donderdag 6 september 2012

Heerlijk genieten***




Hebben jullie dat nu ook, af en toe ben je met van alles en nog wat bezig en dan schiet het Bloggen er gewoon bij in. De heerlijke nazomer waarvan we nog volop kunnen genieten. Verschillende ideetjes die ik aan het uitwerken ben, en eigenlijk kan ik niet eens precies zeggen waar ik nog allemaal meer mee bezig ben maar soms zou ik willen dat een dag tweemaal zolang zou duren. In ieder geval is het zeker dat ik me niet verveel, en gelukkig heb ik daar ook nog nooit last van gehad. Geniet allemaal van het mooie weer, de voorspellingen zijn ook voor de komende week weer veelbelovend. Onze druiventrossen zijn door de zon in één week bijna allemaal blauw gekleurd en de merels zijn er dol op. Ongelooflijk als je dat bekijkt, zo'n klein lijfje waar dan wel achter elkaar zo'n tien of meer van die druiven naar binnen gaan, daar kan ik uren naar kijken ***

*** Carpe Diem ***






17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Josephine.
    oh jeetje, dat virus heb ik ook!!
    Ik zou wel willen, maar ik heb er gewoon de tijd niet voor.
    Ik kan niet alle blogs meer aandoen, het is een dagtaak ( waar ik ook totaal geen zin in heb).
    Ik wordt dus een beetje kieskeurig zeg maar en dat bevalt me super.
    Naast een 32 urige werkweek fietsen we heel veel en ben ik savonds gewoon blij dat ik wat kleins te fröbelen heb.
    Ideetjes zat, maar ook ik heb er de tijd niet voor.
    Zo verstrijkt de tijd naar ouderdom zeg maar oepsie!!!
    Doen wat je denkt te moeten doen hoor.
    We lopen niet weg immers.
    Knuffies Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken het helemaal....zoveel te doen, zien en te beleven......tijd te kort.........
    Oh heerlijk om zo genieten van al het moois in de natuur....pure rijkdom........
    Pluk de dag inderdaad....of de druif ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine. Ja ook bij mij schiet het bloggen er wel eens bij in, ook wel omdat ik dan wat anders aan mijn hoofd heb. Heerlijk dat je met van alles bezig bent, dat is ook het verhaal van mijn leven.Mijn hobbies zijn op het ogenblik allemaal verdrongen door het bloggen ,
    ik moet nog het evenwicht vinden om ook mijn handwerken een plaatsje te geven. Ik ga er eens aan werken, hihi.
    Hier is alles nog hetzelfde. Manlief nog steeds erg ziek.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja natuurlijk heb ik dat ook.....geniet maar lekker van het nazomeren...heerlijk ga ik ook doen...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ja een dag is veels te kort,dat ervaar ik ook regelmatig en ja buiten genieten gaat voor de pc,straks zitten we weer lang genoeg binnen,ik vind vooral je 2e foto super,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieverdje♥♥♥
    wie is die juwelen eetster???
    Wat is dat toch heerlijk hè om altijd,tijd te kort hebben.
    Dat is een goed teken dat men zich nooit verveeld.
    En in de natuur is zo veel te beleven,al die kleuren pracht en vormen ook ik krijg daar nooit genoeg van.
    En ik vind ook al die vormen van bomen zo mooi,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve Josephine,

    Yep.....doen waar je zin in hebt....en dat zijn meestal leuke dingen, anders zou je er geen zin in hebben;-)

    En van die leuke dingen is bloggen er een van in mijn geval.......niet dat ik zo vaak post of zoveel volgers heb,maar ik lees de meeste posten in mijn leeslijst van medebloggers wel met de nodige interesse en zal als het enigszins mogelijk is daar ook reactie achterlaten.

    Weet niet of ik dat ooit zal leren om anders in te delen.....
    Schuif meestal mijn eigen ideeën van blogposten plaatsen aan de kant omdat ik het wel zo aardig vind staan tegenover een ander dat ik niet enkel mijn eigen posten belangrijk vind en enkel over mijn eigen leventje,hobby's,vakantie's,etentjes,zaken,liefhebberijen etc. schrijf en nooit of zelden de tijd neem om belangstelling te tonen bij ander.

    En toch kom ik er steeds meer achter dat dit heel normaal blijkt te zijn onder veel bloggers waar ik bijna nooit verzuim om te reageren, maar never of nooit een reactie terug zie.

    En dat bedoel ik met leren....
    maar het zit niet in me om eerst tig keer aan mezelf te denken en dan pas aan de ander.....
    dus ben ik nu ook al weer nadat we zondag van vakantie terug gekomen zijn enkel bezig met lezen én reageren...niet omdat het moet...maar omdat ik het leuk vind dat ook de ander zijn/haar posten met belevenissen en ervaringen graag wil delen...

    Maar er staat een post bij mijn concepten en het is binnenkort Teetied,
    tijd of niet.....;-)

    Geniet van de heerlijke nazomer en fijn weekeind gewenst!!
    Liefs,
    Ger






    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wat een geweldige nazomer hebben we toch!!
    Ik geniet er ook zo van, en inderdaad dan schiet het bloggen er soms bij in, maar...aan de andere kant zitten we straks allemaal weer binnen en hebben we tijd zat het allemaal in te halen.
    We moeten het er nu maar even van nemen.
    We jammer dat ik weer eens Bronchitis heb en daar een kuur voor gekregen heb en dus niet in de zon mag....maar ja...ik moet toch werken dit weekend...voor mij dus niet erg dit keer.

    fijne dagen meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey lieverd, ik werd vanmorgen wel heel vroeg wakker dus extra tijd om lekker even te bloggen want dat blijft voor mij toch de ontspanning bij uitstek.

    Maar ook hier lijkt het alsof de tijd als vingers door mijn handen glijd, maar ondanks dat ik het druk heb geniet ik ook héél erg en daar was het me toch allemaal om te doen.

    Wat heb jij weer mooie foto's geplaatst, die rozen met die prachtige tekst in vind ik helemaal super!

    Hier in de buurt start een cursus fotobewerking, ik heb even getwijfeld maar, hmmmm.....dit jaar nog maar niet, wie weet krijg ik er ooit ook nog zo een leuke verslaving bij ;))

    Geniet van het lekkere weertje,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Lieve Josephine...♥
    Probeerde een bericht te plaatsen lukte 2 x niet hopelijk nu wel ..;)
    Had 4 dagen geen pc nu gelukkig wel weer alleen jammer dat ik geen posten meer kon lezen ..;(
    Ja het bloggen schiet er bij mij ook wel ..maar door het mooie weer genoeg vermaak ..hihi
    Dochter vliegt maandag met haar vriend voor 2 weken naar Florida..snif wat ga ik haar missen ..;(.♥
    Jou Foto's zijn weer PRACHTIG geworden ..altijd geniet ik hier van ..;))
    Wens je nog een fijne zonnige Zondag Liefs Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, dat gevoel heb ik ook, Josephine, een dag is voor mij veel te kort, ik wil altijd zoveel doen :-)
    Ook hier prachtig zomerweer, echt genieten !
    De merels eten hier ook hun buikje vol met onze druiven, we kunnen ze zien vanaf ons terras van kortbij, en de eekhoorns komen de noten halen ...
    Speciaal die eerste foto !
    Nog een fijne zondag en nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ti auguro una splendida settimana di sole!
    il tuo blog mi affascina sempre!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat vind ik nou ook,veel te korte dagen waarvan ik ook nog eens s'middags op bed lig.ik volg jullie wel hoor maar heb soms gewoon geen zin om te reageren,erg he?allemaal zomerperikelen,geen zin op het moment giet het hier,dus kunnen we even wat gaan doen.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Josepfine
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog,wat vond ik dat leuk en zo nieuwsgierig als ik ben kom ik vlug eens bij jou kijken.Maar je hebt ook een geweldige blog met zo een leuke foto's, beertjes en poppen die je maakt.Ik ga je zeker ook volgen want ik wil weten hoe het verder gaat met je muizen virus van Marijke
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi lief mens, gelukkig ben ik niet de enige ;-) Vanwege mijn schouder heb ik een flinke achterstand opgelopen. Nee die kun je niet even wegwerken. Begin gewoon weer NU maar steeds is er weer wát. Ik kom altijd tijd tekort en soms is mijn hoofd gewoon met hele andere dingen bezig. Als de HERFST zijn entree maakt zijn we minder buiten en kruipen we met z'n allen ook weer meer achter de PC. Lekker GENIETEN meis doen waar je zin in hebt, alles mag niets moet :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. inderdaad lieve Josephine de dagen vliegen voorbij, ook ik heb daar last van.. wil zoveel.. de tuin in.. de buitenboel schilderen.. tijd in onze pup steken.. lezen.. en bloggen wat ik dus de laatste tijd ook veel minder gedaan heb, maar dat komt wel weer! eerst nu genieten van de laatste zomerse zonnestralen!

    geniet!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥