maandag 1 april 2013

Minousch Miauwwww ***



Wat is Minousch klein hé.....



Een beetje lachwekkend is ze wel hé mijn kleine lieve poezenkindje, ze heet MINOUSCH, de foto's heb ik bewust korrelig en wat smoezelig bewerkt dat vind ik wel bij haar passen. Het stofje wat ik heb gebruikt is een beetje viltachtig maar wel heel zacht van structuur. Het is een klein roze gedrochtje geworden en in werkelijkheid een stuk aandoenlijker dan de foto's doen geloven. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen, want echt veel gelijkenis met een poesje is niet te ontdekken. Maar ik weet wel dat ik zeker meerdere poesjes ga maken maar ben nu eerst weer met een klein beertje bezig, weer iets kleiner dan de voorgaande, zo zalig dat gepriegel met naald en draad. Het is voor mij gewoon mediteren als je je zo heerlijk kan wegdromen bij het vervaardigen van al die kleine wezentjes ***



12 opmerkingen:

  1. Oh, wat een liefje heb je weer gemaakt, ik vind het héél erg kunstig hoe je zo kleine wezentjes kan maken want ik weet dat dit niet meevalt. Maar ik begrijp dat het héél veel voldoening geeft om zo een mooie wezentje in je hand te zien groeien en het zijn eigen persoonlijkheid te kunnen geven.
    Leuk hoe ze ook al rondloopt in je bericht, jij doet dat zooooo mooi!
    Fijne paasmaandag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine..♥
    ooooooooooooooohh wat een schatje♥ is je Minousch♥ geworden en weer zo klein en fijn♥ gemaakt..;))
    Wat een Kunst♥ en uitdaging♫ ..;)
    ik geloof graag dat het een soort mediteren♥ voor je is, want dat heb ik♥ ook de wereld om mij heen is dan een zwevende♥ wolk en als ik dan op het klokje♥ kijk oeps hihi..;))

    Vandaag♥ word het rustiger gister was iedereen♥ hier, oer gezellig♥ je kan het misschien straks al lezen♫ op mijn blog♥..;)

    Het zonnetje♥ schijnt♥ maar wel Koud brrr er is nog ijs en mijn bloemetjes♥ willen naar buiten..;))

    lieverd het was weer genieten♥ van je Mooie♥ Post♥ miauww aai♥ over haar bolleke♥..;)))))

    Wens je nog een Fijne♥ Tweede Paasdag♥ en creatieve♫ week♥ verder Knuf en .. Liefs Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leukkkk!!! Echt knap hoe je dat heb gemaakt. En de foto,s zijn ook mooi bewerkt, en dan dat kleine koppie wat mee beweegd. Echt schattig!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh kijk nou toch wat een schatje. Het is beslist wel een poesje hoor, zo lief en klein. Wij hadden vroeger ook een poes die Minousch heette, herinneringen komen terug.
    En nou kijken we weer uit naar nog een kleiner beertje, Heerlijk.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief Josje,

    Wat een heerlijke snoezepoes is jouw Minoesch!
    Inderdaad ik ervaar het altijd als rustig worden als je creatief bezig bent..mediteren kun je het noemen..

    Jouw poesje is een heerlijk schatje...
    en ik ben al benieuwd naar het volgend schepseltje
    zoals ik deze beestjes altijd noem hihi..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieve schat♥♥♥
    Minoesch is een schattig poesje geworden en zo snoezig met haar rossig snoertje kraaltjes om haar halsje.
    En zo leuk al die houdingen die ze kan maken.
    Dit is een ontzettend priegel werk
    maar ook zo je zegt ook heel rust gevend,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. belli,dolci,morbidi!!!!
    bacixxxxoooooo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou het is wel een lieverdje hoor!!!!
    Ze kunnen dus zlleen maar beter worden moet je maar denken,heerlijk om zo bezig te zijn.

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoezig en lief poesje, Josephine !
    Ik vind het kralenkettinkje zo mooi passen en je hebt zo'n leuke animatie gemaakt !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oi Josephine!Que lindo trabalho .Eu não canso de admirar as fotos lindas. Bjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meen je dat nou Josephine???
    Minoesche is heel aandoenlijk en lief en jazeker zie ik meteen een poezenkind in haar,.
    Ik kan haar zelfs horen mauwen.
    Ik ben ook met een poesje bezig, ze zijn erg leuk om te maken he.
    Ik ben dol op haar en ook op de animatie die je met haar maakt ( of hoe dat bewegende minoeschenpoeskind daar onderaan!!!)
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥