maandag 25 januari 2021

Inchies ***

Vandaag heb ik heerlijk zitten freubelen en een serie Inchies gemaakt, steeds had ik het gedachten om daar eens mee bezig te zijn maar het was er nog steeds  niet van gekomen. Dus besloot ik om dit jaar maar eens een aantal series te gaan maken.


Inchies zijn kleine kunstwerkjes van 2 , 5 X 2 5 centimeter groot of beter gezegd KLEIN, want dat is de maat van 1 inch. Heerlijk pietpeuterig werkje en mensen die mij al wat langer kennen weten dat ik juist in het klein werken een uitdaging vind.


Deze 1e serie heb ik gemaakt met allerlei stukjes stof, kraaltjes, pailletten, mooie papiertjes, draadjes, stukjes kant en ik zal ongetwijfeld nog iets vergeten te noemen., het was heerlijk om er mee bezig te zijn.

Het enige waar ik nog niet uit ben  is of ik het nu op een zwarte of witte achtergrond zal plakken, daar ga ik nog even over nadenken. Fijne week allemaal ***

14 opmerkingen:

  1. Wow!
    Ik moest een meetlint erbij pakken om te kijken hoe klein het wel niet was...
    Ik vind het erg knap om zó iets kleins en moois te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Ze zijn leuk geworden! Zo lief, die kleine kunstwerkjes! Ik hou ook van fijn!! Weet je al wat ga je er daarna mee doet? Jaren terug werden ze geruild onder de bloggers!!

    Fijne dag, liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, en super dat je er ook met zoveel plezier aan gewerkt hebt én er zo enthousiast over vertelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk weer allemaal....hele fijne week liefs Ria 💕🍀💕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms ben je al zò lang iets van plan... En nu is het er dan toch van gekomen! Ik snap helemaal dat je dit leuk vindt... Hoe maak je zo'n klein stukje spannend... En je maakt zelfs series! Hoe leuk is dat...
    Stuk voor stuk kunstzinnige miniatuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kunstwerkjes, Josephine !
    Ieder detail van zo'n inchie ... zo creatief en wondermooi !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kunstwerkjes. Mooie hoe je met zoveel verschillende materialen toch één geheel kunt maken. Knap hoor en ook nog op zo'n klein stukje. Ik heb daar veel bewondering voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk gepriegel. En het past zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn schitterend Josephine! Het werken aan zulke kleine projectjes geeft grote voldoening en samen vormen ze een perfecte serie. Moeilijk om daar een goede kleur achtergrond bij te vinden. Het zwart vind ik mooi warm en chic maar op het wit vind ik de werkstukjes er beter uitspringen. Nou je leest het al, aan mij heb je ook niks😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hartstikke leuk idee!
    Ze zijn prachtig, gezien dat ze zo klein zijn is dat werkelijk
    een wonder hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke inchies heb je gemaakt. Ik heb ze jaren geleden ook nog gemaakt en zelfs geruild. Was leuk om te doen. Succes met het kiezen van de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOOOO, wat heb je nu weer voor geweldigs gemaakt. Zo klein en zo mooi. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer prachtig werk gemaakt, inchies, daar had ik nog nooit van gehoord.
    Als ik dat zo zie, zou ik meteen willen beginnen, maar ja.....
    Het zijn stuk voor stuk mooie kunstwerkjes, een genot om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥