zaterdag 22 september 2012

Special Effects ***






Twee Amerikaanse kunstenaars "JAMIE BECK" [ Fotograaf] en "KEVIN BURG" [ontwerper] hebben een speciale  ingewikkelde techniek bedacht om foto's met beweging te maken. "CINEMAGRAPHS" Een tijd geleden heb ik er ook al eens een post over geplaatst en degene die daar nog even naar willen kijken kunnen op de link die volgt  klikken. https://frajobo.blogspot.nl/2011/05/special-effects.html  Het fascineert mij hoe zij dit voor elkaar krijgen, zo knap. Sommige foto bewerkingen bestaan uit wel 60 verschillende beelden ***
*** Fijne zondag allemaal ***


15 opmerkingen:

  1. Wow wat bijzonder, je (ik dus) snapt afentoe niet hoe het kan!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die laatste 2 dames gaan elkaar vast in de haren vliegen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieverdje♥♥♥
    dit is wel heel apart,maar een flink poosje geleden heb jij zelf in wel in veel mindere maten ook foto's gemaakt met een knipoog.
    En ook Bono met een kwispel staart,maar dit is wel bizonder veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik weet nog van die andere. Daar heb ik ook met verwondering naar gekeken/Nou weer van die aparte, het is inderdaad een toverdoos zo nu en dan, hihi.
    LIefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is dit!!! Ik ga snel even kijken!
    Jij ook een hele fijne zondag!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel apart,heb het nog nooit gezien,echt iets voor jou,een geduldig werkje of niet.

    lieve groetjes en een fijne Zondag GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige effecten Josephine.
    Heel bijzonder hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben.
    Ik wens je een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olá!
    Adorei este efeito nas fotos .Bjos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    Wat een wonderbaarlijke effecten geven die bewegende beelden aan deze foto's...!
    Ja daar wordt ik dan stil van..en genieten...het lijkt haast magie...geweldig.

    En net wat Walter zegt...die twee dames gaan elkaar volgens mij inderdaad in de haren vliegen hahaha...

    Meisje ik wens je een mooie week..
    liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee toevallig hadden wij het er gister nog over hoe geweldig knap dat is!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje dat is gaaf,niet te geloven dat dit kan,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liev Josephine..♥
    Wauw dit is toch echt wel HEEL APART zeg ..♥
    Maar dan ook hoe jij het alweer tovert vanuit je toverdoosje...echt SUPER..♥
    Ik zou willen dat ik het ook kon ha ha al mijn beesjes of wat dan ook in beweging wat een technisch wondertje is het toch hé.. echt gaaf ..;))))))))))
    de foto's lukken bij mij momenteel niet ..maar komt ook weer goed ..;)
    Wens je alle Liefs en Fijne Week Gaby..♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, deze effecten zijn wel heel speciaal, Josephine !
    En wat een mooi beertje heb je gemaakt, zo schattig !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥