zondag 16 september 2012

Romantische frutsels ***










Het stofje dat ik gebruikt heb voor het jurkje van het beertje Perlita, is zo schattig dat ik bedacht daar nog wel iets meer mee te kunnen doen. Zoals jullie zien heb ik er een boekje mee beplakt, en ook een hartje van gemaakt, afgewerkt met kreukellint. Het heeft zo'n heerlijke romantische uitstraling, helemaal zo samen met een paar zelfgemaakte papieren rozen. De kleine roosjes heb ik gemaakt van een bladzijde uit een boek. Heb een spiraal geknipt en opgerold, en dan ontstaat er zo'n schattig klein roosje. Aan twee kanten heb ik er een pareltje aan bevestigd met een zilverdraadje, en zo krijg je een grappig geheel om bijvoorbeeld een kadootje mee te versieren. Ook leuk zoals je op één van de foto's kan zien, een aantal samen in een porseleinen bakje of een vaasje ***




19 opmerkingen:

  1. je bent weer lekker bezig geweest.
    Leuk allemaal hoor!!

    fijne week...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag schateke♥♥♥
    dat ziet er weer geweldig uit,dat boekje is heel mooi geworden.
    En wat een leuk idee die kleine roosjes echt kleine sieraadjes voor op een kadootje.
    Ik ben trots op je zo als je bezig bent heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hadden al zo'n heerlijke dag samen....heerlijke wandeling,gezellig terras op de markt in Weert,met koele rosé genieten van de nazomer,we waren er toch.....dus maar meteen op de avondkaart gekeken wat de kok deze avond voor lekkers op het menu had staan,dat stond ons wel aan, bij 3 gangen menu konden we 'n keuze maken uit heel de kaart voor een bepaalde prijs.
    Dus toen we trek kregen stond voor ons binnen de tafel gedekt.....in een romantische ambiance:-0.....en het was niet alleen lekker maar ook romantisch......
    En ik ga ''gewoon'' verder met de romantiek op jou blog....wat een schat aan mooie creatieve creaties heb je weer gemaakt!!
    Ik heb je kleine roosjes met parel eens goed bekeken en ga het eens proberen met mooi papier, lijkt me ook leuk om de bloemen wat groter te maken en op hun kop in de kerstboom te hangen als klokken met bel.

    Mijn dag kan niet meer stuk na al de geniet momenten:-)

    Slaap lekker!!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief rozenkind,

    Jouw roosjes zijn werkelijk BEELDSCHOON!!!
    En weet je wat me verbaasd lieverd...je gaat rozen maken en dan maak je ze van verschillende materialen,
    stijlen en dat maakt het zo leuk en spannend.

    Het is niet saai en telkens dezelfde rozen, nee je ziet een ontwikkeling...je ziet passie en plezier!
    Hoe mooi kan het leven niet zijn...als je ergens jezelf
    in verliest...ja dat is mooi..

    Lief rozenkind..mamske heeft helemaal gelijk..die kleine roosjes zijn net een klein sieraadje..

    Liefs van je vriendinnetje,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieverd, wat een leuk idee om roosjes te maken uit een blad papier, zelf maak ik op dit moment véééééél roosjes van stof voor een bepaald projectje voor later.
    Wat is het een leuk werkje om te doen hè!
    En dan je andere knutsels, wat mooi in dat stofje, heel mooi om een romantisch hoekje in huis te creëren want romantiek hebben we toch nooit genoeg om ons heen hè ;))
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vorrei provare a fare le roselline,sono graziose.........che belle.
    buona giornata cara amica.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk gedaan hoor!!.....jij bent zo creatief he !!...fijne week liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk die roosjes, simpel maar groots effect, en zo samen met dat boekje...erg keuk,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ziet dat er lief uit,zeker leuk om je kadootje mee te versieren,heerlijk hoor dat knutselen,en ik kan zien dat het je bevalt.

    een mens komt steeds op meer idee:n als je zo bezig ben.ik zit nu achter een beker shocolademelk lekkerr koffie en thee drink ik al jaren niet meer.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine...♥
    OOooohhhhh wat maak je me weer blij met je mooie post .♥.;))
    Die roosjes van bladpapier uit een boek ..dit is zo'n GEWELDIG IDEE en ook zo lief als je het versiert als je bv een boek Cadeau geeft ..echt Super MOOI♥..een heel goed idee Josephine..;))))!!
    En als ik dan jou beertje zie.. zó klein bij dat Mooie romantische boekje WAUW..echt Mooi gemaakt ..!!♥
    Het Hartje♥ passend erbij ..maar vooral hoe je de foto's weer allemaal hebt bewerkt..HELEMAAL in de stijl van al je mooie spullen..;)))♥
    Ja dat SIERT jou ook weer hé Josephine het bewerken van de foto's een vakwerkje van jou bij de stijl van je blog je steekt er ook al je Passie♥ ervoor in ..;))♥

    Hopelijk kan ik ook binnenkort mijn verrassende post plaatsen ..;))
    Liefs en fijne week Gaby..♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh OH wat je nou toch weer gemaakt hebt lieve Josephine, de romantiek straalt er vanaf. Beeldschone roosjes en boekje en kraaltjes en dan die foto's weer zo mooi ingelijst, dat vind ik zo prachtig. Ik word er lyrisch van, hihi.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creaties weer Josephine.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo leuk om te zien hoe lekker jij bezig bent!! wat een inspiratie en wat een romantiek, ik geniet!!!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super romantische "frutsels"
    heb je gemaakt!!
    Echt heel erg mooi! Ik vind het altijd zo knap hoe je alles met elkaar mooi combineert!
    Daar heb ik nog wel eens moeite mee!!

    Veel liefs uit een regenachtig Noorwegen!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi boekje met het stof, Josephine, prachtig gedaan !
    En de roosjes zijn ook zo mooi, zou wel een cadeautje willen krijgen versierd met zo'n
    roosje :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. That is too cute, gorgeous blog and lovely creations

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt je weer niet verveeld zo te zien Josephine en wat er uit je handen is ontstaan is weer hemels mooi.
    Je beertje had ik gemist, ik bedoel natuurlijk de post erover.
    Ze is zo schattig en je hartje smelt ervan.
    Dat stippelstofje leent zich super goed voor een beer.
    Is de stof door moeder natuur haar zonnetje zo vaal geworden, of heb je het met iets behandeld?
    Daar heb je weer een heerlijk boekje gemaakt, niet té overdreven opgepimpt, maar precies goed zodat het een sieraad voor op je tafel is.
    Perlita zal er ook goed op kunnen zitten, het is een leuk setje.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dear Josephine thank you for your congratulations!! Your blog is now wonderful and very romantic!!!!
    Have a very nice days!!!
    Hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So so sweet creations ! Love so much your so cute teddies !! So dreamy romantic !
    xoxo from PARIS
    joëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥