vrijdag 12 april 2013

Roze wolkjes ***









Voor de Vlinderexplosie die ze aanstaande zondag verwachten [ heerlijk hé ] zet ik alvast mijn roze bloemetjes buiten.
Al rondkijkend in mijn fotomapjes zie je toch wel heel goed dat de natuur op dit moment vele weken achterloopt. Vorig jaar stonden al mijn bloembollen al volop in bloei waar nu met veel moeite stengeltjes van zo'n 10 cm. zichtbaar zijn. Alleen de krokussen bloeien rijkelijk op dit moment. Dit jaar heb ik alle bollen in nuances van zachtroze tot diep paars en wit geplant. En daar ik er op dit moment dus nog niets van kan laten zien heb ik uit mijn fotomapjes gewoon andere roze bloemen geplukt, Madeliefjes, Roze rozen, gedroogde rozen en Pioenrozen, en er deze roze wolkjespost van gemaakt ***



 

15 opmerkingen:

  1. Oi Josephine! Me encanto de ver a delicadeza destas lindas .Adoro.Beijosimagens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Josephine,

    Kind wat laat je mij toch ontzettend genieten
    van jouw roze wolkjes....wauw...wat is dit toch ontzettend mooi!

    Zowel je bloemen als je foto's als jouw
    prachtige bewerkingen...die pink butterfly's
    wauw...die brengen mijn hart in vuur en vlam!

    Meidje bedankt voor deze heerlijke roze post!
    ik verlang al naar zondag, warmte zon en licht..

    Dag lieverdje...ik wens je alle liefs,

    Je vriendinnetje,
    Marijke
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor al het roze.....leuk gedaan weer....fijn weekend liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke roze post en wat een mooie foto's weer. Ja de natuur ligt zowat een maand achter. Ik zie het aan mijn foto;s van vorige jaren, alhoewel het weer op mijn verjaardag is altijd heel wisselend geweest. Het ene jaar bakken in de zon in de tuin, het andere jaar bij de open haard zitten koukleumen. Het kan allemaal.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, wat een gezellige plaatjes. Enne..... ik zit graag is een keer op een roze wolk hoor.
    Zeker op die mooie foto's jou.
    Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's .....maar de lente komt er ook aan hoor !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Josephine,wat heb je weer een mooie foto;s gemaakt,ook heb ik even een paar postjes terug gekeken,schattig poesje en beertje zijn er weer uit je vingers geboren.
    ben gelukkig weer thuis,maar doe nog niet zoveel hoor,zeg maar niets,heb een heel gesprek met de cardioloog gehad,en het ziet er slecht voor mij uit,ze kunnen niets meer voor mij doen alleen mijn leven een beetje dragelijk maken,nu wil ik nog een beetje zin krijgen om te hobbyen,dus hopelijk zie je straks wel weer wat kleertjes voor de poppen,
    lieve groetjes van mij GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geniet van deze prachtige bloemen, Josephine !
    En zo mooi met de vlindertjes erbij !
    Ja, je merkt het duidelijk in de tuin, ik zei straks nog tegen mijn man, de tuin staat er zo anders bij dan vorige jaren ...
    Ik heb de bloemen die ik vorige week kocht in bakken en potten gezet, toch al een mooi lentegevoel ... ik verheug me al op morgen, er is prachtig weer beloofd :-)
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je me zoekt,ik ben in de roze wolken na het bekijken van je prachtige bloemen foto's...

    Fijn en zonnig weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieverdje♥♥♥
    van deze roze wolkjes word je inderdaad vrolijk.

    En ook van die vlinders en dat alles in een mooie omlijsting.

    Eens word het zomer en dan gaan we het weer te warm vinden ha,ha,ha,
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gracias por pasar por mi blog y quedarte cerquita.
    Un abrazo desde Spain ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een ontzettend leuke foto's Josephine. Ik geniet ier zo van
    Ik heb de eerdte vliender gezien jaar volgens mij was het een koolwitje?
    liefs corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bello,bellissimo.....ho un pò di problemi, spero di tornare presto al mio blog...
    baci

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such wonderful romantic and beautiful pictures ! Love also the butterflies and the dried roses which have kept a beautiful colour. Mine have always lost their pink, so sometimes I paint them !
    Spring is here in PARIS, a little cold but shiny.

    xoxo

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥