woensdag 3 april 2024

Creëer een Collage. Week-2 * * *

Deze week is nummer 2 van deze leuke Challenge aan de beurt. De 4 woorden die deze week uitgebeeld  moeten worden zijn: Goud- Driehoek- Spiegel en Vogel.


De kleur goud die ik in deze collage verwerkt hebt komt niet echt als goud uit de verf op de foto's, ook de lijst van de spiegel geeft niet overtuigend zijn gouden charme. Het zou ook zomaar kunnen dat het op jullie computer geheel anders overkomt want ieder apparaat geeft kleuren anders weer.


De vogel is een aquarel die ik niet zelf geschilderd heb maar heb het wel een beetje opgeleukt natuurlijk. Vind hem prachtig bij het geheel staan.


En zoals jullie van mij gewend zijn laat ik  altijd wel een paar detail foto's zien. Buiten allerlei soorten en diktes papier heb ik in deze collage ook een aantal kleine stukjes stof verwerkt. Het was me weer een waar genoegen om  mee bezig te zijn. Ben heel benieuwd wat de andere dames allemaal voor moois hebben gemaakt. 

16 opmerkingen:

  1. Jouw plezier spat gewoon van de foto's af! Heerlijk en zo kleurrijk, echt een plezier om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldig! Het vogeltje is erg mooi verwerkt in de collage achtige achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, de vogel past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Josephine! De driehoekjes vind ik mooi gevonden. Je achtergrond uit zoveel verschillende materialen is toch een mooi heheel geworden door de plaatsing van de spiegel en de vogel. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel bijzondere collage, fraai van kleur en bewerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is práchtig! Erg mooie papiertjes zo bij elkaar en die vogel is geweldig!
    Alleen wel eens jammer dat we dat goud, zilver, glitter enz. zo slecht op de foto krijgen hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je collage straalt heel veel deftigheid uit.. komt natuurlijk door al dat goud ... Je foto's komen prachtig tot hun recht op mijn scherm hoor!
    Leuk dat je er ook stofjes bij gebruikt hebt en de driehoekjes lijken wel een stukje glas-in-lood raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een juweeltje heb je er van gemaakt. Ik verbaas me over al die creativiteit onder de papier mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden, bij mij lijkt de rand van de spiegel brons kleurig :) Het is ook echt iets voor jou, lekker bezig met kleurtjes, lapjes en het schikken tot een mooi geheel. Nog veel plezier met de andere woorden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, deze is ook weer zo mooi geworden, Josephine !
    Kleuren en layout zijn wondermooi en ja, de vogel vind ik ook prachtig en heel charmant zo voor de spiegel !
    De gouden tinten en vooral die in de lijst van de spiegel zijn op mijn scherm duidelijk te zien !
    Nog een fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat mooi. Weer een echte Josephine. Vol kleur en prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige collage. Leuk om de details te kunnen bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een mooie kleurrijke collage geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend geworden! Vind het best wel echt goud hoor. Het blijft natuurlijk papier. Wat een kunstige collages maak je altijd, dit is echt jouw ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt van al die verschillende stukjes weer een prachtig geheel weten te maken.
    Schitterend Josephine !

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥