dinsdag 2 oktober 2012

Dromerige Herfst ***







Gewoon een toefje besjes uit de KORNOELJE struik die nu op dit moment volop van bleek flessengroen naar wit verkleuren. Vorige week piepte er wat besjes tussenuit die al mooi wit zijn geworden. Als je de struik in z'n totaal ziet vallen de besjes nauwelijks op maar eenmaal flink ingezoomd komt de schoonheid mooi tot uiting. Het lijken wel glaskralen met bronzen knopjes. Oké, je moet er wel even wat fantasie bij gebruiken maar gelukkig is dat bij mij volop aanwezig. Het was een aantal dagen heerlijk zonnig weer en nam wat foto's in de tuin, heerlijke dromerige detail beelden van nog wat bloeiende exemplaren. Heerlijk dat struinen door de tuin, werkelijk een GROOT genieten, en dat gevoel wil ik graag met jullie delen ***


22 opmerkingen:

  1. Ik vind de herfst ook zo'n mooi seizoen. Prachtige foto's, echt wel dromerig zoals je ze zelf beschrijft, de herfst heeft zoveel gezichten, in onze tuin is het nu al 'fel' wat de klok slaat, meer zelfs dan tijdens de zomermaanden, dan is het allemaal wat dromeriger.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij, je foto's zijn weer om te zoenen.

    We genieten volop van de herfst, weer of geen weer, het is overal prachtig.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola, como siempre tus trabajos son hermosos! saludos, Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine,

    Meisje wat trakteer je ons toch weer op een
    beeldige foto's...
    De bewerkingen en de lijstjes erom heen zijn
    werkelijk beeldschoon..
    Die witte besjes hebben mijn hart gestolen,
    ze zien er zo fris en fier uit.

    Enne...heb je nog zien in a.s week-end??
    Heerlijk om elkaar te ontmoeten he meis?
    David en ik hebben er veel zin in...gezellie..haha..

    Dag lieverdje..tot zaterdag..
    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. che belle queste immagini,sono i "gioielli"della nostra terra!
    vorrei tanto camminare nei boschi e nei giardini in questo prezioso momento autunnale!
    ma il lavoro non me lo permette e quindi grazie di condividere con tutti noi le tue belle fotografie.
    ti abbraccio e ti auguro una giornata serena
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! Ik heb hier ook een Kornoelje staan, maar die geeft geen besjes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine..♥
    PRACHTIG weer ..!!!
    Die witte besjes zijn zóóóó mooi hé ...zoals je het op de foto's bewerkt hebt krijg je een beetje zin in H♥rtje Winter hihi...;))))
    De omlijsting ja.. SUPER♥ gewoon met al dat kant ..♥
    Ik lees dat je Marijke♥ gaat ontmoeten ohh geweldig..;)) doe je haar de lieve groetjes en geniet♥ van de dag..;))
    Liefs en warme herfstgroetjes Gaby..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, wat een mooie foto's.
    Jij kan dat nou zo mooi he, ons mee laten kijken door jou ogen naar de schoonheid van de natuur.
    Ik zie ze ook al een beetje voor me, bedekt met een laagje sneeuw.
    Zwijmel maar lekker in je tuintje en verblijd ons maar met deze prof foto's.
    Heel veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, wat zijn je foto's weer mooi en zo leuk in die lijstjes, schattig,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LIeve Josephine. Het is weer een feest om naar je foto's te kijken. De lijstjes eromheen met die kantjes zijn zo mooi, zoiets kan jij alleen maar.
    En je gaat lekker genieten a.s.Zaterdag lees ik hierboven. Wat LEUK. Dat wordt een heerlijke dag.
    Lieve groeten van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....Josephine, wat een prachtig en idd dromerige sfeer.
    Wat leuk dat jij zo'n Kornoeljestruik in de tuin heb staan, ik dacht eerst even dat je ook met de snoeischaar op pad was gegaan hihi.
    Ja...wat prachtig hè die besjes, ik ben er ook weg van en wat heb je dit allemaal mooi in beeld gebracht en je foto's ook weer zo mooi bewerkt.
    Ik heb genoten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve schatje♥♥♥
    zo dat ik de eerste foto zag dacht ik ook dat zijn op geleukte pareltjes.
    Dat heb je weer heel mooi weer gegeven al die schoonheden, en jou aparte lijstjes er om heen
    MADAMMEKE CRèATION, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de herfst is prachtig en de betoverende kleuren er van en elke dag zie je veranderingen in de natuur.
    prachtige foto,s weer die je zo mooi in beeld brengt.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ;) buona giornata mia cara!
    qui tanto sole, è bello guardare fuori la finestra....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahah écht waar heb jij fantastie ?! ;-)
    Ik kijk even goed
    warempel het lijken écht glaskralen hihi
    Prachtige foto's hoor !!!
    Ooh-hoo dát wordt een erg gezellig weekend.
    Doe je lieve Marijke en d'r wederhelft de groetjes van mij. Enne geef d'r ook even een dikke knuf van ons allebei zoiets XXX
    Veel plezier saampies !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Beste, bedankt voor uw bezoek. Hise een reis of tour van uw laatste berichten in de blog en er zijn zoveel leuke dingen die ik graag! Ik feliciteer u met de details zoals de beren en delicate creaties! warme knuffels van Puertiorico, Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's weer, Josephine, mooi met het kant !
    Vorige zondag hadden we een mooie zomerse dag, maar nu regent het al dagen ... en een felle wind, spijtig ... mijn margrietjes bloeien nog volop alsof het zomer is ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. IK HAD WAT POSTEN VAN JE GEMIST ZAG IK.
    MAAR IK BEN HELEMAAL WEER BIJ.
    IK VIND DAT JE HELE MOOIE BEERTJES HEBT GEMAAKT.

    MAAR IK VOND DIE POST OVER BEWEGENDE FOTO'S OOK ERG LEUK EN IK HAD HET NOG NOOIT GEZIEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de herfst heb ik vanuit het ziekenhuis gezien,maar nu weer thuis na 14 dagen balen ...mooie foto's zijn het.

    greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's.
    Dat mis nu,zo een mooi tuintje.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥