donderdag 20 april 2023

ATC Ruil April 2023 * * *

Het was weer erg leuk om aan deze ATC ruil, wederom georganiseerd door  MIEKE mee te doen dit jaar. Deze ATC kaart met de NZL Kiwi is gemaakt door Mieke net als de boekenlegger, zo leuk om te gaan gebruiken. Het was weer een mooie dikke envelop die op de mat viel, heel erg bedankt Mieke.


Dit fraaie kaartje is gemaakt door Mattie, heeft de titel Vlinder.  Mattie ken ik niet en er staat geen blogadres vermeld.


Deze kaart is gemaakt door Bep, ook Bep ken ik niet, geen blogadres vermeld.


Zo leuk om al die verschillende ATC creaties te ontvangen, deze is vervaardigd door Ferrara en maakt altijd een heleboel kaartjes voor Mieke. Zelf doet ze niet mee met de ruil maar vind het wel heel mooi om allemaal kaartjes te maken, lief hè, zodoende kon ik er ook eentje ontvangen inclusief een bijbehorend envelopje. De Titel van het kaartje, "Het zijn de kleine dingen die het doen"


Deze is ook heel apart, gemaakt van beschilderd papier, het is op een kunstzinnige manier zodanig in elkaar gevouwen precies tot de maat van een ATC kaartje, 6 , 4 cm. X 8 , 9cm. Dit kaartje is gemaakt door Hilly, er was ook geen blogadres vermeld. Dat maakt ook helemaal niets uit want ruilen kan natuurlijk altijd. Het zijn gewoon allemaal kleine kunstwerkjes.


En dan nog even de envelop inhoud bij elkaar gefotografeerd.


En toen vergat ik bijna deze nog, van Mieke, een dubbele kaart waar alles mooi tussen zat.
Alle dames wil ik bedanken voor de kaartjes die ik mocht ontvangen.

12 opmerkingen:

  1. Het was weer heel leuk om te organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten prachtige uitwerkingen bij en wat leuk om dat allemaal te bekijken. Ook super dat er zoveel dames hebben mee gedaan!
    Wat ga je doen met de ATC kaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een tijd geleden heb ik een klein mapje gemaakt waar ik maar een paar ATC kaartjes in kwijt kon. Denk dat ik nu een een groter formaat map ga maken waar ik ze gewoon los in kan bewaren. En dan af en toe weer eens alles door mijn handen laten gaan, zoiets gaat het worden denk ik.

      Verwijderen
  3. Zo leuk al die verschillende technieken, dat vouwwerk is ook knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt feestje in de brievenbus, dat is nog eens leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij bent heerlijk verwend met mooie kaartjes.
    Leuk om die uit te wisselen met diverse lezers.
    Spannend ook zo'n dikke enveloppe in de brievenbus vol met verrassingen.
    Echte post is toch altijd het leuks.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke verrassing als je de envelop opendoet ... stuk voor stuk prachtige creaties, Josephine !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes kreeg jij. Het was een plezier op zulke post te krijgen. Van Hilly kreeg ik uitleg over kaartje/ envelop, ga dit ook eens proberen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes en wat een creativiteit, allemaal anders en stuk voor stuk plaatjes. Ik vind de kaartjes die jij maakte van vilt ook leuk geworden, een leuke uitwisseling. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was het weer leuk hè, jij hebt ook hele mooie gekregen.
    Ik heb alle kaartjes van de voorbije jaren ook weer eens bekeken, ze zitten allemaal opgeborgen in een map met doorzichtige vakjes, erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥