zondag 30 september 2012

Stelletje Badmutsen ***







Ja hoor lieve mensen, de tijd om de badmutsen weer in de mottenballen te leggen is aangebroken, en de warme herfts en winterleding kan weer tevoorschijn gehaald worden. Eigenlijk is het ook wel weer een mooie periode waar we in terecht komen. "De Herfst" met al zijn charme, warme gezelligheid. Als het nog volop zomer is wil je er nog helemaal niet aan denken maar als de dagen korter worden, het weertype grilliger dan komen we allemaal weer in de stemming voor dit heerlijke jaargetij. De foto's die ik hier laat zien zijn gemaakt door "Andrey Yakovlev" en "Lili Aleeva" wereldberoemde fotografen die werkelijk prachtige foto's maken. Ga maar eens Googlen want er is  heel veel over te vinden. Deze stijl moet je natuurlijk aanspreken, maar zelf vind ik echt SUPER wat deze mensen allemaal laten zien ***

Geniet van een fijne zondag allemaal...

 

16 opmerkingen:

  1. Geweldig !!...fijne zondag !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wisseling van de seizoenen heeft wel wat. Eten en kleding...alles weer anders.
    Prachtige foto's en vooral de laatste foto vind ik super, die stijl spreekt mij wel heel erg aan.

    Wens je een fijne zondag Josephine.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooie foto's!!

    Fijne zondag verder!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine.Ja dat zijn prachtige foto's. ik ga zo eens verder kijken bij deze kunstenaars. Fotograferen begint me steeds meer te grijpen. hihi.
    Liefs van Riet

    PS. Nee geen verbetering hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto´s zijn prachtig een weldaad om naar te kijken en van te genieten.

    Ik ga vanavond even op hun site een kijkje nemen, ondet het genot van een kopje koffie.

    Hele fijne zondag avond!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noem je mij nu een badmuts haha,hoe weet je dat? haha,ik vind ze erg leuk,vind het ook altijd grappig om te zien,nog steeds zwemmen er mensen mee,fijne week,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mi sorprendi ogni volta che accedo al tuo blog!!!
    è bellissimo leggere i tuoi post!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Lieve Josephine..♥
    Zozo..;)) dit weer heel iets anders..maar ik zie duidelijk een hele KUNST van fotograferen erin ..♥
    Het is een PASSIE ♥ van jou natuurlijk..alleen al hoe jij♥ het nu op je post plaats♥ is al een bepaalde Liefde♥ voor deze techniek en Kunst van Fotograferen.. de foto's bewerken van thema Badmutsen..;))♥
    PRACHTIG♥..!!
    Ja het zit in je♥ ..die Kunst andere te laten zien maar ook te begrijpen wat je ermee bedoelt ..;)))
    Je Geniet er duidelijk van ik ook !!..;)))
    Wens je alle Liefs en Fijne Herfstweek Hugs Gaby..;))..♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josephine
    Bedankt voor je berichtje
    jou blog ziet er erg mooi uit,
    fijne avond nog
    vriendelijke groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen meisje,

    Ja dit zijn mooie foto's...
    Ze ademen een nostalgische en romantische stijl uit...net ofdat het al heel lang geleden is gefotografeerd....maar dan wel met de scherpte en luxe van deze tijd.

    Heel bijzonder...enne..ik heb nog een paar van die leren kapjes...als we op de oude Vespa van mijn zoon rijden..die ene uit 1950...dan doe we voor de gein ook wel eens zo'n strak kapje op ons hoofd...haha..

    Meisje ik wens je een mooie week!
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja heel mooi zijn de foto's die jij nu laat zien, zo romantisch en er zit een soort filmlaagje over de foto's net als een sluier.
    Niet echt bedoel ik, maar ze zijn anders als anders.
    Ik zal wel eens gaan googlen ja.
    Ja de herfst, ik vind het vallen van het blad en de vele kleuren zo heerlijk, maar de nattigheid zou er niet bij hoeven hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Lieve Josephine ..♥
    zoals ik het nu zie.. is het je nu gelukt met het witte randje om de foto's♥ ..maar ben wel benieuwd hoe je het gedaan hebt..ha ha ik hoor het wel ..;))
    nog fijne avond Liefs Knuf Gaby..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Olá !lindo o teu post!Bjos



    dedicartes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lieverd, dankjewel nog voor het prachtige linkje, het is mij ook gelukt om jou in mijn lijstje te zetten ;))
    Ik zie hier rechts dat je prachtige wezentjes een vééééééél mooier randje hebben dan een gewoon wit, wat mooi gedaan weer.
    Net als je post met deze prachtige foto's, ik geniet altijd met volle teugen van jouw talenten.
    Ik wens je een heel fijne dag toe ondanks de regen,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Josephine,

    Natuurlijk heb ik even een bezoekje gebracht aan de 2 fotografen, je hebt gelijk ze maken prachtig werk.

    Maar... het meest heb ik genoten van je post over "Special effects". Wat een KUNST, echt iets om jaloers van te worden.


    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nóóit geweten dat een badmuts nog zo charmant zou kunnen zijn hihihi
    Wat een prachtige foto's !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥