woensdag 10 april 2024

Creëer een Collage. Week-3 * * *

We  zijn inmiddels al weer met week 3 aan de beurt. De woorden die deze week uitgebeeld moeten worden zijn: Hobbelig-Vrouw-Geel- iets dat verbrand is. Voor dat laatste woord heb ik een wisselwoord gekozen, het woord Hand. Je kan natuurlijk allemaal gaatjes in een lapje stof branden of verbrande lucifers erin verwerken bijvoorbeeld, maar dat vind ik totaal niet bij het woord vrouw passen dus koos ik voor een Hand.

De dragonfly komt even om het hoekje kijken, kiekeboe. 


Dit is de documenten die ik gekocht heb om al mijn A4 collage's in op te bergen, Je sluit de map met een dikke rubber band. Vind hem wel grappig met die verfklodders.


Ben weer heel benieuwd wat de andere dames tevoorschijn gaan toveren.

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige collage Josephine. Heel inspirerend wat iedereen er weer van heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige collage , helemaal in jou stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is echt 'Josephine-style'... Over een poosje kunnen we vanaf een foto raden wie wat maakte:)
    Slim om bobbeltjes/hobbeltjesfolie te gebruiken ... ik zat nogal tegen dat hobbelige aan te hikken.
    Mooi dat de hand nog een keertje terugkomt in de collage.
    En ja, dat beperkte herhalende kleurgebruik maakt het geheel extra sterk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ik vind het een chique collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer fantastisch Josephine! Hele mooie kleuren, papiertjes en plaatjes, ik snap dat je een wisselwoord gekozen hebt. De libel is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit. Erg stijlvol zo samen.Leuk om de collages in die map te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er stijlvol uit, heel mooi!
    Ook de map is mooi, zo houd je het mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ja, dat is wel een lastige: "iets dat verbrand is". Dit is de eerste collage die ik zie van deze week. Ik ben benieuwd of iemand er wel iets mee kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte Josephine ! Wat mooi en stijlvol is deze. Fijn dat je een woord kunt wisselen, zo maak je het nog meer eigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, ik vind deze uitwerking prachtig!! Heel geschikt voor een kaart en hij heeft een bepaalde klasse, je blijft er naar kijken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chique uitstraling. Komt natuurlijk ook door de dame, maar ook door de achtergrond. Prachtig gedaan, met die handen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja chique, dat is het juiste woord,
    Wat mooi weer, het zal een prachtig boekje worden, met al die mooie collages erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wist niet dat je een wisselwoord mocht gebruiken, maar wel zo fijn.
    Elizabeth heeft heel leuk papier verbrand, ook een idee voor dat woord.
    Wat leuk dat bubbelplastic. Zo heb je grappig de bobbels uitgebeeld.
    Chique dame hoor, lijkt vast op jou :-)
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd weer een verrassing die collage van jouw, Josephine !
    Prachtig ... de bloemetjes achtergrond vind ik mooi en het bubbeltjesplastic is een leuk idee !
    En die dame is zo elegant !
    Bijna weekend, geniet ervan,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zó beeldig en elegant… zeer geslaagd!Je gaat inderdaad al een beetje de stijl van de deelneemsters herkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het resultaat ziet er chique uit. Daar past idd geen brand bij. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥