vrijdag 5 januari 2024

Vulling blizzard boekje, en Art Journal * * *


Welkom 2024, moet altijd een beetje op gang komen zo in het begin van het jaar.  Ben nu  begonnen  met mijn Blizzard boekje dat ik al eerder liet zien te gaan vullen. Een aantal pagina's heb ik al gevuld met Postzegels uit Tsjechië daar hebben ze door de jaren heen werkelijk prachtige zegels.


Het gaat om dit boekje waar ik niet lang geleden een post over schreef.

En alles een beetje opfleuren met knipsels en kleine tekeningetjes, heerlijk ontspannend werkje en dit prutweer is daar uitermate geschikt voor. Alhoewel het vandaag eigenlijk een mooie dag was.


Deze leuke hondjes kwam ik op internet tegen en die kan je een beetje opleuken natuurlijk, en dat doe ik ook heel graag.


Ze zijn grappig hé, ben nog niet klaar met het boekje, ga er nog even op broeden wat ik ga doen.


Voor mijn Art Journal boekje heb ik weer een pagina gemaakt, "Crazy Purple" ben gewoon een beetje verliefd op deze kleuren. De tekst heb ik gedeeltelijk geschreven en een deel  uit papier geknipt.


Er is goudpapier in verwerkt dat ik eerst kreukelig heb gemaakt, en ook nog ander sprankelend papier hetgeen je niet zo goed op de foto ziet.


Vandaar wat detail foto's waar dat wel een stuk beter is te zien.


Fijne week allemaal, misschien krijgen we wat ijspret, zou ook best leuk zijn het is uiteindelijk * * * *
* WINTER *

14 opmerkingen:

  1. Ik zat vanmorgen vroeg te denken ... 'je hebt daarboven op zolder ook nog papier liggen, Elizabeth...' Maar ik ben weer uit de papierflow!
    En ziedaar een geweldig inspirerende blogpost van Josephine!
    Wat ben je heerlijk bezig; je laat het zomaar ontstaan...
    Prachtige kleurencombinatie die paarstinten met goud!
    Wat wordt dat een leuk boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal weg van je crazy purple. En trouwens ook van die hondjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boekje wordt erg leuk met de postzegels en alle aanvullingen. Ook je crazy purple ziet er goed uit met die gouden accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt!
    Grappig om daar postzegels in te plakken, sommige zijn zo mooi en zo kan je er lekker van genieten.
    Dat andere boekje met al dat paars.... echt een plaatje.... nee een kunstwerkje!
    Als je dat wat groter maakt kan het zo ingelijst aan de wand.
    Ja, weer een vers jaar, ik wens je nogmaals veel gezondheid toe.
    Straks vorst... maar er zijn zoveel plassen, dus dat worden straks allemaal kleine ijsbaantjes, dus oppassen geblazen.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke paarse collage. En ook het boekje met de postzegels is een plaatje. Inspirerend weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig Nieuwjaar, Josephine. Ik was blij toen ik jouw wens op mijn blog las. Ja, we gaan er een mooi, creatief jaar van maken. Ik heb er ook zin in. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee die postzegels in het boekje, Josephine !
    Het kreukelig goudpapier past heel mooi met je crazy purple en de hondjes vind ik zo schattig !
    Regen en veel wind hier als gewoonlijk maar de weerman zei gisteren 'volgende week gaan we van de herfst de winter in'.
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een handige plek voor die mooie postzegels!
    Je hebt heerlijk gespeeld met veel paarstinten. Paars is niet een van mijn favoriete kleuren, maar door de variatie in kleur en materiaal die je hebt gebruikt, spreekt het me toch aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb genoten van je prachtige kunstwerkjes. Je maakt het zo bijzonder en er is zoveel op te zien. Crazy Purple heb ik uitgebreid bekeken. Maar ook die hondjes, wat zijn ze schattig. Ik vond het idee om mooie postzegels in dit boekje te gebruiken gaaf. 2024 is in ieder geval weer creatief begonnen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en knap gemaakt zeg. Mooie kleuren combi. Een bijzonder mooi boekje en ik val natuurlijk op de hondjes😅

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! En we krijgen een paar droge dagen, wat een heerlijk vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je boekje gaat steeds mooier worden, leuk dat je daar zoveel plezier in hebt. Inderdaad hele mooie postzegels, dat is zover ik weet inmiddels in Nederland toch wat minder, nu moet ik wel zeggen dat ik niet zoveel post ontvang. Winter, in ieder geval droog weer, daar ben ik al blij mee :-) Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent echt super creatief met al die mooie boekjes die je maakt. Dit is ook weer een goed voorbeeld van creatief met papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Door de postzegels krijg ik ook een beter idee over de maten van het boekje. Erg leuk ingevuld !

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥