vrijdag 23 februari 2024

Een nieuwe serie Inchies * * *


Dit is ook weer een tijd geleden dat ik met Inchies aan de slag ging, een aanvulling voor mijn verzameling. Het is een uitdaging om kleine kunstwerkjes op mini formaat  te maken, 2½ X 2½ cm.


Heb eigenlijk helemaal geen tussendoor foto's gemaakt, en ben meteen aan de slag gegaan met leuke stukjes papier en vormen die ik tegen kwam en dan met  markers zwart en kleuren van alles aangebracht. En dit zijn natuurlijk ook niet echt kunstwerkjes maar grappige freubeltjes.


Hoop dat we een beetje goed door de storm heen komen want het is een lawaai van jewelste.  De eerste echte voorjaars storm, gelukkig zit er nog geen blad aan de bomen. 

15 opmerkingen:

  1. Geen kunstwerkjes.?? Dat ben ik niet met je eens. Ik heb ze eens vergroot het zijn juweeltjes stuk voor stuk. Knap gedaan op zulke ministukjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie heb je weer gemaakt. Als je de tussendoorfoto's vergeet is dat meestal een goed teken en was je helemaal verzonken in je werk!
    Mijn papierhobby ligt helaas helemaal stil; geen inspiratie en ook geen zin...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes!! Ik vind het echte kunstwerkjes, wat een gepriegel. Er. Heerlijk werk, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, daar was alweer een storm! Het gaat maar door...
    Wat een prachtige inchies heb je gemaakt, ik vind het echt kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige verzameling inchies. Ze zijn erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg leuk geworden. Lijkt me niet makkelijk zo klein, nog kleiner dan een ATC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ben ik het toch niet met je eens Josephine, ik vind het namelijk wel kleine kunstwerkjes:) weer heel mooi uitgewerkt en mooie kleurencombinaties. Ja, hier ook weer storm en regen, ik vermaak me wel, maar een zonnetje zou niet verkeerd zijn. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die nieuwe serie inches, Josephine !
    Stuk voor stuk prachtig en de kleuren geven meteen een lente gevoel !
    Ook hier hetzelfde weer gehad, de storm is nu gaan liggen ...
    Wens je een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn absoluut wel kunstwerkjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eigenlijk vind ik het al een kunst als je iets kunt tekenen op zo'n klein formaat!
    Maar je hebt er ook nog een heus kunstwerkje op gemaakt.
    Stel je eens voor dat dit grote schilderijen waren, dat zou toch prachtig zijn?
    Maar die nemen heel veel plek in, en deze maar weinig, dat is een voordeel :-)
    Kan me voorstellen dat je geniet om van die kleintjes te maken, en zo zijn leuk!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk zijn het wel kleine kunstwerkjes en het blijft ook zó leuk om ze maken ! En voor ons om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik noem het wel kunstwerkjes, ook al vind je zelf van niet. Zo vindt iedereen zijn talenten gewoon en niet bijzonder, maar daar is een ander het niet mee eens. Ik heb genoten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, zouden goed in een lijstje kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige verzameling heb je al. Ik zie al dat je elke serie verzamelt in een boekje. Net een mini museum. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie verzameling. Voor mij zijn het ware kunstwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥