vrijdag 19 oktober 2012

Paper Roses, Suikerzoet ***









"SUIKERZOET" dat kan je wel zeggen van deze heerlijke roze wolk die je hier voorbij ziet komen. Van de week heb ik 11 kleine roosjes gemaakt, en klein zijn ze zeker, 1 , 2 en een paar van 3 cm. groot. Van allerlei papiertjes die ik tegen kwam, onlangs kocht ik een paar schoenen en bij het zien van het vloeipapier om de schoenen heen dacht ik, mmmmm daar kan ik wel roosjes van maken. En eigenlijk denk ik dat bij alles wat er van papier door mijn handen gaat, haha. En lieve Marijke, zie je die roze roosjes ***** gemaakt van jou mooie papiertje dat om het prachtige kado zat wat ik van jou kreeg,  ook daar kreeg ik een hoog mmmmm gehalte bij, leuk hé. Hier en daar heb ik wat tule, een organza bandje en wat pareltjes aangebracht en zo is mijn suikerzoete boeketje ontstaan. Heb het dan ook toepasselijk in een klein roze suikerpotje gedaan, een suikerpotje vol liefde ***

Wens iedereen een liefdevol weekend toe 

16 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje♥♥♥
    wat zijn jou roosjes schattig geworden.
    En zo super klein,en je heb er ook aparte schiderijtjes van gemaakt. Zo zie je maar dat alles bruikbaar is als je het maar wil zien
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's heb je van die schattige roosjes gemaakt, super!!
    Fijn weekend, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen meiske,

    Ja deze roosjes zijn suikerzoet en heel mooi van kleur.
    En ik zie inderdaad mijn papier van de kadootjes hahaha...wat heerlijk!
    Je kunt inderdaad overal rozen van maken...maar deze roosjes zijn zo schattig en ieniemienie klein!
    Zo klein had ik ze nog nooit gezien haha..

    Lieverd ik wens je een prachtig week-end!
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine..♥
    Oooohh dit is weer eens iets anders PRACHTIG hoor dat suikerzoet♥ ..♥
    Ja roosjes♥ zijn ook niet 1 2 3 te maken..vind de kleurtjes ook zo MOOIII..!!;))
    Ja tegenwoordig komt er veel mooi♥ papier door je handen♥, en als je bedenkt wat je er nog mee kan doen ..;))
    Gek genoeg gooi ik ook niks weg wat ik nog kan gebruiken, ff strijken of kreuken, vooral dat dunne vloeipapier..;))♥
    Nog bedankt voor je lieve berichtje..♥
    Geniet van het mooie weekend Liefs♥ Gaby..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love love love your pictures (frame and colors ) they are sweet as I like. Would like to be able to do as well as you do !
    Xoxo from PARIS
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH lieve Josephine, hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar. Weer zo,n schattig lievigheidje heb je gemaakt.Heerlijk dat lichte roze.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. carissima,tutto ciò che passa per le tue mani si trasforma in creature romantiche e piene di amore.....può essere un pezzo di carta,o un pezzo di stoffa....e poi tutto diventa meraviglioso!
    amo il tuo blog!
    un abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er wel heel romantisch uit Josephine.
    Wat grappig dat jou ogen alleen maar rozen overal in zien.
    Het ziet er super uit zo al die kleine roosjes bij elkaar.
    Knuffels en een rozen lief weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    Je roosjes zijn inderdaad suikerzoet!
    Wat een idee om ze van verpakkingsmateriaal te maken! Ha, laat ik nu ook nog een stapel van dat verpakking materiaal van Marijke hebben! Wie bewaard heeft altijd wat!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het doet mij denken aan suikerzoete rozen van marsepein op bruidstaartjes met lieflijk kanten taartrandjes...

    Jou rozen van het fijnste papier zijn een lust voor het oog!!!

    Fijn weekeind en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi...........volgens mij kan jij geen papiertje meer laten liggen...hihi☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve Josephine,,ik ben sprakeloos,,wat kan je dat toch goed,je hebt GOUDEN handen.
    je maakt er ook van die mooie foto's van.

    elke keer weer genieten hoor. greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'Suikerzoet' is de juiste naam, Josephine, wat een prachtige kleurtjes hebben die roosjes,
    en zo mooi op foto gezet !
    Ook hier mooi nazomer weer gehad, vrijdag was de mooiste dag, zonnig en zo'n 23° :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit riekt naar nabootsen, maar niet zo goed gelukt overigens.Ik heb trouwens nog geen behoorlijk antwoord van je gekregen over die idiote email van je. Of ben je het al weer vergeten?
    Ik kan hem nog wel even laten lezen hoor als je wilt,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥