donderdag 14 juli 2011

Spelen met foto's en Vakantiestop***







Ben weer eens heerlijk met foto's aan het spelen geweest, al die bewerkingen maken is voor mij een zeer rustgevende bezigheid, en geniet daar intens van. Mijn hoofd ben ik al een beetje leeg aan het maken voor de vakantieperiode die eraan komt. Dit jaar hebben we niets besproken op een weekje Zuid Limburg na met uitstapjes naar Duitsland en Belgie. Voor de rest zien we wel, de bijkeuken moet geshilderd worden dus dat gaan we misschien wel doen, en ook dagjes weg natuurlijk. Dus een aantal weken Vakantiestop bij Josephientje, maar daar we ook vaak thuis zijn weet ik nu al dat ik het niet kan laten om af en toe bij jullie langs te komen, het is ook ZOOOOO verslavend, hihi. Zal jullie wel missen maar ach over een aantal weken ben ik er weer en kan ik weer volop genieten van alle vakantiefoto's en verhalen bij jullie allemaal ***

VOOR IEDEREEN EEN HEERLIJKE ZOMER***


18 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie en met droog en zonnig weer!

    Geniet ervan!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine.
    Ik heb even weer heerlijk genoten van je posts.
    Erg mooi hoe jij de foto's steeds weer maakt en met veel fantasie.
    Ik wens je alvast een hele fijne vakantie.
    En dat bloggen verslavend is...vraag het maar aan mij gezinsleden.
    Fijne zomer.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je korte vakantie, maar blijf nog even thuis met dit gezellige weer.

    Foto's bewerken is zeker verslavend.
    Vind het ook zo leuk om te doen.

    Maar zo mooi als die van jouw.... tja daar heb je kennis voor nodig haha

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen meiske,

    Wat een mooie bewerking van deze oude filmsterren van lang geleden..
    Zo schattig met die mooie kleuren en de ontwerpen...
    Volgens mij als ik het goed zie, dan komt de actrice van de laatste foto uit de film
    Gejaagd door de wind...deze film heb ik wel een paar keer gezien, wat een prachtige film is dit.
    Net zoals Dr.Zjivago...ook zo'n prachtige oude film...ik zie mezelf nog in de rij van de bioscoop staan.Verliefd,hand in had met mijn vriendje..we zijn nu al zowat 30 jaar getrouwd!

    Lieve Josephine ik wil je een prachtige vakantie wensen...met hopelijk ook een beetje mooi weer...En ik hoop dat je bijkeuken weer een mooi fris tintje krijgt.

    Tevens wil ik je bedanken voor je altijd lieve en mooie woorden op mijn blog..meiske wat doet me dat toch altijd goed!

    Allerliefste groet...
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine,

    Hele fijne vakantie met veel zonneschijn en gezelligheid. Leuk hoor, verschillende uitstapjes maken.
    Je foto's zijn prachtig, vraag mij af hoe je dit doet.
    De oude pop op je blog vind ik zo mooi, doet mij herinneren aan vroeger.

    Geniet heerlijk van je vakantie!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine, ik wens je een heerlijke vakantietijd en zal duimen voor lekker weer. Rust lekker uit en geniet van een andere omgeving.
    Gaat Bono met jullie mee?
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ij ook een heel fijn vakantie leuk dat je even bij me een berichtje achter liet liefs rommy zal je foto`s wel missen hahha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is altijd genieten van je foto's en ik wens je een heerlijke vakantie IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi bewerkt, Josephine, kan me voorstellen dat het rustgevend is !
    Ik wens je een fijne vakantie, nu hopen dat het weer wat beter wordt :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een vakantiestop....gelijk heb je...en af en toe kijken op de blogs(niet te vaak hè?)

    Je foto`s zijn PRACHTIG bewerkt zeg. Wat heb je toch een mooi blog.

    Lieve Josephine,

    Een hele fijne vakantie en ik hoop je weer terug te zien op mijn blog.

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. FIJNE ZOMER VAKANTIE!!

    IK BEN OOK NIET VEEL IN BLOGLAND TE VINDEN.
    VANWEGE DE ZOMER EN ANDERE BEZIGHEDEN.
    MAAR KAN HET OOK NIET LATEN OM TOCH EVEN ZO AF EN TOE WAT TE PLAATSEN OP MIJN BLOG!

    FIJN WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi bewerkte foto's Josephine! ik wens je een fijne vakantie met heerlijk uitstapjes!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk dat je zoveel rust krijgt door de fotos zo mooi te bewerken!! ik vind ook rust als ik met mijn camera rondloop, heerlijk vind ik dat..

    ik wens je een hele fijne, ontspannend vakantie en rust lekker uit lieve Josephine!!
    ik ga je wel missen hoor en je mooie posten en je lieve reacties ook:)
    maar dat komt wel weer, ga eerst maar lekker genieten!!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk,leuk...dat ik nog even mag genieten van jou creatief gemaakte fotobewerkingen, zo knap altijd hoe jij dat doet!!!

    Neem het er lekker van samen met heerlijke uitstapjes in het verschiet en tussendoor een ''karweitje'' tussen alles door.

    Fijne zomerse dagen gewenst en liefs!!! XXX
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je een fijne vakantie toe,
    hopelijks doet de zon haar best om alles wat extra op te fleuren.
    Tot later, ik 'lees' je nog wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine. Wat heb je weer mooi met je foto's "gespeeld" Schitterend. Ik wens je een fijne vakantie en hopelijk mooi weer. Als je thuis bent en kijkt kom dan even aan voor mijn give-away.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥