donderdag 17 oktober 2019

Breiwerk van Olga Bessogonova ***








Och lieve mensen kijk nu toch eens wat prachtig, gisteren kwam ik dit ergens op Pinterest tegen, wat zijn er toch veel mensen die fantastische dingen kunnen maken. Het zijn allemaal gebreide poezen gemaakt door OLGA BESSOGONOVA een dame uit Rusland. Van deze dame heb ik alleen gevonden dat zij een webwinkel heeft en daar deze schoonheden verkoopt. KLIK
https://www.livemaster.com/bessogonova kijk maar eens in haar webshop daar staan nog veel meer van deze prachtige wezentjes. Zelf noemt ze het gebreid speelgoed, maar voor mij is dit toch echt KUNST met een grote K. Je krijgt toch meteen zin om ook te proberen zoiets moois te maken. Het lijk wel of ze daar mohair wol voor gebruikt die je door te borstelen het effect geeft van een dierenvacht, genieten jullie even mee ? ***

7 opmerkingen:

  1. Wat prachtig. En wat heeft ze veel te verkopen. Wat een idee, he? Alleen daar kan ik al van genieten. Wat is Pinterest dan mooi, he? Dat we kennis van dit soort zaken kunnen nemen. Het maakt me echt blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Dit zijn inderdaad hele grappige beestjes. Zo ontzettend leuk.
    Lijkt me ook best lastig om te maken. De eerste is ook heel erg leuk.

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk prachtig! Ze gebruikt bijzonder garen, maar ook de houding en de uitdrukking van de poezen is bijzonder. Beslist geen speelgoed hoor, het is uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg. Ik snap werkelijk hoe iemand dat voor elkaar krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moooooi zeg....liefs fijne week Ria 💕💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige beestjes zeg. Ik heb geen idee hoe ze dat gemaakt kan hebben. Maar mohair zou zeker kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wow, prachtig ... en zo schattig !
    Zoals je al zei, Josephine, echte kunstwerkjes !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥