zondag 1 maart 2015

Frutsel van vilt en Kiekjes ***










Op dit moment komt er niet zo erg veel uit mijn handen want ik heb last van een acute bronchitis, en ondanks het gelukkig al weer wat beter met me gaat voel ik me nog steeds erg slap en futloos. Vandaag heb ik dit kleine frutseltje van vilt zitten maken, een konijntje, en ze heet Suusje. Ook  ben ik tussendoor gordijnen aan het maken met vlinderplooien, niet moeilijk maar het neemt wel veel tijd in beslag. De rode rozen die jullie op de foto zien staan nu al twee weken, niet te geloven hé, ze zijn nog steeds heel mooi. En Bono zat me zo aan te kijken toen ik er een foto van maakte dat ik hem er ook maar eventjes heb opgezet. En vinden jullie mijn doosje met dat beertje niet schattig, ik gebruik het als speldendoosje en heb het al zeker 40 jaar in gebruik.
Geniet allemaal van een fijne nieuwe week ***


20 opmerkingen:

  1. Beautiful post.
    I love your work.
    (That antique teddy bear tin is amazing.)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. buongiorno!
    meraviglia: coniglio, rose rosse, tenda, cagnolino!
    stupendo: scatola con Orso....la adoro!
    un abbraccio grandissimo
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Everything is so fine and gracious! Hope you are feeling better.
    Happy new week!
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Josephine,
    Het konijntje is gewoon mooi als zijn al uw grote projecten. ik hoop dat je je beter voelt.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine♥ oh wat zijn je beertje Lucette♥ en konijntje Suusje ♥ leuk geworden..ben heel blij♥ dat je♥ weer bezig bent ..ja het is een priegel werkje..maar als je dan alles vergeet om je heen een heerlijk♥ gevoel ..dat heb ik♥ ook ..alleen is mijn pc heel erg traag geworden dat ik bijna niet meer in blogland kan komen snif..;(
    Ook je roosjes♥ zijn prachtig en vooral dat mooie blik spelden doosje♥ zo apart dat je het al zo lang hebt zo bijzonder!!...
    Zorg goed voor jezelf♥ Josephine en je gaat je♥ beter voelen het heeft even tijd nodig..;)
    Ook fijn dat je altijd even op visite♥ komt bij mij ..ook bij jou is het altijd genieten♥..en ik kijk weer uit naar je nieuwe priegel werkje♥..;))))
    Gister hagel en sneeuw..nu schijnt het zonnetje♥ ..verheug mij op de Lente♥.. de kriebels♥ die je voelt als je ziet hoe mooi♥ het word in de natuur♥ ..met de vogeltjes♥ die al 3 pindakaas potten hebben leeg gesmuld hier hihi...;))
    lieverd♥ geniet♥ van een creatieve week en heel veel Liefsssss♥ Gaby..xxx♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig konijntje is het geworden. En dan ook nog ondanks je ziek zijn.
    Sterkte ermee hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Josephine,

    Wat een schattig frutseltje...en het speldendoosje is ook al zo lief.
    Beterschap hoor.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief klein beertje heb je nou weer gemaakt en dat speldendoosje is zo mooi. Leuk die oude dingetjes he.
    En nou heb je bronchitus. Wat een ellende toch . Het is geen echte winter en toch worden we allemaal ziek. Ik heb een oogontsteking of allergie ,weet het niet maar mijn oog traant en prikt de hele dag. Word er echt gek van.
    Beterschap meisie. Veel liefs van Rietje.

    PS de jongste zoon heeft weer een baan, weer een stressje minder.:))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suusje is zo schattig, Josephine !
    En natuurlijk Bono ook, hij kijkt zo lief !
    Wat een mooi doosje met het beertje ... en dat de rozen er nog zo prachtig uitzien na zoveel tijd ...
    Hoop dat je snel weer beter bent, verzorg je goed !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Wat is Suusje een lief snoesje geworden...die oortjes zo schattig.
    En dat doosjes is werkelijk beeldschoon!
    Zo akelig als je bronchitis hebt, en het benauwd hebt, wens je
    beterschap hoor meis..
    Jullie kleine Bono kijkt zo guitig de camera in, lekker beesie is
    het toch..

    Hele dikke knuffeltjes...Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk ben je vlug weer gezond Josephine, je kleine konintje ziet er heel leuk uit hoor. Het zal zeker enieten zijn met die mooie rozen ....
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Josephine! kijk nou toch, Suusje! en zo klein! Ze is MOOI! Kanjer!

    Mooie foto's heb je er weer op gezet en de rozen, jeetje, dat ze al zo lang staan, bijzonder.

    Ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent en je wat beter voelt.

    Doe rustig aan!!! echt het beste!

    Liefs van Pink! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap nog Josephine en wat een mooie blogpost weer.
    Suusje is helemaal leuk geworden joh en die gordijnen prachtig zeg.
    Ik zie dat je weer van alles erbij hebt gemaakt de laatste tijd en sorry dat ik zo weinig langs kom.
    Ik heb zoveel aan mijn hoofd de laatste tijd, erg zieke moeder en veel werken.
    Nogmaals sorry, maar ik ben je niet vergeten hoor XXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. daar ben ik nog even hoor want ik vergat om iets te zeggen over je blikje..........PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxx Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Buon 8 marzo w le Donne♥bacio grande grande!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ti auguro una bellissima giornata di sole!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoop dat je je al weer wat beter voelt Josephine, een acute bronchitis lijkt me geen pretje. Vind suusje een schatje,lief klein lente konijntje.
    En wat geweldig knap dat je zo'n mooie gordijnen aan het maken bent, laat je het eindresultaat volgende keer zien. Je speldendoosje is een plaatje hoor net als Bono. Wens je een fijne dag, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je berichtje
    schattig dat beertje
    jij ook een leuk week-end toegewenst
    vr groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥