjes lieve Josephine. Kunstwerkjes op zich.Ik heb er ook wel een paar die ik eens moet laten zien, als ik er eens aan denk.:)) Pas zag ik ergens op een blog ook een paar hele aparte, het enige is dat je ze nooit meer kan vinden, hihi
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes, hondje is een dot. Wat een priegel werkjes maar heerlijk om te doen. heel leuk, groetjes en fijn weekend, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wát grappig! hoe verzin je het :-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je belangstelling, en lieve reactie. Over creatief gesproken, jij kan er ook wat van, leuk hoor. jij hebt ook een rijke fantasie. Trouwens die bruine aquarel daar heb ik de ondergrond met koffie gedaan en de rest met van Dijk bruin, grappig hé? liefs en groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Josephine :))
    The cat is cute and funy :-)
    I love your hand made :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mia carissima amica lontana....ho avuto ed ancora ho,qualche problema di salute...speriamo di risolvere presto....ti mando un grande abbraccio,ti seguo sempre con affetto...il gattino è fantastico,idea geniale!
    baci Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥