woensdag 24 oktober 2012

Spelen met Foto's ***






Heerlijk mijn hoofd leegmaken noem ik het als ik met foto bewerkingen bezig ben. Van allerlei foto's uit de tuin, Kornoelje besjes, Viooltjes, Calicarpa besjes. Een foto van Bono, een Gerbera bloem en een dame die een mooi dromerig stuk op haar viool speelt, en niet te vergeten een mooi likeurglaasje. Met al deze foto's ben ik aan de slag gegaan. Heb ze allemaal door elkaar heen verwerkt en op deze manier dus heerlijk mijn hoofd leeg gemaakt ***

*** Carpe Diem ***





13 opmerkingen:

  1. Zo zou het ook moeten zijn hè, je hoofd helemaal kunnen leegmaken met je hobby,heerlijk! En kijk toch eens wat een prachtig resultaat, die vrouw met die viool vind ik bijzonder prachtig!
    Ik ga vandaag ook nog wat euh, tijd verliezen,haha, ik zat 't laatst in mijn atelier en toen Ronny 's avonds thuiskwam zij ik: wat kom jij doen? Hij zei: ik dacht thuis lekker warm eten maar zo ziet het er niet naar uit! Haha, ik was helemaal de tijd vergeten, zalig ;)
    Fijne week verder lieverd,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. buongiorno bravissima fotografa!
    che belle queste immagini!
    grazie per il tuo commento sul mio post dell'orso bianco.....ma non riesco a tradurre questa frase:

    Leuk hoe je er ook eentje hebt beschilderd.
    Heb je dit beertje zelf gegoten?

    mi aiuti a capire???
    un bacio grande
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen sunshine,

    Prachtig zijn deze bewerkingen hoor..
    Zelf vindt ik de laatste bewerking het mooiste en lekkerste haha..
    De kleuren zijn zo schattig, lekker roze en zachte kleurtjes..
    Maak maar veel je hoofd leeg, dan genieten wij mee van al het moois wat hierdoor ontstaat.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gedaan,de tweede en de een na de laatste zijn mijn favorite,het is alsof Bono zo uit de fotokomt lopen,,van hier ben ik vrouwtje.
    ik doe het je niet na hoor geen geduld.

    lieve groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend!! een hele mooie manier om je hoofd leeg te maken! ik heb dat ook met foto's alleen ben ik deze kunst niet machtig helaas..
    ik heb net even bijgelezen op je blog en genoten van de foto's van jou met je lieve mams en met Marijke, zo ontzettend leuk!! bijzonder hè die klik.. geweldig!!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, maar mijn hoofd zou niet leeg maar vol zijn, haha, hoe krijg je dit voor elkaar, heel mooi.
    liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieverdje♥♥♥
    als dat allemaal in je hoofd zat,
    daar helpt geen paracetemolletje
    tegen HA,HA,HA.
    Wat heb je dat weer leuk bedacht ik vind dat meiske met de viool mijn favoriet liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the way you "play" as you say with your pictures ! When I look at them I wonder how i can dare to put my poor own pictures on a blog !! But I'm in progress so I hope to make less awful ones... one day !
    xoxo
    Joële

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ora ho capito!
    comunque l'orso è di ceramica,e in realtà è un "salvadanaio"!!!
    avrei voluto inserirlo negli oggetti da mettere in mostra per vendere a Natale....ma ho deciso di tenermelo,mi piace troppo!
    ti auguro tanta felicità!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine...♥
    Ja HEERLIJK♥ als je je hoofd leeg kan maken..;)
    soms denken we ♥ aan duizend dingetjes tegelijk en word het beetje een warboel in je hoofdje..;(
    Dan als je iets aan het versieren bent in je toverkasje ♥ wat je PASSIE♥ is ..tja dan vergeet♥ je alles om je heen ..LIEVE ZUCHT ♥..;))
    moest al lachu wat Sonja♥ schrijft hihi..♥

    Als je dan lang genoeg naar de ♫ eerste ♪ foto ♫ kijkt ..krijg je een ♫ melodietje ♪ in je hoofd ♪ en ♥ droom ♥ je helemaal weg FANTASTSCH ♥..;)

    Bij de tweede foto ♥ een MOOIE prachtig kleurige bloem ♥ die je ruiken wilt ♥..;)

    De derde foto ♥ kijkt Bono ♥ jou Lief♥ aan van ik ben er ook nog zó LIEF♥..;))

    De vierde foto ♥ zegt een glaasje sap of likeur je drinkt het, en je voelt meteen een tinteling ♥ door je lijf van GENIET ♥ van het leven en gewoon ff je hoofd leeg maken..♥;))

    en geloof me.. het is je weer gelukt met jou Lieve ♥ post ♥ Josephine ♥ ..;)
    Ja lieve zucht .. ik ben een romantisch ♥ dromertje ♫..hihi♥

    Wens je alle Liefs en fijn weekend alvast Liefs Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een spannende foto's heb je ervan gemaakt Josephine.
    Dat is een hele kunst om dit te kennen.
    Ik snap er geen snars van, maar het lijkt wel magie!!!
    Jou hoofd wás dus leeg gemaakt, maar die zal nu wel weer vol zitten, daar ben ik van overtuigd.
    Jij zit volgens mij nooit stil.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie gedaan hoor!! Ik vind het altijd zo knap, foto bewerking!
    Ik begin er maar niet aan! Dan zou ik weer een nieuwe hobby hebben en dat zijn er dan echt te veel!
    Ha, ha ik denk dan dat ik mijn overvolle hoofd alleen maar voller ga maken!

    Veel liefs! Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie bewerkingen, Josephine, zo fijn om ermee bezig te zijn en je krijgt dan altijd weer nieuwe ideeën, vind ik ...
    De eerste met de muzieknoten op de achtergrond is zo prachtig en die met Bono natuurlijk ook :-)
    Nog een fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥