donderdag 10 juni 2010

Lang weekend België...












Even kan ik geen reactie's plaatsen en ook geen nieuwe posten, we gaan namelijk een lang weekend naar België, JIPPIE!!! We hebben er echt zin in,  in Oostende hebben we een hotel geboekt, en gaan natuurlijk heerlijk een dagje naar Brugge. Een prachtige omgeving waar we al eens eerder zijn geweest. Ook Gent gaan we weer bezoeken. Oostende zelf kennen we nog niet maar zal ongetwijfeld ook fijn zijn om te bekijken. Het zijn maar een paar dagen maar heerlijk even in een andere omgeving genieten., en maandag zijn we weer terug...



22 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje
    jouw foto's zijn ook erg leuk
    Al deze steden zijn voor mij heel dicht bij,
    ikzelf kom van Antwerpen, ook de moeite hoor !
    Een hele fijne vacantie
    echt mooi gedaan die foto's
    Fijne avond nog groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan...er even tussenuit...heerlijk joh.
    Heel fijn weekend gewenst. Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet lieverd !!! bedankt voor je berichtje............leuk hoor Belgie !!

    Wij willen ook proberen wat vaker een weekendje weg te gaan .....hoop dat het gaat lukken !!

    Liefs geniet Ria !!! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk voor je Joséphine. Ik wens jullie veel plezier en je zult er vast veel inspiratie opdoen. Dag, groeten, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh dat wordt genieten!!! met heel veel heerlijke belgische bonbons!! hihihih
    ooo en prachtige straatjes en leuke winkeltjes!!
    Ik ben jaloers
    Heel veel plezier
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk...en het weer wordt aangenamer!
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha lieve Josephine,

    Jij/jullie staat er goed voor, het zijn stuk voor stuk prachtige steden om heen te gaan en je zal tijd tekort komen.

    Heerlijk de sfeer proeven van het altijd gezellige België, prachtige gebouwen,veel terrassen,een overvloed aan eetgelegenheden en......van die héle lekkere grote bonbons;-)

    Vergeet je camera niet!!!! dan kunnen wij straks als je terug bent ook nog meegenieten....

    Rest mij nog jullie super fijne dagen toe te wensen!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een héél fijn weekend bij ons in België, Josephine !
    Je hebt hier alvast mooie foto's geplaatst.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat heerlijk! Brugge en Gent staan nog op m'n lijstje, ik ben benieuwd naar je ervaringen en foto's! Ga je toch wel maken voor ons? Heel veel plezier...lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heerlijk,deze steden zijn erg mooi,ben er in het verleden ook geweest,ben benieuwd naar je foto's,en dan weer bewerkt.deze zijn ook erg mooi,en die bonbons,ze zijn om op te eten!
    hoop wel dat jullie geen regen krijgen,dat is zo zonde.

    lieve Josephineveel plezier , greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine,o,heerlijk,hele fijne dagen,geniet ervan.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier in Belgie.
    Tja, het is niet zo ver, maar toch voel je je een beetje op vakantie.
    De sfeer is daar zo anders.
    En ik kan het weten met een dochter die daar woont.

    Ik vind het een fijn land, jammer dat we hier ons werk hebben, want anders.... ging ik mijn boeltje inpakken hoor.
    Nog 14 jaar geduld hebben en dan.. wie weet ???

    Veel plezierrrr !
    gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel plezier, geniet ervan!
    Lieve groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch...een paar dagen er tussenuit.
    Ik wens je héél veel plezier!!

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk Josephine even een lang weekend eropuit. Brugge staat bij mij ook nog steeds hoog op mijn lijstje van plaatsen die ik wil bezoeken.
    Ik hoop dat het weer ook meezit en dat je de zon veel zal zien.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel fijn weekend wens ik jullie, de weergoden zijn het vast met me eens dat er nu wel genoeg regen is gevallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel plezier en geniet overal van.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Josephine,
    Wens je een zeer fijn weekend toe in ons Belgenlandje :-)
    Oostende is zeer gezellig om een aantal dagen te verblijven.
    Brugge en Gent zijn ook echte aanraders !
    Als je Gent bezoekt is dit winkeltje een must
    http://www.the-fallen-angels.com/
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie fotos en ik wens je een super fijn weekend en geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOOH wat heerlijk Brugge. Ik ben echt gek op Brugge en hoop er snel weer naartoe te gaan (heb er zelfs een hyve over gemaakt!!) dat komt dus vast goed dat weekendje weg van jou.
    Hoop dat je lekker geniet en wens je dus veel plezier (ook al ben je al weg!!!)
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk samen een weekend weg, dat is vast heel leuk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Owww wat heerlijk zeg,daar is veel brocante haha,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥