vrijdag 3 december 2010

Mijn lieve kleine witte pluizenbolletje...







Nee...het is geen sneeuw want er ligt hier nog maar een heel dun laagje, dus foto's daarvan komen vast nog wel. Dit keer was Bono aan de beurt, voor het raam staat een stoel, zijn stoel, zodat hij goed alles in de gaten kan houden. Hij meent ook dat alles wat voorbij komt op zijn terrein aanwezig is een blaft dan luidkeels. Doordat zijn snuitje richting raam gaat kon ik niet inzoomen om stiekem even een paar foto's te maken. Dus ook bij hem de camera pal op zijn snuitje gericht. Hihi, het heeft mij flink aan het lachen gemaakt want hij keek me aan met een blik in zijn oogjes alsof  vrouwtje nu toch wel helemaal gek was geworden. Zijn normaal parmantige rechtopstaande oortjes lagen plat naar achteren, dus die zien jullie niet op de foto. Wel zijn grote dropneusje en eigenwijze koppie. Mijn kleine lieve pluizenbol.....wat ben ik gek op die schat...

Hierbij wil ikjullie ook weer eens bedanken voor de altijd lieve en spontane reactie's die jullie achterlaten, echt genieten omdat telkens weer te lezen...Fijn weekend allemaal...


25 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch een dropje zeg die Bono!!!Zoooooo lief! Hij doet me aan mijn vorig hondje denken, ook een terriër en al net zo een eigenwijs felletje als jouw Bono.
    Lekker van genieten en mega verwennen ;)))))))
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh....wat een kleine schat en wat heb je Bono ontzettend leuk op de foto gezet. Het is net een klein modelletje. Vooral die eerste foto.....die oogjes die je daar zo lief aankijken. Wat kan je toch veel van zo'n beestje houden hè lieve Josephine. Hij verdiend hier zeker een plekje.
    Ik wens je een heerlijk weekend toe.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje......achhhhhhhhhhh dat koppie ....zo'n lief beestje.......geniet van een heerlijk sinterklaas weekend..........liefs Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh...wat vind ik dat toch een schattige hondjes...en die van jou is wel héél leuk.
    Wat een heerlijk eigenwijs maar toch ook een lief koppie heeft Bono...om te zoenen!!

    Ik kan me zó voorstellen dat je gek op dat joch bent.

    Meis...ik wens je een héél fijn weekend.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's en zo ongelooflijk schattig en lief. Dat snoetje, daar smelt iedereen bij weg.
    Heel fijn weekend Josephine!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieverdje♥♥♥
    ooooohhh wat staat hij er weer leuk op en de foto met die grote drop neus enig.
    Nu ook nog eens een foto van Bono dat hij ligt als vloerkleedje, dat doet hij altijd zo
    aardig,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet Bono er erg lief uit , en enig dat dropneusje .
    Geniet er maar lekker van Josephine .

    En Kippie staat echt helemaal klaar, maar om in de sneeuw te rijden als het niet nodig is , dat liever niet .
    Mijn ventje heeft vanavond uit verveling , haha , een cake en een boterkoek gebakken voor onderweg ,
    Ze zien er errug lekker uit .

    Liefs van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieverds zijn het toch he,een kostbaar bezit,die oogjes of ze zeggen wil ,,,schiet nou toch eens op,ik wil kijken,Mabel zit ook op de hoek van de bank, en maar naar buiten kijken zoveel vogels en zoveel poezen,
    Je hebt een heerlijk lief hondje,,een klein makkertje,,wat zijn we gelukkig he.
    lieve groetjes oma nijn

    ps.heb je mijn mailtje gekregen groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo
    Wat gek dat er bij jullie nog een dun laagje
    sneeuw ligt, hier is het echt winterwonderland
    maar goed, wat een schattig hondje zeg
    Mijn zus heeft haar hondje van de week moeten
    laten inslapen, erg vinden wij, maar het is
    beter zo,
    Nog bedankt voor je berichtje
    en nog een fijn week-end
    vr groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve Josephine,

    Wat een heerlijk fotomodel......en niet enkel om op te foto te zetten, maar je kan er ook nog lekker mee knuffelen!!!
    Gezellig zo'n lief beestje in huis!

    Wat het wachten betreft, tja het was even schrikken toen de KNO arts deze week meteen overging tot snijden in m'n neus,had dat niet verwacht.
    Het neusje is op dit moment ook door de hechtingen nog pijnlijk en zeer gevoelig, dan merk je pas dat met elke gezichtsuitdrukking je neus ook mee doet.
    Maar we houden goede moed en ik blijf ook voorzichtig realistisch denken....
    Woensdag weet ik denk ik meer.
    Bedankt voor je lieve reactie,doet me echt goed!!!

    Geef Bono een aai van mij en voor jou een heel gezellig weekeind gewenst!!
    Liefs, Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is 't he...ik ben dol op al deze soorten terriërs, lekker pittig met een snoezig uiterlijk!

    Een heel fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Josephine, dat werd wel weer eens tijd om eens een reportage aan deze knappe én lieve kerel te wijden. Hopelijk heeft de Sint ook aan hem gedacht dit weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine,

    Ook jij bedankt voor de mooie complimenten, en zo blijven we heen en weer, maar wel heel leuk heen en weer.Ik hoop er nog zat te plaatsten hier, want dat betekend dat je nog veel mooie foto`s gaat plaatsen.
    Nee geen sneeuw zeg je.....hahahaha....maar wel een sneeuwwitje hondje met zwarte dropneus en grote kraalogen.Wat een droppie. Wat kunnen dieren je toch aan het lachen maken hè? Onze hond is ook zo gek als een deur,soms.
    Maar hier ligt nu wel veel sneeuw, en eerlijk gezegd vind ik dat vanachter het raam heerlijk om naar te kijken,maar de hond uitlaten....laat ik aan de baas over...hihi.


    jij ook een heel fijn wit weekend.

    groetjes


    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het toch een poepie jouw pluizebol. Heel aandoenlijk. fijn weekend
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Josephine, ik zag op de blog van Nelleke een reactie van jou staan nieuwschierig als ik ben toch eens gaan kijken wat voor blog er bij hoorde. jeeetje wat kan jij mooi fotos bewerken zeg. Ik vind dit zelf ook heel leuk om te doen dus ik kom zeker nog heel vaak langs om naar je mooie creaties te kijken. Ik heb zelf een maltheser omdat ik gek op witte pluizenbolletjes ben hihiihhi dus jou pluizenbol stal meteen mijn hart. groetjessssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een snoezig dingetje! Fotogeniek ook nog!

    liefs Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het vrouwtje heeft van dat 'pluizenbolletje' een mooie fotoreeks gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Josephine, wat een prachtige foto's van je lieve Bono !
    Zijn snuitje staat er zo schattig op !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooo wat een lieverd,.... geniet er maar van ... ze geven zoveel liefde !!!! Je foto's zijn weer super ! echt geweldig ... fijn weekend Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ Hoi Anita,

    Met jou reactie, [bedankt voor je lieve complimenten] maak je mij ook heel nieuwsgierig. Je schrijft dat je een reactie van mij bij Nelleke tegen kwam. En eigenlijk ken ik bij al mijn volgers geen Nelleke??? En als ik jou naam aanklik kom ik ook niet op jou blog terecht.
    Wie weet lees je dit bij toeval en kan je mij vertellen wie Nelleke is en welk blog zij heeft, en natuurlijk ben ik ook heel nieuwsgierig naar jou blog geworden.

    Groetjessss Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Josephine.
    Wat een schattig hondje.Echt een modelletjes zoals hij op de foto's staat.
    Je vorige posts heb ik ook bekeken en die zien er ook weer erg leuk en apart uit.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Josephine...wat een snoesje is je hondje..
    De liefde van een mens voor een diertje vindt ik altijd zo mooi!
    Een diertje is altijd blij om je te zien, en zijn liefde is onvoorwaardelijk voor z'n baasje..

    Ja ik ben altijd zo blij als mensen van dieren houden..zelf heb ik ook twee honden en ik ben er helemaal stapel verliefd op!

    Dag meis...geniet van de pepernootjes van de sint...
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een dikke knuf voor pluizebolletje! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De onderste foto, fantastisch. Ik zit hier met mijn zwarte poes Saar op schoot. Ook zo Lief, snorrend en af en toe meekijkend naar wat ik doe. Een hond als Bono staat bovenaan mijn verlanglijst. Zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥