zaterdag 5 juni 2010

Dromerig gevoel...










Van dit prachtige weer krijg ik altijd zo'n heerlijk dromerig gevoel, het wegdromen wil niet zeggen dat mijn geest een vacuüm is, het voelt meer als een geschenk van een moment waarop je de overvloed van je ziel mag aanschouwen...dat was dus een continue genieten. Vanavond kreeg ik weer zin om een mooie vintage afbeelding te bewerken. Toevallig kwam ik een mooi plaatje tegen die mij nog even verder liet dromen...
En dit is het eindresultaat geworden...

*** Carpe Diem ***


22 opmerkingen:

  1. LIeve Josephine. Schitterend zoals jij dat doet. Het is inderdaad helemaal dromerig, zo lief.
    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine, hier volop dromerige gevoelens, wat een heerlijke dag was het gisteren en er staat er alweer eentje voor ons klaar.
    Lief prentje, ik kan niet kiezen welke bewerking ik het mooiste vind, doe maar allemaal x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bewerkingen zijn prachtig en je woorden..." het voelt als een geschenk van een moment waarop je de overvloed van je ziel mag aanschouwen" vind ik heel-erg-mooi!

    Fijne zondag voor jou!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan en wat een schattig plaatje. Vanddag is het weer een dag om van te dromen, geniet er maar van en misschien inspireert het je wel om ons nog zoiets moois te laten zien.

    Lieve groet,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor en ik ben dol op dromen en ik vind Carpe Diem zo mooi,ik wil er iets mee doen op een tafeltje,hier is het weer een beetje vreemd en heel erg benauwd,echt balen,ik had met de visite in de tuin willen zitten,hoop dat de regen nog een poosje wacht,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve Josephine.

    heerlijk he ,dat dromen.Over je vintage plaatjes heb je goed gedroomd.
    Erg lief,schattig koppie.

    ik loop de hele dag door mijn tuin, en droom dan wat af,en zie overal dwergjes,feetjes,en bloemen kinderen zitten. OH,,als dat eens waar was,als er een LIBEL over vlieg,zie ik gelijk een FAIRY ,erin.

    fijne Zondag,en geniet van het weer.

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve Josephine, wat heb je dit weer prachtig verwoord en de bijbehorende foto´s zijn ook schitternd. Het is echt volop genieten op dit moment: een jong musje dat naar me toe trippelt, de kikkers die me ´s avonds in slaap kwaken en de vogeltjes die me weer wakkker zingen....
    Fijne zondag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve schat ♥♥♥
    waar haal je de moed nog vandaan om na zo'n plakkerige dag nog zo iets liefs te gaan maken?
    En wat een mooie lijsten heb je gemaakt voor dit lieve meiske,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik droom even met je mee Josephine, wat een prachtplaatjes heb je weer bewerkt en je heb dat grote genieten van dit zomerse weer zo mooi omschreven.
    Geniet van de zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dit zijn echt mooie droomplaatjes. Van het warme weer word je wel wat slomer, maar hier is het al wat frisser.
    fijne week, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Josephine,
    Een lief plaatje heb je dit keer bewerkt! Was genieten hè van het heerlijke weer. Vandaag bij ons overigens flink wat buien. Maar, me niet laten weerhouden om toch op stap te gaan want de temperaturen bleven ondanks de regen heerlijk.Naar de lange Voorhout in Den Haag gegaan. Onder de bomen was er zelfs weinig te merken van die regen. Omdat het zulk donker weer was hadden alle kraamhouders hun lichtjes aan, dus over romantisch gesproken. Ook nog twee mooie boeken gescoord, dus je snapt mijn weekend kan niet meer kapot!
    Fijn dag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi resultaat levert dit dromerige gevoel op, Josephine !
    Je hebt een mooie vintage afbeelding gekozen, ik vind ze allemaal mooi, ik zou niet kunnen kiezen.
    Wij hebben vandaag al onweersbuien gehad, gedaan met het zwoele weer.
    Fijne avond nog,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja meis, heerlijk is dat dromerige gevoel ..
    Even wegdromen van alles om je heen, heerlijk is dat.
    En je bewerkte foto is zo dromerig mooi vooral de derde foto..wauw je kunt er wat van!

    Toedelssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan.
    Net zoals al jouw foto's

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Josephine,mooi lief/dromerig prentje.
    Heel mooi bewerkt.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er echt heel mooi uit. Via via kwam ik hier terecht. Wat je vertelde is natuurlijk waar, je kan zo steeds meer ideeen op doen door andere blogs. Ik moet er ook maar eens goed voor gaan zitten.
    Ik heb me aangemeld als volger.

    gr danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik droom even met je mee :-)
    ... dat is één van de dingen
    die ik het beste kan ;-)
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lievertje­ ♥♥♥
    gefeliciteerd met je HONDERSTE volger,en ik zie ook dat je nu maar jullie eigen pendule heb geplaatst,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag, Jouw blog springt er echt uit. Je hebt een "eigen" look. Prachtige sfeerfoto's. Deze doen me denken aan mijn kindertijd toen mijn zusje en ik ansichtkaarten spaarden. Ik heb er nog twee. Dezelfde meisjes in rosé en gele uitvoering. Ze ruiken beide aan een roos en ja, er staat als titel onder "de geur". Lieve groet van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige bewerking josephine en ik heb er van genoten .
    geweldig hoe jij met photoshop werkt, en kan ik veel van leren

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zalig om even met je mee te dromen! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥