zaterdag 23 december 2023

Klein Flagbook Voltooid * * *


Vorig keer schreef ik al dat ik ook meteen kleiner formaat Flagbook aan de slag ging, inmiddels dus voltooid. De maat van het boekje is 13 X6 centimeter. Het boekje hou ik bij elkaar met satijnen bandjes.


Voor de binnenkant ben ik 18 vierkantjes van aquarelpapier gaan knippen en die heb ik allemaal een beetje nonchalant met aquarelverf behandeld. De vierkantje zijn 4 x 4 cm.



Eens kijken hoe het er aan binnenkant uitziet.


Het is heel grappig als alle blokjes over elkaar heen gaan vallen, in ieder geval een teken dat ik ze goed op maat heb gemaakt.


Op alle blokjes ben ik een beetje gaan tekenen, gewoon maar los uit het handje zijn alle krabbels snel gemaakt.



Zo kijk je er van bovenaf op, Toch grappig dat er 18 tekeningetjes in verwerkt zitten en als je het in elkaar zet is het toch maar een klein boekje.

Ook wil ik jullie allemaal heel fijne Kerstdagen toewensen.
🎄 🎄 🎄 🎄 🎄🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄🎄 🎄 🎄 🎄🎄 🎄 🎄
 

15 opmerkingen:

  1. Wat mooi, dat boekje! En ik wens jou ook fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je erg leuk gedaan! Op de foto's lijkt het wel alsof er een goudrand aan de bladzijden zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en heerlijk kleurrijk!
    Fijne feestdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt erg leuk geworden. Lekker pietepeuterig, echt iets voor jou. Ik maakte zelf ook eens zo’n boekje , het lijkt me leuk om ook eens wat kleiner te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig al die kleine mini tekeningentjes.
    Wat kan je dat toch mooi.
    Het ziet er uit alsof je er uren aan gewerkt heb.
    Fijn dat je er zoveel plezier aan hebt gehad om het te maken.
    Wens je nogmaals fijne kerstdagen met heel veel lichtjes.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie fleurige inhoud! Wat geeft het een leuk effect als je het boekje heen en weer beweegd hé.
    Fijne Kerstdagen Joséphine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig boekje! Voor jou ook heel fijne kerstdagen gewenst en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n prachtig boekje, Josephine ... en wat een mooie verrassing als je het open doet !
    Kleurrijk, inspirerend en samen met de krabbeltjes héél origineel !
    Ook voor jullie fijne en gezellige kerstdagen !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb genoten van dit prachtige boekje. De omslag is al prachtig en dan die plaatjes. Ik kan hier lang naar kijken. Een kunstwerk op de tafel of de kast., deze verstop je niet. Jij/jullie ook hele fijne dagen en een creatief 2024. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe mooi is dat, ik kijk mijn ogen uit aan al die kleine kunstwerkjes en wat leuk voor jou om steeds te kunnen genieten wanneer je je boekje open slaat.
    Voor jullie ook hele mooie feestdagen en veel creativiteit ook in 2024

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo’n klein boekje en zoveel te zien :)
    Ook voor jou en je familie gezellige feestdagen en voor 2024 veel geluk en een goede gezondheid. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig boekje met fraaie tekeningetjes dat ben je toch wel een kei in. Fijne dagen ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ihana pieni ja raikas kirja. ihanaa loppuvuotta ja hyvää tulevaa. Löysin vanhoista päivityksistäni sinun kommenttisi ja ilahduin, kun huomaan sinun jatkaneen päivityksiä.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, de kaart heb ik gemaakt in Canva.
    Ook voor jullie een wondermooi nieuw jaar !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥