donderdag 10 februari 2022

Inchies * * *


 Heb weer een nieuwe serie inchies gemaakt, deze keer ben ik vogeltjes gaan tekenen, gewoon een beetje uit de losse hand wat fantasie vogeltjes, op zo'n klein formaat is natuurlijk niet zoveel ruimte om gedetailleerd te werk te gaan.



Bij deze heb ik toch geen kleurnuance toegevoegd, alleen nog een iets groter stukje karton er achter geplakt en de zwarte achtergrond.


Het  schuin fotograferen blijf ik leuk vinden om te doen en zo kan je de afbeeldingen wat duidelijker laten zien.


Vanmiddag heb ik deze hondjes zitten tekenen, neeeeee het zijn geen rashondjes hoor. 

11 opmerkingen:

  1. Je vogeltjes zijn mooi artistiek.
    Zwart op wit, veel is er niet nodig voor deze inchies, het iets grotere witte karton erachter geeft een mooi accent.
    De hondjes zijn stoer en lief tegelijk.
    Je bent vast heerlijk bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap en zo verschillend weer hele mooi tekeningen bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vogeltjes en hondjes zijn zo leuk geworden! Heel knap op zo'n klein formaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben steeds weer benieuwd naar je inchies, Josephine, hoe leuk ze weer zijn !
    Prachtig die vogeltjes en de hondjes vind ik mooi en ook
    zo grappig !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk die vogeltjes. Sommige zie je gewoon zaadjes pikken van de grong.
    En de honden hebben ook echt uitdrukking in hun ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer superleuk en je manier van opplakken en fotograferen voegt ook weer iets toe aan de mooie werkstukjes.
    Een genot om naar te kijken.
    Ik denk dat ik er vanmiddag ook maar eens enkele ga maken, want morgen is er een verjaardag waar ik heen ga, leuk voor op de felicitatie kaart. Je hebt me geïnspireerd Josephine.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan ! Daar is zeker veel werk/tijd in gestoken...
    Fijne dag verder en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kleine tekeningetjes weer zò leuk. En inderdaad, geen een is hetzelfde. Schattige vogeltjes en ook de hondenkopjes zijn prachtig. Heerlijk als je dit zo kunt tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, dat zwart wit met blauw. Heel knap om op zo’n klein vierkantje zo mooi te kunnen tekenen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had ik maar zo'n los handje.heeeel mooi Dame.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥