dinsdag 18 april 2023

Mijn bijdrage ATC ruil 2023 * * *


Voor de ATC ruil die Mieke ook dit jaar weer georganiseerd heeft en iedereen die mee deed vandaag al een mooie dikke envelop ontvangen. Nu laat ik eerst zien welke kaartjes ik zelf heb gemaakt voor deze ATC ruil. 

Dit jaar heb ik gekozen om met lapjes vilt en katoenen draden te gaan werken. Alles knippen en plakken, het was weer heerlijk om mee te doen.


Voor de kaartjes heb ik bijpassende envelopjes gemaakt.



Van de retour ATC-tjes die ik vandaag ontvangen heb heb ga ik eerst mooie foto's maken en vervolgens binnenkort een post waarin ik alle mooie ATC laat zien die ik ontvangen heb. 


Nog even alle drie op een rijtje, deze kaartjes heb ik als titel gegeven; ' Fantasie Tulp '

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, mooie kleuren.
    Ik kreeg vandaag ook de envelop binnen.
    Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Leuk detail zo'n envelopje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Mooi kleurgebruik ook. En dan nog zo'n envelopje erbij, dat maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kaartjes zijn echt prachtig geworden! Zo leuk met vilt, daar moet je maar opkomen om dat te gebruiken.
    De mensen die ze ontvangen zullen er heel blij mee zijn.
    Ben benieuwd welke jij ontvangen hebt.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes heb je gemaakt en een schattig envelopje. Het vilt lijkt net gekleurd leer. Mooi zo strak. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ze in het echt, en ze zijn enig. Leuk dat je weer meedeed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze prachtig! Maar ja, ik houd ook erg van groen en blauw... Mooi hoe je consequent de belijning hebt doorgevoerd en wat een gave set is het nu geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er weer heel mooi uit en ik ben benieuwd wat er op jouw deurmat is gevallen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi idee, Josephine, de kaartjes zien er prachtig uit !
    En zo leuk met de bijpassende envelop !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mooie ATC-tjes gemaakt! Ze doen me denken aan colbertjasjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥