maandag 2 januari 2012

PRACHTIG cadeau gekregen***















De eerste post in het nieuwe jaar begin ik met het laten zien van een FANTASTISCH mooi cadeau, gekregen van "Marijke van Ooijen" http://marijkevanooijen.blogspot.com/ [KLIK] bij de meeste van jullie zeker bekend, maar als dat niet zo is zou ik zeker een kijkje nemen in haar bijzonder fraaie wereld, je kijkt je ogen werkelijk uit! Dit schitterende muizenmensje "Franciene" heeft Marijke speciaal voor mij gemaakt. Als je zo'n schepseltje daadwerkelijk in je handen hebt klinkt er een Ohhhh en Ahhhh.......zo mooi als het gemaakt is, het hoofdje, armpjes en beentjes, alles is beweegbaar, en zo lieflijk alle kleine details die zijn aangebracht. Het parmantige kanten strikje aan he begin van haar staartje, en kijk die schoentjes toch eens. Het is Zooooo fantastisch mooi gemaakt allemaal.. Nu vragen jullie je misschien af waarom ik Franciene heb gekregen, dat zal ik jullie vertellen. Zoals de meeste van jullie wel weten komt er dit jaar een boek uit van Marijke. Voor een bepaald hoofdstuk in haar boek heb ik een aantal foto's mogen bewerken, hetgeen ik als een eer heb ervaren en met veel liefde voor haar gedaan heb. Als dank en waardering voor de fotobewerkingen heeft Marijke dit prachtige muizenmensje voor mij gemaakt. En dat ik daar HEEL erg blij mee ben heb ik natuurlijk allang persoonlijk laten weten, maar nogmaals Marijke, heel erg bedankt voor dit prachtige cadeau, en de bijzondere warmte en vriendschap die tussen ons ontstaan is ***

Wens jullie allemaal een fijne week toe***


27 opmerkingen:

  1. wat prachtig Josephine!! Franciene straalt zoveel liefde uit.. liefde die Marijke haar ongetwijfeld heeft meegegeven.. zo mooi om te zien!
    wat fijn dat je Marijke hebt kunnen helpen met foto's bewerken, wat zullen ze mooi geworden zijn! en zo lief van Marijke dat ze Franciene voor jou gemaakt heeft!
    lekker van genieten, zo lief!!

    ik wens je veel geluk, liefde en gezondheid voor dit nieuwe jaar lieve Josephine!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Franciene is echt prachtig!!!!
    Jij maakt ook zulke mooie bewerkingen, dat zal geweldig staan in dat ongetwijfeld mooie boek van Marijke.
    Ze weet ook dat franciene een prachtig leven krijgt bij jou!!

    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lieve Josephine wat is ze móói !!!!!
    Prachtig en helemaal Marijke.
    Alleen het idee al dat alles door haar handen is gegaan ... Franciene is écht een schoonheid.
    Ontzettend leuk dat je haar hebt kunnen helpen met het boek. Dat is teamspirit ;-) Ik ben héél benieuwd naar het resultaat.

    Ik wens je een jaar vol geluk, liefde én gezondheid.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die muis, en neen ik ben niet jalours alleen een klein beetje maar ;-)))
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LIeve Josephine. Wat is dat beeldschoon, ik en er helemaal weg van. Zo'n lief muisje. IK kan me voorstellen dat Marijke je gevraagd heeft om haar foto's te bewerken. Daar ben je een meesteres in.
    Heb je leuke feestdagen gehad en je oudejaarsavondfeest was het gezellig? Zal vast wel.
    IK ben een beetje zonder inspiratie. Moet eens even in mijn archief kijken. Na al die feestdagen ben ik een beetje de weg kwijt. hihi. Moet weer even in het gareel. Weet soms even niet welke dag we nou leven. hihi. Komt wel weer goed (hoop ik) hihi.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine,

    Meis wat een mooie en prachtige post!
    Speciaal gemaakt van muisje Francien...ohhh...wat heb je haar toch ontzettend mooi gefotografeerd.
    Zo bijzonder ook, die mooie close-up van de schoentjes met die pompoentje...

    De bewerking is super..in het lijstje en met dat mooie speldje erop...zo lief!
    De tekst is zo prachtig..tjeetje...daar kan ik toch alleen maar stil van worden, en genieten van deze mooie post.

    Ik wil je graag laten weten dat ik het een hele eer vind dat je prachtige bewerkingen hebt gemaakt voor mijn boek.
    En ik ben niet alleen superblij met de bewerkingen voor mijn aankomende boek, maar ook dat ik je een geweldig lief en mooi mens vind..en blij je kennen..

    Lieve Josephine ik hoop dat we nog lang kunnen blijven genieten van elkaars vriendschap en blog.

    Meis bedankt voor de prachtige bewerkingen en vriendschap....

    Wens je alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk !! en o zo mooi !!!....xxx...


    Gelukkig Nieuwjaar !!!....ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen......Liefs Ria...xxx...


    Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true....Love Ria....xxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine, bij het zien van de foto ( in de leeslijst) dacht ik "Marijke". Meid, wat ben je super verwend! Wat een prachtige pop! Ik kan mij heel goed voorstellen, dat je er enorm blij mee bent. Het is met zoveel liefde gemaakt. Ik begrijp dat er andersom, met heel veel liefde bewerkingen zijn gemaakt voor Marijke haar boek. Het zullen oogstrelende plaatjes zijn geworden! Twee liefdes, één boek, hoe fantastisch!

    Ik wens je een heel mooi, gelukkig en liefdevol 2012!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve josephine, wat een mooi cadeau, het is ook een schatje hoor,ik vind Marijkes blog ook heel goed,kijk veel bij haar, en leuk dat je foto's in haar boek komen,.van dit popje heb je ook al zulke mooie fotos'gemaakt.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk zeg, wat ben jij maar verwend! Maar ja je maakt ook zulke mooie foto's dat heb je wel verdiend!Ik ben beneuwd naar de foto's in Marijkes boek!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een prachtig cadeau, Josephine, zo schattig !
    Fijn dat je foto's mocht bewerken voor Marijke's nieuwe boek, geweldig toch als er zo'n mooie vriendschap ontstaat !
    De perfecte post om het nieuwe jaar te beginnen ...
    groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig cadeau Josephine! Echt een heel bijzonder cadeau om altijd te koesteren.
    Ik wens je een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar met veel inspiratie en tijd om je creativiteit met foto's de vrije loop te kunnen laten. En ons daarvan mee te laten genieten? ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ........Oooooooh........hier zijn geen woorden voor.......kijken....en blijven kijken naar deze vertederende mooie Franciene.....is wat ik zeker de eerste 10 minuten gedaan heb.....

    Wat zal Marijke blij zijn met de fotobewerkingen die jij voor haar boek gemaakt hebt dat ze jou zo'n geweldig schattig cadeau geeft.

    En Little Missie heeft er een vriendinnetje bij wat onder dezelfde creatieve handen vandaan komt als Franciene.

    Jij hebt je eerste geluksmomenten in dit nieuwe jaar al te pakken en ik hoop dat er nog veel mogen volgen!!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve schat♥♥♥
    zels mijn neus gaat krullen en te recht van al die lieve reactie's die jij geregeld krijgt,ik ben trots op je.
    Franciene is met zo veel liefde gemaakt alles is beweegbaar,en die schoentjes dat is gewoon vakwerk, en de foto's die jij heb gemaakt van haar mooi hoor.
    Als je Franciene in de hand heb gaat ze gewoon als het waren leven hi,hi,hi.
    Ook je entree is weer heel mooi geworden, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie muis, zo'n geschenk en wat een eer dat jij je bijdrage ook mocht leveren aan het boek.
    wat fijn dat je zulke leuke contacten krijgt met mensen hier in blogland.
    en nog het goede gewenst voor dit nieuwe jaar.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige muis en die schoentjes! Een heel bijzonder cadeau dat je hebt gekregen. Wat toch leuk dat dit allemaal zo kan via het bloggen.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is nog maar het begin van het jaar en jou jaar kan al niet meer stuk,wat is ze prachtig!!!
    Ik geniet ontzettend van je blog Josephine!!!
    maar ik zie, ik moet nog een hoop leren ontdekken
    als nieuwkomer op blogger.
    Maar we gaan er voor,heel veel plezier met een dotje van een muis.
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geweldige post. Wat een leuke foto,s van een prachtige muis.
    Dat staartje en die schoentjes.. geweldig. Hoe leuk gemaakt, gefotografeerd en bewerkt.
    Nu ben ik gek op muizen. Al lopen ze er hier niet zo bij. Maar mischien als ik deze foto.s ophang ter inspiratie.hihihi Je weet maar nooit.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze is prachtig!! Een geweldig cadeau, geniet van haar!

    Gelukkig nieuwjaar!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig, maar zeker ook welverdiend kado lieve Josephine. Want de bijdrage van jou aan Marijke haar boek zal zeker prachtige zijn.
    Jullie zijn allebei kunstenaressen, ieder op jullie eigen terrein. Jij met de prachtige bewerkingen van foto's en Marijke met de prachtige dingen die zij maakt.
    Een mooi begin van het nieuwe jaar.
    Ik geniet nog even van een laatste week vakantie, dus ben nog even wat minder actief hier in Blogland.
    Fijne week en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh lieverd, wat heerlijk om het jaar te kunnen starten met zo een mooi cadeau, wat is ze prachtig! Maar jou kennende ook terecht verdient, ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat van de foto's!
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief,ze is beeldschoon! echt uniek,de details zo gaaf! Een gelukkig nieuwjaar lieve Josephine.

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.

    Lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt prachtig. Zoiets moois is heel bijzonder om te krijgen. Leuk die wisselwerking tussen jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook de beste wensen !
    En ja.... die muisje zal vast een plekje in jouw bewaarkast krijgen.
    Lief koppie, alles is even leuk wat ze maakt.
    Het boek zal mooi zijn daar ben ik van overtuigt.
    Zeker met jouw foto's erbij.

    Ben benieuwd...
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh what a beautiful mouse just stunning such a very special gift. Hope you have a lovely day my friend.

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Maravilloso !!!
    Tienes un blog precioso y elegante.
    Me quedo contigo me gustara seguirte.
    Saludos y hasta pronto.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥