donderdag 13 april 2023

Ontspannen met Aquarelverf * * *

 
Kwam onlangs op zoek naar iets anders, [ zo gaat dat vaak ] mijn kleine doosje aquarelverf weer tegen die ik een tijdje geleden kocht bij de Action. Tsja het kost daar bijna niets en toch verbaas ik me dat de kwaliteit beslist niet slecht is, alleen valt waarschijnlijk de kleurechtheid wat tegen.


Dus  ben weer iets gaan proberen te schilderen met deze verf, en eenmaal bezig kan ik niet meer stoppen.


Hier laat ik nog even de kleuren zien uit dat bewuste doosje met verf napjes.


Het is zo maar een fantasie met rode bessen, en het was fijn om me weer even het gevoel te hebben in een andere wereld te leven, mijn fantasiewereld, heerlijk ontspannend om mee bezig te zijn.


We gaan nu langzaam aan naar een aangenamer weertype, meer zon en hogere temperaturen, hebben jullie daar ook zo'n zin, kan niet missen hè, geniet er volop van ☀☀☀☀☀


16 opmerkingen:

  1. Dat is mooi en mooi ook dat het je ontspant. Mij zou het stress opleveren gok ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer schitterend uit! Action weet ons regelmatig te verrassen, al weten we natuurlijk dat we niet het uiterste mogen verwachten. Maar dat heeft jou er niet van weerhouden om een mooi werk te maken! Mooi zoals de blauwe en groene kleuren in elkaar overlopen en de rode besjes zorgen voor mooie vrolijke accenten!
    Fijne zonnige dagen, hopelijk duurt het een poos 🤞🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben steeds weer verbaasd over wat jij kunt met weinig materiaal.
    Eenvoudig verfdoosje en een zwarte stift, en dan lijkt het of je even snel wat doet en hup, daar is een echt prachtig kunstwerkje geboren!
    Vind het prachtig geworden.
    Vandaag al veel zon, verheug me op het aankomende mooie weer.
    Geniet er van.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet nog dat je de vorige keer over dit doosje aquarelverf schreef. En toen was ik zò enthousiast, dat ik het ook gekocht heb.
    Maar daar is het ook bij gebleven...
    Wat een mooie takjes met die tere blaadjes; je hebt het echt in je!
    Precies zoals Floor hierboven schrijft. Ik wilde wel dat ik dat ook kon.
    Maar ik ben wel van plan om het doosje open te maken en wat te gaan proberen!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer mooi! Teken je dit eerst met pen of begin je met de aquarelverf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Annet, de bladeren heb ik heel licht met een dun potlood een beetje gerangschikt. Toen ben ik met Aquarelverf verder gegaan spelenderwijs , daarna heb ik met een heel fijne zwarte pigment liner wat accenten aangebracht. Het groeit terwijl je bezig bent 👀

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je uitleg. Klinkt logisch om met potlood te beginnen, daar had ik niet aan gedacht!

      Verwijderen
  6. Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die kunnen tekenen. En dat kan jij. En ook schilderen doe je prachtig. Fijn dat dat ook met materiaal van de Action kan, zo hoeft het voor iemand die het gewoon eens wil proberen niet meteen heel duur te zijn. En inspiratie krijgen ze hier bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om je te ontspannen door creatief bezig te zijn. Weer erg geslaagd werkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer prachtig uit, Josephine, zo fijn dat het ontspannend werkt !
    Ik vind de kleurtjes zo vrolijk, perfect voor de lente !
    Ja, eindelijk wat warmer en meer zon, dat wordt genieten ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zucht, wat prachtig. Het lijkt zo eenvoudig. Ik moet nog veel oefenen. Heel erg mooi, ik geniet van jouw werkstuk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat valt beslist niet regen zoveel kleuren in een doosje. En mooi je werkstuk met de bessen knap hoor. En nu heerlijk genieten van eindelijk eens wat beter weer. Fijn weekend❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon niet vertellen dat het met Actionverf gemaakt is. Daar zie je namelijk niets van. Echt een hele mooie tekening heb je weer gemaakt. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat mooi!! Zou ik ook wel willen! Misschien dat ik daar nog ooit de tijd voor krijg!! Hihihi....we willen zo veel! Alleen om het dan ook nog te doen!! Een dag zou zo veel langer moeten zijn. Ik kom altijd uren te kort!
    Ik snap echt niet dat ik daar ooit een volledige baan bij had voor heen!!
    Fijne Zondag verder,

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer heel mooi en fijn dat je daar je zo bij kunt ontspannen, ik denk dat ik dat heb met de tuin en moestuin en met breien. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥