dinsdag 16 oktober 2012

Beertje "ROOSJE" met haar popje ***








Ohhh lieve mensen kijk nu toch, er is van de week weer een berenkindje onder mijn handen geboren. Ze heet " ROOSJE ", het is weer een kleintje geworden. Ook heb ik voor Roosje nog een klein popje gemaakt, " LIJSJE "  heet ze, dan kunnen ze samen lekker spelen, hahaha.  Lijsje is echt een ukkepukkie,  kijk maar, ze is slechts 2 , 5 cm. groot. Jullie zullen begrijpen dat het keren van het popje nogal wat tijd in beslag heeft genomen, het was bijna niet te doen maar het is me uiteindelijk toch gelukt. Bij de tweede foto staat Roosje bij het boekje dat ik een tijd geleden beplakt heb, en zo kan je goed zien hoe klein ze is. Ze heeft een hemdje van kant met kleine pofmouwtjes aan. Waar het door kwam weet ik niet maar foto's nemen van dit schatje lukte me niet echt goed, maar met deze foto's krijgen jullie toch wel een goede indruk hoe het is geworden, en op naar de volgende, het is zo heerlijk om er mee bezig te zijn ***

20 opmerkingen:

  1. Zie ik zo'n schattig beertje in mijn lijst staan, Josephine !
    Wat heb je dat weer mooi gedaan en het poppetje erbij, wat een snoesje !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi lieve Josephine, volgens mij heeft Marijke je besmet met het poppen- en berenvirus hihih
    Wat ontzettend leuk en wat een ienemienie is Lijsje !!!
    Héél erg schattig. Ik kan me voorstellen dat dit heel aanstekelijk werkt.
    Het "smaakt" ongetwijfeld naar meer ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, Josephine..begint het niet wat uit de hand te lopen? Straks ga je nog een popje voor het popje maken en moet je onder een microscoop gaan werken!
    Ik vind ze nog steeds reuze leuk en kijk uit naar de 'berenflat' die waarschijnlijk een gevolg wordt!
    Zwaaaiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ukkie.s,en zooooo lief zien ze er uit,jij hebt gewoon wondervingers,om zo'n klein pukkie omte draaien.als ik zo op blogland rondkijk kunnen de dames toch wel erg veel,zucht,,voor mij word het steeds moeilijker,heb nu medicijnen waar mijn hele lichaam pijn van doet,kan niet lopen en niet zitten maar ook niet handwerken meer,ik baal als een stekker,heb vanmorgen gezegd dat ik met die 2 soor
    ten nieuwe pillen stoppen ga,maar daar was ze het niet mee eens,maar zo wil ik niet verder.jakkes.
    goed we zien wel.
    sorry hoor
    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief schatteke♥♥♥
    wat zijn dit weer voor leuke creatie's geworden Roosje en Lijsje.
    Alleen al het werk om die armpjes en beentjes te keren.
    En dan ook nog hun kledij super!!!
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay lieve berenmaakster..

    Wat een snoesje is dit berenkindje geworden zeg..en haar popje is een heerlijk dreuteltje...en wat klein!
    Ja ik heb je besmet met mijn berenvirus hahaha...
    en ik merk dat ik meerdere dames met mijn berenvirus heb besmet...haha..
    Wat een vrolijke beestenboel...heerlijk om jezelf te verliezen in het creatief bezig zijn...het maakt je gelukkig...
    Scheppen van iets maakt een mens gelukkig en tevreden...iets mooiers kan er haast niet zijn...

    Dag lieve meis...
    jouw poppenjansje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine..♥
    Ik moest echt lachuuuu♥ om wat Walter zei..hihi dat je ze dalijk onder de microscoop moest maken hij is echt een grappige man ♥..;))
    Roosje ♥ is echt Mooi geworden maar Lijsje zo klein..oooohhhhhh ♥.. het pupke♥ van Roosje het is zo leuk om te doen dat friemelwerk hihi..♥
    Je geniet er steed meer van en de uitdaging word steeds groter..oooo waar gaat dat heen met ons..;))))
    Ja het valt niet mee soms zóóóóó klein♥ ..merk het zelf aan mijn oogjes nu ik aan het poppenhuisje werk van de lieve kleindochters hihi..;))
    Ik heb weer genoten van je leuke post en kijk weer uit naar de volgende ukkepuk♥ ..;))

    Lieve Herfstgroetjes Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De ''geboorte'' van dit schattige Roosje en heel klein Lijsje was een hele ''bevalling''.......maar het is jou weer geweldig goed gelukt!!!

    Geniet van je beren familie hobby en fijne week verder!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!!
    Beautifoul!!!
    Scusami, non parlo la tua lingua, comunque le cose che fai sono veramente belle, brava!!
    Questo orsacchiotto lo adoro, è dolcissimo!!
    Passerò spesso a trovarti, mi piacciono le tue creazioni!
    Un abbraccio
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mia carissima,le tue creazioni rispecchiano la tua personalità e sono sempre più convinta quanta dolcezza e serenità è nel tuo animo!
    ma che bella che sei Rosalie!!!
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei ...... die kleine beer van jou ziet er gevaarlijk lief uit!!!
    Die is om op te vreten zo schattig.
    Nou smaken zal ze zeker niet, maar wat een aanwinst is dit voor je berenfamilie.
    Dat je zelfs een inimini popje erbij hebt weten te fröbelen Josephine, helemaal leuk!!
    Wat is het toch heerlijk dat onze handen zulke bijzondere schepseltjes kunnen maken.
    Ik ben benieuwd wat je volgende projectje wordt!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukkie zeg !!...zo schattig goed gedaan hoor....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine,

    Wat heb je weer een heerlijke wezentjes gemaakt!
    Een beer maken,staat ook nog hoog op mijn te doen lijstje! Zucht, zoals zo vele dingen!
    Leuk hoor dat kleine ukkepukje!
    Wat een werk, dat kleine gefrutsel!
    Maar wel leuk om te doen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooooooh,wat een leuk duo heb je gemaakt lieve schat!
    Ik vind je beertje super, kan me voorstellen dat je dit niet zomaar één twee drie klaar hebt, zo mooi klein gemaakt.
    En dat het knuffeltje voor hem, zo schattig.
    Veel plezier met je berenkindertjes,
    je hebt de smaak helemaal te pakken hè,
    dikke knuffel, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh lieve Josephine, Roosje en Lijsje, wat een schatjes en wat zijn ze snoeperig klein.Ook zo mooi aangekleed. Hoe krijg je het voor elkaar, zo mooi.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi lieverd,

    meissie...wat een dreuteltje weer!!
    Je beertjes worden echt steeds mooier!!
    je krijgt het echt in je vingers hoor....wat marijke al zegt...het virus heeft toe geslagen..je bent besmet ;-))
    Maar ja..beter besmet met het berenvirus dan met wat anders...toch !!

    liefs carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een droppie dat beertje van jou en je hebt de smaak te pakken gekregen.
    beertjes hebben altijd zoiets om lekker te knuffelen he?
    en alles is weer verwerkt in prachtige foto,s.
    fijn weekend en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. so so nice sweet teddy bear with his little doll. A kissing cute pet !
    xoxo from PARIS with a wonderful autumn weather
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. buon venerdì e buon w.e. orsetti meravigliosi,anche alla vostra Mamma!
    mille baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥