dinsdag 13 februari 2024

Grappige getekende hondjes* * *


Onlangs had ik een post met Gekke Poezen, Albèrtje van Knutselpret reageerde enthousiast omdat het leuke tekeningetjes zijn om op stenen te schilderen. Ze vroeg of  ik zoiets ook in een honden versie heb. Nou kijk Albèrtje, ben aan de slag gegaan voor je, hier komen ze langs wandelen, en nu maar hopen dat je kijkt.


Hier was ik met nummer 5 van de 6 bezig,  voor de rest heb ik geen tussendoor foto's genomen.


Af en toe even een close-up voor de variatie van de beelden, anders oogt het zo statig.

Drie harige honden vriendjes, ze passen mooi bij elkaar.


Hallo, wij kijken jullie allemaal even aan. Hondjes zijn altijd heel erg nieuwsgierig.


Hier was de eerste serie compleet, het zijn gewoon totaal nieuwe hondenrassen geworden.



Ze zijn voor iedereen leuk om te bekijken en hoop dat Albèrtje hier een paar leuke voorbeelden ziet om op haar stenen te gaan schilderen.

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn enig! En je zal maar zo'n steen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer! Mooi, de inspiratie die hier gedeeld wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je doet het gewoon maar weer... Stel dat iemand graag hertjes wil zien, schud je het dan ook zomaar uit je mouw?
    Als ik je tekeningen zie, dan denk ik 'je zou echt een getalenteerd kinderboekenillustrator zijn!' Hebben ze je wel eens gevraagd daarvoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh, wat schattig! Je hebt inderdaad nieuwe hondenrassen getekend en allemaal even leuk.
    Ze kijken zo lekker dom, dat maakt ze aandoenlijk.
    Zo knap dat je dat "zo maar even" doet!
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je er eerst dagen op oefent, maar zo ziet het er niet uit.
    Als je toch aan verzoeknummers doet.... misschien dom kijkende cavia's???
    Grapje hoor, je moet lekker doen waar je zin in hebt.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap! Ik vind het leuk dat ze bijna allemaal zo lekker verbaasd kijken, was je met ze in gesprek toen je ze tekende?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuuuuuuurlijk kijk ik ik lees trouw je blog. Maar dat je zo snel mij zou bedienen had ik zeker niet verwacht. Ik sla ze op en hoop je mijn teken kunsten te laten zien. Ik heb nu een mooi voorbeeld ha ha waar blogland al niet goed voor is. Dank je wel !! weet alleen niet of ik dit wel echt kan maar ga het zeker proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je poezen zijn schattig, maar de hondjes ook :) Wat leuk dat Albértje gaat proberen om zo op een steen te schilderen. Ook ik ben benieuwd. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!
    Ik zie dat Albertje ze al ontdekt heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige hondjes, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk! Prachtig hoe je dit zomaar doet. Teken je ook malle, gekke, grappige) vogels? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatjes. Die fantasie van jou is echt onbeperkt, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, je hebt lekker je fantasie de vrije loop gelaten !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Albèrtje zal zeker heel tevreden zijn, Josephine !
    Ze zijn fantastisch deze hondjes, stuk voor stuk zo schattig, zo grappig ... en ik moest weer glimlachen toen ik ze zag :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥