donderdag 14 januari 2021

Zomaar een boeketje ***


Hebben jullie daar ook weleens last van, ben met van alles en nog wat bezig maar er komt niet echt iets uit mijn handen Het komt eigenlijk ook een beetje omdat ik zit te rommelen met mijn blog. Van de week kreeg ik twee berichtjes dat mijn blogachtergrond verdwenen was en er een irritant wit vierkant mee scrolde met de tekst image not found. De achtergrond die  ik gemaakt had was met een link geplaats waar ik de url van de achtergrond foto had geupload. En die site bestaat niet meer vandaar dat die verdwenen was. Het gekke was dat ik zelf hier op mijn laptop gewoon alles bleef zien. Dus moest ik een beetje gaan zoeken hoe ik dat ging veranderen. Ook dat is  met de nieuwe interface van blogger weer een behoorlijke uitzoekerij, heb er maar even een effen kleur opgezet waarvan ik nu benieuwd ben of jullie dat ook zien??? Dus nu plaats ik gewoon even een gezellig boeketje bloemen die al even geleden hier in huis stonden te pronken. Momenteel zijn er hier in het noorden niet veel bloemen te koop. 



Hieronder is een grapje, stond mijn haren vanavond te wassen en dan sla ik altijd een handoek als een tulband om mijn hoofd om een beetje voor te drogen, lekkende haren vind ik niet prettig. Mijn lief riep nog, ga je op stap, hahaha. Heb met mijn mobieltje in de spiegel een foto genomen ***



16 opmerkingen:

  1. Ach ja, de rommelfase... Heel herkenbaar hoor Josephine! Niet de leukste fase, maar wel essentieel denk ik. Vaak kom je hierna tot nieuwe inzichten en begint er iets te borrelen. Ik probeer me daar bewust niet op te focussen, want dan gebeurt het niet...
    Je hebt nu en mooie blauwe achtergrond op je blog, waardoor de witte letters beter leesbaar zijn.
    In het verleden heb ik ook wel zitten knutselen met mijn blogachtergrond en dat ging niet altijd goed. Soms zag je ze half over elkaar, of moest ik even wachten bij het laden om de goede achtergrond te zien te krijgen...
    De html taal van blogger is een rommeltje, zegt mijn zoon. Hij is programmeur en wil zich niet eens wagen hieraan. Ik kan er niet voor instaan, zegt hij.
    Nu ik je rustige achtergrond zie, denk ik dat ik dat ook wel zou willen... Toch maar eens gaan prutsen één dezer dagen!
    Leuke foto van jezelf! Nog een jonge 'deerne' hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie een mooie grijsblauwe achtergrond, tegen lavendel aan. Gedoe is dat wanneer er ineens iets gebeurd en je hebt geen idee hoe te verhelpen. Plezier en sterkte bij het uitzoeken, hopelijk niet teveel ergernis. Mooie foto van jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ook een blauwgrijze achtergrond.
    Grrr....blogger maakt het ons zo wel moeilijk.
    Ook ik ben er nog niet achter de achtergrond aan de zijkant krijg ik ook niet zo als IK dat graag wil achtergonden die ik vorig jaar gebruikte verkleind ie zelf naar mini s zodat je er niks van kan zien. Ik fa nog es zoeken op helpdesk.
    Misschien komen we er dan achter. Mooi boeketje en prachtige selfie krijgt je blog ineens een gezicht :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Wat en prachtig boeket. Ziet er erg mooi uit.
    Prima gefotografeerd ook.
    Ook je foto met die handdoek op je hoofd is erg leuk. Wat een knapperd...hihi..!! Grappig gedaan zo met die kleuren.
    Wat betreft je blog, dat probleem had ik dus ook met die e-mail link aan de zijkant van mijn blog. En inderdaad die site waar ik toen, net als jij, zo'n afbeelding naar had geupload bestond niet meer. Ik heb daar nu een contactformulier van blogger geplaatst. Mijn achtergrond van het blog is gelukkig wel zo gebleven. Jouw nieuwe blog kleur is ook mooi hoor.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh....ben blij met je nieuwe achtergrond kleur...ik kan het nu veel beter lezen...je ziet er grappig uit hoor ...hihihi...en ja ook hier slecht bloemen te krijgen...helaas geen losse bloemen ...en dat vind ik jammer...kies graag zelf uit nl...ik ga nu naar de Hoogvliet supermarkt...en die hebben echt goede bloemen....groetjes Ria 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook bij mij is er een mooie lavendelblauwe achtergrond te zien. Het witte vierkant is verdwenen😉.
    Ja, er gaat vaak een hoop tijd zitten in computerwerk...Soms vind ik dat niet erg, maar soms word ik er kriegelig van, want dan wil ik mijn uurtjes liever anders besteden.
    Leuk om het gezicht achter je blog te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog eventjes:
    De witte letters op de blauwige achtergrond lezen lekker. Alleen de namen van de reageerders zijn nu niet goed te lezen. Misschien heb je nog ergens tijd om daar eens naar te kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, zo blijven we bezig, hé ;-)
    De blauwgrijze achtergrond is mooi rustig. Prachtig boeket en een hele leuke foto van jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Josephine, ik vind deze achtergrondkleur ook mooier, maar inderdaad de afzenders en datums zijn moeilijker te lezen.
    Bij aanpassen van je blog kom je altijd problemen tegen maar het is leuk als je het eindresultaat bekomt dat je wil ...
    Je maakte me benieuwd naar je viltwol, zoals je al zei op mijn blog ...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat het een mooie achtergrond is. Alleen kon ik onderaan de tekst met heel veel moeite het linkje vinden om te antwoorden. Af en toe moeten we even stoeien met blogger, zonde van de energie, maar de voldoening bij slagen is dan weer groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig boeket! Je blog is nu veel beter te lezen met deze achtergrond en ook de datum vind ik. Er zijn meer dingen lastiger geworden, vorige keer versprong bij mij alle regels dubbel, geen idee waarom.
    Superleuk, die foto van jou. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je selfiefoto is prachtig, net als de kleuren die zo zijn gemaakt. Ziet er in retrostijl uit. Je bloemboeket ziet er prachtig uit met een vrolijke kleur.

    Groeten uit Indonesië.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, heel wat gedoe met die nieuwe blogger interface, iedereen heeft er wel problemen mee. Je nieuwe achtergrond in prachtig blauw met de witte letters is inderdaad veel duidelijker.
    Wat een wondermooi boeket, Josephine !
    En je selfie ... wow, je ziet er zo mooi uit, prachtig zo in retro stijl !
    Weeral weekend, geniet ervan !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie nu een mooie grijze achtergrond waardoor je blog veel beter leesbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oef wat een gehannes zeg. Nu zie ik een mooie grijs/blauwe achtergrond. Ja even niet veel bloemen het is nu de tijd van de bolletjes. Ook leuk op tafel, toch.
    Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja blauw/grijze achtergrond.
    Mooi en het boeket ook !

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥