dinsdag 25 september 2012

Paper Flowers ***






Hahaha, ik hoor jullie al denken, "PAPER FLOWERS" nou dat is wel een heel groot woord voor deze abstracte frutseltjes, en dat is natuurlijk ook zo. Maar ja, het zijn bloemen geworden en ze zijn van papier gemaakt dus klopt het toch wel weer. Van een binnen koker van een rol keukenpapier heb ik allemaal stripjes geknipt en die op een bepaalde manier in elkaar geplakt., en er een aantal glittertjes op geplakt. Het is natuurlijk niets bijzonders maar toch ziet het er best heel grappig uit, en het kost helemaal niets. Je kan er bijvoorbeeld een mobiel van maken, of een aantal in een mooi glazen bokaaltje leggen ***


12 opmerkingen:

  1. Goodmorning sunshine,

    Ik dacht eerst dat het kroontjes waren...met bovenop
    wat steentjes...het lijken toch net kroontjes, en ik ben
    dol op kroontjes...

    Wat een supertof ide om deze sierlijke voorwerpen van een lege keukenrol te maken...daar moet je nu maar net opkomen haha...en dat is met de meeste ideetjes..!

    je zou ze ook nog kunnen schilderen in zachte kleurtjes...kom ik weer met mijn zachte kleurtjes haha...

    Meisje ik wens je een mooie herfstdag..
    liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn eigenlijk heel chique op de foto zeg!
    leuk leuk!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind ze super leuk! Echt mooi om mee te decoreren! Dingen kunnen in hun eenvoud echt heel erg mooi zijn!
    Ik wens je een fijne dag!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer eens wat anders dan de 'gewone' paper flower Josephine en ze zijn mooi van eenvoud.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Lieve Josephine..♥
    Ten eerste bedankt voor de bewerkte foto..oohhh dat was leuk..heel Gaaf zeg..;))♥♥
    Ik zie mijn beertje al trappelen hihi..;))

    En ja ik dacht ook meteen het zijn Kroontjes.. net wat Marijke zei..;)
    Zou je niet zeggen dat het van de keukenrol is ..omdat je ze Wéér zo MOOI♥ bewerkt hebt jeetje wat een KUNST van jou toch..SUPER..♥
    Mijn post heeft me 5uren gekost POEHHH...;(
    Ik moet echt ruimte gaan maken ..anders kan ik dalijk jullie mooie♥ posten niet meer lezen dat zou pas errrggggggggggg zijn..snif.;(
    Josephine ik geniet weer van je post..!!
    Liefs en Fijne Herfstdag Gaby..♥x♥x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. un semplice pezzo di carta diventa ,nelle tue mani,un fiore....
    fantastico.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephie. Je moet er toch maar weer opkomen, kroontjes van keukenrollen en zooooooo leuk. Een idee voor alle freubeljuffrouwen. :))))))
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi! Die maak ik ook eens!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een simpel idee, maar jij verzint het, knap hoor, en het resultaat is chic,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een simpel ontwerp, maar zo leuk!!
    volgens mij zie jij overal wel iets in, een echte creatieve duizendpoot!!
    superleuk!!

    een hele fijne avond Josephine!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these are trully beautiful!
    congrats for your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb met bewondering gekeken naar je blog. Wat ben jij creatief. Prachtige foto's hoor.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥