donderdag 9 juni 2022

Iets creatiefs om eens uit te proberen * * *


Wie weet gaan jullie het ook eens proberen, het is een piepklein Tekenprogramma en je gebruikt het gewoon online, de naam is Harmony. Het kost niets en je hoeft ook niks te registreren. Gewoon lekker kliederen met kleurtjes en kijken wat je erallemaal mee kan doen. Wie weet kan ik jullie een beetje enthousiast maken. Met deze geel/groene bewerking was ik wel even bezig maar ik had dan ook al vaker geoefend.


Deze gekke punkdame heb ik net gemaakt voordat ik deze post ging schrijven, simpel zoals je ziet maar was ook snel gemaakt, zo'n 10 minuutjes.
Eerst zal ik even de link geven van dit grappig programma, Harmony programma ]KLIK]


Als je die link aanklikt dan krijg je een heel blanco scherm te zien, zoals  hier boven alleen met het randje boven aan kun je gaan werken. Door op de kleur te tikken kun je zelf een kleur uitkiezen. Als je op het vinkje naast het woord sketchy klikt zie je allemaal verschillenede optie's die je kunt gebruiken.
Eigenlijk gewoon wat uitprobereen en bevalt het niet  dan wis je het gewoon door op Clair te klikken en begin je opnieuw. Nu weet ik niet of dit programma in alle browsers werkt maar zelf werk ik met Google Chrome endaar werkt het uitstekend. O ja, waarschijnlijk overbodig te vermelden maar je tekent met je muis. ; -)


Heb even een screeshot gemaakt van de punkdame waar ik net aan gewerkt heb, op die site probeer ik de verschillende  mogelijkheden aan de linkerkant zodat ik kan zien welke ik wil gebruiken, en die krabbels kunnen dan gewoon in de prullenbak. Misschien is het eigenlijk wel handig om al die verschillene manieren van verf gebruiken eerst een keertje gaat proberen voordat je iets gaat tekenen,
en wissen is snel gebeurt 👀

Deze heb ik al eens een paar jaar geleden gemaakt enkwam het weer eens tegen, dus kreeg ik meteen zin om weer even wat te gaan proberen




De drie laatste , de CLOWN, het GEKKE WIEFKE en de POES heb ik gisteravond gemaakt, allemaal snelle probeersels van een minuut of 15. Ben benieuwd of jullie het gaan proberen, er mee bezig zijn geeft al veel plezier, SUCCES . . . . .

11 opmerkingen:

  1. Nooit van gehoord, zo hoor je nog eens wat ;-)
    Lijkt me heel grappig om te doen, leuk dat je het op je blog deelt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de 1e foto dacht ik: het lijkt wel kant. Totdat ik het beter bekeek. Wat een grappig programma, nog nooit van gehoord. En jij maakt er prachtige tekeningen mee. Heel mooi, ik ga een kijkje nemen op de site. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nooit van gehoord maat tekenen kan ik ook niet :(( maar proberen ga ik het zeker. en ik laat je het wel zien ha ha als het een beetje het aanzien waardig is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het programma niet, maar daar moet ik natuurlijk even mee gaan stoeien! Het lijkt me best leuk en ik houd er wel van om gewoon iets uit te proberen...
    Dankjewel voor de inspiratie, de tips en de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien ga ik het proberen. Misschien,,, Jouw resultaten zijn erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tip. Dank je wel. Misschien leuk om met de kleinkinderen te doen, weer eens wat anders dan een spelletje op de computer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tekenprogramma, dank je wel voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind dat je heel grappige dingen hebt gemaakt, maar of ik dit ga doen ???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe artistiek zijn deze kleurrijke werkjes, Josephine !
    Nog nooit van dit programma gehoord ... bedankt voor de link !
    Ik ben druk bezig met de cursussen van Kim, maar ik ga dit zeker noteren om eens uit te proberen, lijkt me leuk om te doen ...
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik ben al bezig geweest hoor... Verslavend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat leuk Elizabeth, en ja......nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig welke creaties jij voor elkaar hebt gekregen. Maar zoals je al schrijft, Verslavend leuk om te doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥