zondag 20 juni 2010

Blommekes...
















Gisteren heb ik een aantal foto's gemaakt van wat er zoal in bloei staat, het is veel meer dan ik nu laat zien. Mijn klimroos is werkelijk een en al bloem maar krijg de totale struik niet mooi op de foto, misschien later nog eens. Ook heb ik best nog  wel wat gele exemplaren alhoewel die gewoon zo hier en daar er tussen staan en beslist niet overheersen. De gele papaver vind ik een schattig bloemetje, zo ook de gewone boterbloem waarvan er een paar pollen aanwezig zijn. Nu op dit moment staat ook de boerenwederik in bloei, ook geel maar niet op de foto. De foto met het sneeuwkleed had ik al eerder genomen, jammer genoeg zijn die al weer uitgebloeit. Geniet enorm van al die bloemenpracht en al helemaal op een dag als vandaag, de kachel heeft hier echt even staan loeien, want met 13 graden is het niet bepaald aangenaam te noemen.  Als je dan door het raam naar buiten kijkt en al die fleurige kleuren ziet geeft dat een warm gevoel.



20 opmerkingen:

  1. Ook nog laat op zie ik...............haahahahahh!! wilde net mijn pc afsluiten zag ik jouw nieuwe post ...altijd de moeite waard om nog even te lezen.........mooi tuinfoto's........prachtig...........fijne zondag........geniet...en ooit word het zomer................haaahhhaahh!! welterusten..lieve groetjes van mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine, wil je me vertellen hoe de onderste bloem heet, die vind ik zo mooi..
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine.
    Eventjes tijdens mijn werk op de blog kijken. 'T is zondag en nog lekker rustig hier.
    Wat heb je de bloemen er mooi opgezet. Prachtig.
    En nu maar hopen dat het binnenkort wat warmer wordt.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine, gelukkig breng jij wat zomergevoel met deze mooie bloemen! Jammer dat je er niet optimaal van kan genieten. Het leek wel herfst gisteren! Tegen mijn principe's heb ik gisteren laarzen aangehad. Jammer hé?!
    Het "weer" is volgens mij overal wat van slag.

    Ik heb genoten van je mooie foto's en hoop je mooie rozenstruik nog eens te zien.Blijven proberen hoor?! hihi
    Je eigen foto is ook heel erg mooi! Ik denk dat mamske deze wel al in een lijstje heeft staan;-)

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Josphine hier vanmorgen gelukkig iets beter!
    We kunnen in ieder geval wel buiten zitten op een beschut plekje
    Prachtige foto's.
    bloemen vind ik altijd mooi om te fotograveren ze zitten zo lekker stil! hihihi
    fijne dag vandaag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je geeft wat kleur aan deze grauwe en regenachtige dag lieve Josephine. Wat een mooie bloemenplaatjes. De klimroos hier staat nog niet in bloei, alles is door de te lage temperaturen wat later. Mijn Engelse roos staat wel op knappen en ik hou het vanachter het glas goed in de gaten, want die wil ik natuurlijk op de foto zetten.
    Ik wens je een fijne zondag toe en een hopelijk zonnige week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloeiers in je tuin Josephine, het is nu bijna niet meer bij te houden he, zo snel als alles gaat. En inderdaad, hier staat de kachel ook aan, toch niet helemaal normaal voor eind juni, maar we moeten het er maar mee doen..... Fijne zondag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van die blommekes van jou word je weer wat vrolijker, want van het weer word je dat niet.
    En dan gaat de zomer beginnen, brrr;))

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou zeg,wat een mooie bloemen foto's,schitterend,heerlijk he,nu nog zoveel kleuren,en weet je ,,ik vind het zo leuk dat je boterbloemen in je tuin hebt staan,dat probeer ik ook al een poosje,maar nee hoor.

    de foto van jezelf is goed hoor,tenminste, als je dat bent.
    en koud,,,helemaal niet,heb het gewoon warm,maar dat heb ik altijd hoor,de hele week staat hier de deur open,en gaat sävonds laat pas dicht,geen kachel gedoe.
    ik ben een warmbloedig mens.ha,ha.
    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Josephine, wat een mooie, vrolijke kleuren !
    Dit geeft wat zomergevoel, want bij ons stond de verwarming ook weer op. We zijn vandaag naar een antiek- en brocantemarkt geweest en ik had mijn laarzen aan !
    Je hebt prachtige foto's gemaakt, fijn om naar te kijken.
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha lieve Josephine,

    Blommekes die in tuinen bloeien vind ik altijd mooi van welke soort of kleur ze ook zijn.
    Kan het niet laten om zo maar her en der wat te knippen voor een klein boeketje in huis,(zie sitebar)
    Terwijl als ik in een bloemenwinkel sta ik maar moeilijk een keuze kan maken omdat ik dan heel veel bloemen niet mooi vind.

    Maar van jou prachtige blommekes creaties geniet ik enorm....vooral de blauwe....

    Harry voelt zich zeer vereerd over jou compliment;-)

    Hier laat de zon zich af en toe weer voelen.

    Fijne week met zon,tuin en blommekes!!!

    enne....als dat geen schilderij is....dat meisje met die mooie lach en dromerige ogen.....ze kijkt vast in haar tuin vol met blommekes...

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop voor iedereen dat de zomer nu eindelijk eens wil komen ,en we wat meer dan tot nog toe in de tuin op ons terrasje kunnen zitten .
    Wat een mooie foto's weer Josephine en die klimroos , die houden we van je tegoed !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay Josephine,

    Je blommekes staan zo lief op de foto..
    wat een mooie kleuren hé?
    Daar wordt je toch ontzettend blij van..een zomers gevoel.
    Het is toch nog wel erg koud hé?
    Wel jammer dat het zo lang weg blijft...maar het zou nu weer beter worden.

    Dag meis..fijne week..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's om het begin van de zomer te vieren! Ik hoop dat die zo fleurig, kleurig en zonnig mag zijn als deze bloemen :-)
    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb weer zitten kwijlen van je super mooie fotos.
    schitterend deze bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Josephine,schitterend zoals alles in bloei staat afgelopen weekend hebben wij s’avonds ook nog even de verwarming in huis aangehad het was zeker kil in huis maar daarentegen is het nu schitterend weer,echt genieten.

    Lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja wat een schoonheid om deze tijd. De bloemen zijn nu op z'n mooist. Je hebt ze heel mooi gefotografeerd. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LIeve Josephine. Het is me weer gelukt om mijn commentaar te vlug te verzenden gisteren. Ik kwam even kijken of je nog wat gepost had en meteen keek ik even wat ik geschreven had en nou zie ik het weer niet. Ik schreef mooie blommekes heb je in je tuin en wat hebben we lekker weer hè.
    Ik ga nu extra opletten.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je blommekes zijn prachtig mooi en wat is je naam met foto onderaan gaaf,dat gaat mij nooit lukken om zoiets te maken haha,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥