zondag 4 februari 2024

Gekke Poezen * * *


Af en toe zie je op internet allemaal grappige dingen voorbij komen, zo ook allerlei gekke en grappige poezen, en opeens had ik zin om ze te  gaan tekenen. Deze heb ik gemaakt met Alcohol markers.


Eerst even de kleuren bekeken die ik ging gebruiken en een eerste opzet. Ze kijken een beetje vreemd de wereld in maar daarom zijn het ook gekke Poezen natuurlijk.



Toen ben ik gaan tekenen met verschillende hardheden potloden. Met een doezelaar zijn toen alle schaduwen aangebracht.


Deze gekke Poezen werken toch op je lachspieren, en dat kunnen we  zo af en te weleens gebruiken. Het was ook heel leuk om ze te tekenen,. Of de poezen blij  zijn met hun uiterlijk, zou het niet weten. maar die blik in hun ogen, Ooh-lala . . . . .die zeggen genoeg.

11 opmerkingen:

  1. Geniaal zijn ze en lekker inspirerend voor mijn stenen . Zo knap hoe je dit doet hoor. Heb je zoiets ook in een honden versie 😉want dat lijkt me ook geweldig om te doen. Gekke poezen lijken me ook makkelijker om te doen. Ik ga er eens over denken fijn weekend Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn geweldig. Ik ben geen poezenmens, maar hier kan ik echt van genieten. Knap hoe je weer zo'n leuke serie tekent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om hier mijn dag mee te beginnen. Ze stralen veel humor uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er stuk voor stuk leuk uit en dat ze allemaal een eigen karaktertje hebben is wel te zien in hun oogopslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh, wat grappig!
    Vooral die zwart/wit tekeningen zijn zo leuk.
    Echt ondeugende katers zo te zien met die wilde haren.
    Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd, en mij laten genieten.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk stel gekke poezen/katten. Je weet er wel weer wat moois van te maken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinds ik je blogpost bekeer op mijn mobiel krijg ik steeds op Pinterest 'gekke poezen' te zien, hahahaha... Maar ik vind dat niet erg hoor, want ik heb er net als jij wel lol in!
    Wat ben je lekker aan het tekenen geweest; dat kon je natuurlijk niet na laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Inderdaad je moet meteen lachen. Wat kun jij goed tekenen, echt knap, al die verschillende snoetjes. Wat mij betreft mogen er meer volgen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er fantastisch uit, Josephine ... en ja, ik moest er meteen om lachen, zeker toen ik die met potlood zag, ZO grappig !
    Dat heb je weer prachtig gedaan, hoor !
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind ze eigenlijk wel super mooi ook al zijn het gekke katten.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥