zaterdag 13 oktober 2012

Hortensia kransje ***





Van één van mijn Hortensia struiken die helder blauw bloeien in de zomer heb ik vorige week een klein kransje gemaakt. Zo prachtig de verkleuring in deze periode van het jaar, en eigenlijk vind ik ze nu het allermooist. Het loopt van licht blauw naar zacht groen, lila en roze, echt fraaie pasteltinten. En ik hoop dat dit kransje mooi zal indrogen want dat lukt lang niet altijd jammer genoeg. Tussendoor heb ik wat pareltje op ijzerdraad gestoken ***


19 opmerkingen:

  1. Hallo, zoals altijd je mooie werk is een vreugde voor mij! Groeten! Rose m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jij ook al zo'n mooie krans gemaakt...hier ligt er ook 1 op een mooie schaal.
    Ben er gek op...vandaag weer hortensia's gekocht...ook in de blauw tinten.
    Zo gaaf!!

    fijne zondag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, inderdaad...het lukt niet altijd dat indrogen. Heb nu hele mooie nog aan de struik zitten die ik toch maar ga proberen.
    Voor in de kerstboom!
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine, wat een prachtige foto's! Die kleuren zijn gewoon niet van deze wereld!
    Ik hoop echt dat de kleuren zo blijven!
    Zo mooi!!
    Help, ik wil ook Hortensia's!
    Ha, ha, volgend jaar maar aanplanten!
    Lieverd een hele fijne zondag!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieverdje♥♥♥
    wat mooi die pastel kleuren nu, waar ze eerst blauw waren.
    En jij heb er weer een krans van gemaakt, die vast weer een mooi plekske krijgt, heel veelliefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zelf gemaakte kransje is een pareltje op zich,de ingedroogde hortensia bloemetjes geven een parelmoerglans, zó mooi!!!

    En je foto's zijn weer prachtig bewerkt.....helemaal op zijn Josephine's!!!

    Fijne zondag en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet dat er weer schattig uit! Ik moet echt nog even aan de slag deze week:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beeldschoon lieve Madelief. Je kransje en je foto's natuurlijk.
    Fijne Zondag nog.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kransje,de kleurtjes zijn zekers geweldig,het drogen gaat vast goed komen,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief Josje.

    Ja meis dit kransje met zijn parelspelden is zo
    mooi van kleur...
    ik heb het vorige week al even bewonderd toen
    ik het op het ronde tafeltje zag liggen...
    Het kransje is een snoesje...maar jouw bewerkingen zijn ook helemaal geweldig hoor..

    Dag lieverdje...fijne zondag!
    Liefs
    Poppenjasje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooi kransje gemaakt Josephine. Prachtig die vele verkleuringen, ik hoop ook voor je dat deze heel mooi indrogen zal.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend,heel mooi gedaan,
    over energie gesproken,jij zit vol energie.
    op het moment heb ik even geen zin,kan gebeuren he.
    rust ook wel veel hoor,kan niet anders.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is echt een pareltje geworden.
    Zo mooi al die kleur schakeringen en dan die mooie pareltjes erbij.

    Om lang van te genieten.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. BUONGIORNO MIA CARA,
    DOPO LE ROSE BIANCHE, L'ORTENSIA è IL MIO FIORE PREFERITO E SONO STATA FELICE DI POTER VEDERE QUESTE BELLE FOTO SUL TUO BLOG!
    E'LUNEDI',IL TEMPO NON E' BELLISSIMO, MA GUARDO FUORI LA FINESTRA E IL CIELO MI FA SOGNARE....
    UN ABBRACCIO
    ANNALISA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn en blijven mooi deze hortentias, je kransje is erg leuk, soms probeer ik wel eens 1 grote bloem met een klein steeltje op en beetje water te zetten en dit laten verdampen, soms lukt het en heb je een prachtige droge bloem.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kransje.
    Zo mooi die doorlopende pasteltinten.
    Ik hoop dat het gaat lukken hoor !!!
    dat je er nog maar heel lang plezier van mag hebben :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Lieve Josephine..♥
    hé hé eindelijk kan ik ff posten lezen het is drukkie en de kleindochters logeren hier tot morgenavond..;))♥
    Je hortensia's kransje zijn PRACHTIG..♥
    Ook de kleurtjes zijn LIEFFF..♥
    Ik heb er zelf ook een paar gemaakt gemaakt vorige week nog ..;)
    Fijne avond jullie
    Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat is het weer genieten van je prachtige foto's. Het kransje is super, heerlijk om die warme kleurtjes nu in huis te hebben. Kaarsje erbij en het is puur genieten :)
    Ik wens je verder een heel fijne week toe,
    hoorde van Marijke dat jullie een topweekend samen hadden gehad en ben nog even naar de foto's gaan kijken, je ziet gewoon aan jullie gezichten dat je ervan genoten hebt, mooi hè, zulke vriendschappen.
    Dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kransje heb je gemaakt zeg. En de hortensia's blijven zo mooi. Ook als ze indrogen. En wat knap dat je die beertjes zelf gemaakt hebt. Heel knap gedaan hoor.
    Een fijn weekend
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥