dinsdag 12 juli 2011

Garden Pictures***

 












Wat een geweldige zomerse dag was het vandaag, hebben jullie er ook zo van genoten, echt weer om in de tuin aan de slag te gaan. Het nodige is weer gesnoeid , buiten de papavers die nog volop in bloei staan had ik veel uitgebloeide exemplaren, dus daar heb ik alle zaadbollen weer afgeknipt voor volgend jaar. Wat staat alles toch prachtig te bloeien, en daar de weersvoorspellingen niet al te best zijn ben ik weer een rondje met de camera gaan maken om al dat moois vast te leggen. Voor jullie ongetwijfeld allemaal herkenbare bloemen. De rode klimroos staat aan de voorkant tegen het huis, weet jammer genoeg niet meer welk soort het is. Het zijn prachtige grote trossen rode rozen die er fluweelachtig uit zien en bovendien geuren ze verrukkelijk. Het buitenleven geeft me echt een heerlijk blij en vrij gevoel, buiten dineren onder het genot van een heerlijk glas wijn, de vogels die kwetteren en de heerlijke geuren van alle bloeiende bloemen om je heen ***

EEN FIJNE WEEK ALLEMAAL***



15 opmerkingen:

  1. Fraaie strakke collages hoor!
    Groetjes, nog nèt niet uit m'n tuintje te Gouda.
    M'n laptopje zo nu en dan buiten is best "gezellig".
    Doeg, doeg. (Alles goed met mams? Doe haar de vriendelijke groeten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen lieve Josephine:) wat is dat lekker wakker worden met jouw mooie collages, het zomergevoel spat er vanaf!!
    ja het was echt een hele mooie dag gisteren, heerlijk om dan in de tuin bezig te zijn of lekker te luieren:)

    ik lees dat jij de zaadbollen van de papaver er al afgeknipt hebt, ik laat ze zitten tot ze wat indrogen, is het beter om het nu te doen denk je? ik geniet er stiekem nog zo van haha!
    je rode klimroos is ook erg mooi, wij hebben er hier ook eentje staan en die is al meer dan 20 jaar oud! ik weet de naam daar ook niet van helaas..

    ik wens je weer zo'n mooie dag als gisteren, de lucht zit hier trouwens al best wel dicht, maar er komt nog wel een heel voorzichtig waterig zonnetje doorheen:)

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo leuk dat er elke maand weer een andere bloemsoort bloeit. Juli is voor mij dé maand van de vlinderstruiken.
    Wat een hoop kleur bij jou in de tuin, ik wens je vandaag weer zo'n stralende dag.
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej Josephine wat een mooie plaatjes en die bloemen wat een kleuren het is echt genieten geblazen ik geniet van deze post, liefs irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is de zomer toch heerlijk en je brengt het allemaal goed over, prachtige bloemen in je tuin, nog een heerlijke zomeravond!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet weer van je rondje door je mooie tuin, Josephine !
    Mooie foto's en die rode rozen zijn zo prachtig !
    Op het moment regent het bij ons, het weekend en gisteren was het heerlijk zomerweer :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk als alles het zo goed doet,dat is genieten en je hebt het weer zo gaaf op de foto gezet,alleen hier geen zon,maar regen en de afgelopen dagen waren wat wisselvallig en het blijft zo,maar heb bijna vakantie en alleen dat woord is al genieten haha,fijne avond,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie bloempjes heb jij in je tuin.
    ik vind die paars/lila tinten heel mooi:))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je collages zijn weer prachtig! mmoie foto's van je bloemen!

    Vandaag was het schitterend weer, nu regent het, maar we waren ook heel de dag in de tuin, een nieuw kippenhok gemaakt voor onze kippetjes...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Josephine,

    Knap helemaal op van deze fleurige beelden. Het is hier helemaal grijs. Gisterenmiddag ook, en daarna al die regen..pfff ik fietste er net in tijdens mijn werk.
    Maar voor al het groen en gekleurd naruurschoon is het wel lekker, zoveel regen.

    Prachtig al die bloemen in deze post.

    lieve groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hmm, even wegdromen bij die heerlijke foto's! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend je foto collages van deze prachtige bloemen.
    de natuur is zo mooi en daar moeten we maar veel van genieten.
    ik wens je fijne zomerse weken en tot aug.
    liefs An!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige bloemenpost hierboven, jammer dat het weer opnieuw is omgeslaan.
    Dankjewel voor je enthousiaste reaktie op mijn hobbykamertje, het was wel hard werken, vanmorgen was die immers nog helemaal leeg en ik voel mijn benen niet meer, pfff,
    maar zoals je al zei: hier ga ik ontzettend van genieten!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine,

    Wat ben jij er toch handig in, al die mooie foto's van bloemen digitaal te schikken!

    Liefs Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥