zondag 15 november 2020

Nieuwe geluksbolletjes ***


Van de week ben ik weer eens begonnen met een nieuw borduur project en daar gebruik ik weer een aantal patroontjes van die leuke gelukbolletjes. Het is de bedoeling om 6 of 9 bolletjes te borduren en dan wil ik er een mapje van maken voor allerlei pennen die ik regelmatig gebruik en los op tafel liggen.

Het zijn drie kleuren die ik gebruik maar op de foto's zie je het verschil niet zo goed.



En eindelijk heb ik nu eens een opbergdoos voor mijn borduurgaren gekocht, werd helemaal gek van die strengetjes  die steeds weer in de knoop zaten.  Het was best nog een klusje dat wikkelen maar eenmaal voltooid is het wel heel erg handig zo.

10 opmerkingen:

  1. Grappig dat je borduurgaren op de tweede foto grijs lijkt en op de twee andere foto's blauw. Het lijken me heerlijke patroontjes om te borduren. Wat zal het straks mooi op tafel staan wanneer de pennen een plekje hebben gevonden in het mapje.
    Ja zo'n doosje is handig én het ziet er zo mooi uit😉.
    Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi project! En wat ziet dat er keurig, kleurrijk en handig uit, je opbergdoos met borduurgaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en fijn zijn die opbergdozen voor borduurgaren ik borduur dan wel niet maar gebruik het bij vilt poppetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en fijn die kleine borduurwerkjes, daar heb je goed overzicht op. Goed idee om de strengen op kaartjes te wikkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is dus een nieuw borduurproject met de bolletjes als ik het goed heb.. Wat zijn ze mooi, mede ook door de kleuren die je hebt gekozen. Zo'n vakjesdoos is ideaal om je garen in op te bergen. En het voelt zo rijk hè, zo'n doos vol...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk project. Eerst lekker borduren en daarna een mapje maken, super.
    Ik heb, dankzij de erfenis van mijn moeder, drie van die bakken. Ik vind het altijd leuk als ik dan een kleurtje nodig heb wat zij gewikkeld en genummerd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd handig als je een goed overzicht hebt :
    opgeruimd staat netjes !
    Ik wens je nog een fijne dag en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie patroontjes. Borduurgaren opwikkelen is een klusje, maar nu heb je alle kleurtjes mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk borduur project en de kaartjes met dat kleurige garen is op zich al mooi om naar te kijken.
    Ik vind dat altijd heel mooi, dingen die op kleur liggen zoals bijv in een kleurdoos.
    Ook potjes met knopen of kralen, op kleur en op een rij.
    Is beslist een opwijking ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥