zaterdag 2 juli 2011

Pluizige snoesjes***













Je hebt het het weleens, van die weken volgepropt met allerlei afspraken, bijna geen tijd om adem te halen. Deze week is zo'n week en voor Bloggen is er dan bijna geen tijd. En reactie's geven bij anderen ligt ook even op en laag pitje, SORRY!!! Ook nu nog een paar dagen van alles en nog wat maar toch even een klein postje tussendoor. Gewoon een aantal snoezige afbeeldingen van poezen, die lieve koppie's zijn altijd zo vertederend, je raakt er niet op uitgekeken ***

EEN HEEL FIJN WEEKEND***



20 opmerkingen:

  1. Ik smelt............wat een lieverdjes Josephine en zo prachtig in de lens gevangen. Hier raak je zeker niet op uitgekeken.
    Je heb van die dagen dat je uren tekort komt en dat het bloggen er even bij inschiet, maar fijn dat je toch even de tijd heb gevonden deze mooie post te plaatsen, ik geniet en voel je niet schuldig als de tijd je ontbreekt om te reageren.
    Fijn weekend en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat zijn lieverdjes. Ik ben een echt poezenmens. We hebben er helaas geen meer maar als je ouder wordt moet je er niet meer aan beginnen. Poezen kunnen zo oud worden . Die lekker melk is enig en dat kleine poesje dat daar zo ligt, nou ja ze zijn allemaal heerlijk.
    Sterkte met de drukte. Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is waar, je raakt er nooit op uitgekeken ;-)


    Fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze schattig !! zo lieffffff....geniet van een heerlijk weekend......liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh en ik word er ook helemaal rustig van als ik er naar kijk...heb jij dat nu ook....?
    Vind ze zo lief!!!
    Dank en rustig aan hoor ik wacht echt wel op je.
    Altijd......
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geef niets hoor, neem ook de tijd voor andere dingen die belangrijk zijn.

    wat een moois om naar te kijken,

    fijn weekend
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Josephine, soms heb je zo'n week vol met afspraken, kom je uren tekort..Jij bent altijd zo trouw met reageren dat ik me niet kan voorstellen dat iemand je dat kwalijk neemt. Die 4e foto met dat lieve bolle buikje naar voren vind ik het allerliefste.
    Fijne dag morgen, knuffel voor Bono x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga jij maar lekker je gang hoor en voel je vooral niet schuldig als je het reageren even op 'n laag pitje zet!!!

    Soms heb je van die weken dat alle afspraken bijna tegelijker tijd vallen.

    Ben ook 'n ''beetje'' druk geweest de afgelopen dagen...maar dat alles zal hopelijk morgen resulteren in een leuke 43 jarige trouwdag met de familie samen, dan weet jij wel dat ik wat uurtjes achter het fornuis gestaan heb;-)
    Nou het mooie weer nog ....dan kunnen we buiten aan de lange tafel.

    Zo ik ga me nog 'n keertje vermaken met die schattige poezenserie:-)

    Fijne zondag en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverd♥♥♥
    wat heb je weer een prachtig nieuw entree gemaakt en leuk dat poesje in het hoekje.
    En wat een schatjes die kliene katjes de een is nog leuker als de ander.
    Weten jullie wie altijd de tijd heeft???dat is de klokkenmakker ha,ha,ha.liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's allemaal!!!

    Ik heb mij als volger bij je aangemeld.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedezondagmorgen lieve Josephine,

    Wat een suikerzoete poezelige post heb je dit keer meis.
    Zo schattig deze foto's van deze lieve zachte diertjes..
    En vooral dat poezenpootje op die vinger, zo lief!!!!
    Ja de liefde van een mens voor een dier is zo mooi en onvoorwaardelijk...
    Daar kunnen wij mensen toch van leren?

    Dag meis...een hele mooie zondag,

    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine,

    Hey meisje,

    niks geen sorry...het bloggen is wanneer het uitkomt,toch? Ondanks je drukte heb je er toch weer een mooie post van gemaakt! En ook je header is weer als vanoudst...GEWELDIG MOOI!

    tot de volgende keer.

    lieve groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatjes, Josephine, zo mooi om te zien !
    Hier schijnt de zon weer, ik hoop bij jullie ook.
    Geniet van het mooie weer,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine,

    Wat leuk dat je op mijn blog bent geweest, van harte welkom.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooooo wat een heerlijke foto's... ik moest zo lachen om een ervan het is net alsof hij aan het bidden is.... al het goede komt van boven hahahahaha.... xx viana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar doe je mij een plezier mee!
    Foto's om blij van te worden :-)

    Josephine toch...
    het 'rood dingetje' is toch gewoon een boei!
    hahaha, ja dat was schuddebuiken hoor!
    Maar... zo bracht je me wel op 'n idee
    voor een toekomstig blog-item!

    Groetjes
    ... en blijf maar fantaseren:
    altijd leuk om jouw reacties te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heerlijk om in die onschuldige lieve poezeoogjes te kijken, ik zit hier echt te glimlachen, zo leuk!

    ik hoop dat je tussen alle drukte door af en toe even een rust en genietmomentje voor jezelf kunt hebben lieve Josephine! maar daar zorg jij vast wel voor:)

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In één woord : snoezig! Wat aandoenlijk altijd die kleine poesjes!Enne weer een prachige header!!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief! Als ik ze zo zie,zou ik er zo weer 1 nemen haha,maar wij hebben al 2 ondeugende poesjes haha,dus toch maar niet en als je geen tijd hebt,dan niet,bloggen is voor het leuke,ik ben er ook minder en dan opeens weer heel vaak,doe lekker rustig aan,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Josephine ik voel helemaal met je mee , hoop na morgen weer eens wat tot mijzelf te kunnen komen .
    Ja, en poesjes daar ben je bij mij mee aan het goede adres , heerlijk vind ik ze .
    Lieve groet ♥RINI♥

    Ik kreeg daarnet een comment met de vraag waar mijn translater gebleven was , de code staat er nog wel achter maar het icoontje ervan is foetsie .
    Volgens mij werkt hij bij jou ook niet .
    Maar goed het is Google weer , dus misschien is hij er dan gewoon ineens weer .
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥