dinsdag 1 juni 2010

4 jaar alweer...












Kijk die kleine Bono ons kanjertje toch eens zitten, vandaag is hij 4 jaar geworden. Het gaat zo snel allemaal, de tijd als puppy ligt nog vers in mijn geheugen en lijkt als de dag van gisteren. Tja.....op deze dag moet hij natuurlijk even in de balangstelling staan. De laatste foto, het beeldje van twee Westie's heb ik gekregen van een vriendin. In Frankrijk staat zij regelmatig op Brocante markten en kwamen dit beeldje ergens tegen. Wij hadden voor Bono ook een westie Igor, en die had net zo'n krom staartje als het linkerhondje op de foto. Het deed haar zo aan onze honden denken dat ze het gewoon moest kopen. Het is een heerlijk kitsch exemplaar die mooi past bij mijn verzameling oude hondjes die ik al eens eerder hier heb gepost.


26 opmerkingen:

  1. Hoera Bono,alweer vier jaar wat gaat het snel,he.
    Kan me nog goed herinneren dat ik Indy als puppy van 7 weken ophaalde dood en dood ziek.
    De eerst twee levensjaren zat ik ontzettend veel bij dierenarts.
    Het een was nog niet over of ze had alweer het volgende.
    Iedereen dacht dat ze maar een paar jaar zou worden maar,ja wat liefde en goede verzorging allemaal al niet doen ze is alweer 7 jaar en in goede gezondheid.
    Maar Bono is werkelijk een scheetje,mooie collages heb je van hem gemaakt.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine, gefeliciteerd met je lieveling. Hier vieren we meestal de verjaardagen van de hondjes met bevriende hondjes :-)
    Een hele dikke knuffel voor hem x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor Bono !! gefeliciteerd !! en jij ook !! wat een schatje zeg..............lief ....lief !!! fijne avond verder......liefs van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josephine,
    Hartelijk gefeliciteerd met Bono's 4de verjaardag, het is echt een schatje !!!
    Nog bedankt voor de tips om de foto's te bewerken het lukt al aardig.....binnenkort zal je het resultaat wel zien op mijn blog.
    Fijne avond gewenst !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meis van harte gefeliciteerd met Bono..
    Wat is het toch een schatje...en hij is toch nog maar 4 jaar geworden..Mijn Jack Russel wordt dit jaar 17...oud hé?
    En wat krijg je een liefde van die beestjes, ik ben er helemaal gek op..
    En jij ook zo te zien en horen.

    Geef je Bono een lekker knuffeltje van mij voor z'n verjaardag.

    Toedelsssssssssssss,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met jullie Bono,lekker extra verwend en n extra knuffel?Nog héél erg lang plezier van en met m.Groetjes,ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Brithday dear Bono:))
    Dear Josephine, I wish you a very nice June!!!
    Nice evening
    Big hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je knuffel. En hoop dat je hem nog lekker lang bij je mag houden.
    En dan ons weer trakteren op de mooie plaatjes.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Josephine<
    Ik vind bono een super scheetje!!
    Wat een pittig koppie zit erop!!
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieper de piep...woera,woera,woera!!!

    Jullie knappe jarige Bono staat er heel feestelijk op, leuk gedaan lieve Josephine!!!

    Hartelijk Proficiat met zo'n schattig hondje en met zijn 4 mooie jaren!
    Dat er nog maar veel mogen volgen en jullie veel plezier van en met elkaar mogen hebben.

    Geef Bono maar aai van mij.

    Fijne avond!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Bono en vrouwtje...wat een lieve heerlijke honden zijn het toch! Onze Mick wordt 1 juli al 11...lieve greotejs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Josephine, gefeliciteerd met Bono, wat een snoepje is het toch! Trakteer ons maar vaak op plaatjes van hem, ik kan er geen genoeg van krijgen! Fijne avond, liefs voor jou en een knuf voor Bono, van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag lievertje♥♥♥
    gefeliciteerd met ons Bono vrientje,het is echt een hele lief ontspannen hondje.
    Als hij ligt is het net een vloerkleedje pootjes recht voor uit en de achter pootjes recht achter uit ha,ha,ha.
    Veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje. Jullie zullen er wel blij mee zijn. Fijne dag en groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Josephine,
    wil je Bono proficiat wensen met zijn vierde verjaardag, van mij? Ik zou het anders zelf doen maar ik ben niet zo goed in het 'woefen' :-)
    Wat is het toch een lieverd!
    Stond er een extraatje op zijn menu vandaag?
    Ik hoop dat jullie een mooie dag hadden!
    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoera voor die lieve Bono !
    Schattige foto's en zo lief met de berenknuffeltjes erbij !
    Nog vele jaren samen, Josephine !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hieperdepiep hoera voor bono.
    en wat een prachtige fotos van hem.
    hij heeft ook echt een geinig koppie en is zo fotogeniek

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben als de dood voor honden. Maar deze hond is daar een uitzondering op. Ik heb ooit zo'n hondje te logeren gehad en leuk dat ik het vond!!!!!
    Ze zien er ook zo lief uit, dat lekkere bolle, ruige lijfie, maar ze zijn ook dapper, he? Ik was banger om onderweg bij het uitlaten grote honden tegen te komen dan Jomoes! Die liep op alles met enorme vrij- en blijmoedigheid op af.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog van harte......
    En nog vele jaren voor je kanjer....
    Dikke knuf voor Bono van mij....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte gefeliciteerd met Bono. Ja wat vliegt de tijd hè. Ik ben weer achter met reageren maar we zitten zo in de drukte. Ons huis staat te koop en we hebben al een nieuw huis. Dus heen en weer, visite ontvangen, makelaar spreken, nieuwe foto's van interieur maken want we hebben nieuw meubilair,huis steeds mooi houden, manlief toespreken en denken, denken en daar word ik moe van. hihi Ik moet zo nu en dan een dagje bloggen over gaan slaan maar ik vind het zo leuk. Nou ja, ik zie wel.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met de kleine viervoeter.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nou,, van harte hoor.de tijd gaat zeer snel he,en je gaat steeds meer aan ze hechten,ik tenminste wel.we kletsen samen wat af,,en dan kijkt ze mij aan met een scheef koppie.vanavond heerlijk taart,ook voor Bono?????? groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och jee...lieve Josephine, loop ik zomaar al die feestelijkheden omtrent die lieve Bono mis. Maar nog van harte met die kleine schat. Het gaat zeker snel al die jaren. Onze Roxy is nu ruim 13 jaar en het is soms als de dag van gisteren dat wij hem bij de fokker ophaalden, misselijk van de autorit naar zijn nieuwe plekje kwam hij bij ons binnen in huis èn in ons hart.
    Ik hoop dat jullie nog heel lang van hem mogen genieten.
    Lieve groet en een dikke knuffel voor Bono, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ow nog van harte gefeliciteerd enne geef Bono maar een dikke knuffel van mij,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook van mij een hele dikke knuffel. Huisdieren zijn heerlijk. Ze geven je vaak zo een intense vriendschap die je met geen pen kan beschrijven. Je foto's zijn een prachtig eerbetoon aan die lieve huisgenoot. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja , ik ben wel te laat maar alsnog gefeliciteerd Josephine !
    Het zijn weer mooie foto's !
    lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥