maandag 29 juli 2013

Prachtige zomerse kleding ***












Kijk toch eens wat prachtig allemaal. Van dit soort kleding word ik helemaal enthousiast. Het is zeer vrouwelijk en ook voor deze tijd heerlijk luchtig om te dragen. Krijg gewoon weer zin om de naaimachine weer eens aan het werk te zetten. De paarse jurk en de kanten blouse daaronder zijn mijn favoriet. Zo mooi ook die prachtige kraag van kralen, jaaaaa ik weet het dat kan natuurlijk niet op de naaimachine. En dan dat bijzondere tasje, geweldig toch. De zwarte gigantische tule strik is snel gemaakt en staat toch SUPER? Wat was het trouwens vandaag heerlijk weer hé, hebben jullie ook zo genoten. Een koel windje, half bewolkt en de temperaturen zeer behaaglijk. Een mens krijgt meteen weer allerlei ideetjes om aan de slag te gaan, en dat was de afgelopen week wel even anders met die tropische dagen. Geniet allemaal van de heerlijke zwoele zomer***

14 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine.
    Ja ze zijn allemaal prachtig. IK hou ook erg van mooie kleren, alleen ben ik niet zo van tierelantijnen. Staat me niet, ben ik te klein voor. Jammer.
    De paarse vind ik ook erg mooi, die met het geborduurde lijfje is mijn favoriet, zo prachtig.
    Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Meidje wat laat je ons toch een prachtige
    kleding zien!
    En die mooie blouse van kant is mijn favoriet,
    en die ander blouse van kant met die schattige
    strass steen en andere liflafjes er op.
    Gelukkig zouden deze blouses mij staan, daar
    het mijn volle rondingen nog een beetje zouden
    verhullen hahaha...
    De ander jurkjes zijn super...en zou ik zeker dragen
    als mijn figuur dat zou toe laten.

    En ja het was gisteren heerlijk weer he meis?
    Het benauwde was er lekker van af..wat een zomertje hebben we toch..lekker genieten.

    Wat je ook zegt, zodra het weer ietsje koeler wordt, heb ik wel meer zin om mooie dingen te maken.

    Dag meisje...veel liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    wat een prachtige creaties laat je weer zien, vooral de jurk in het zwart met de schitterende hoofdtooi.

    Ook hier waren we erg blij met een paar graadjes minder hoor, je krijgt direct weer zin om van alles te gaan doen.

    Ik wens je een hele fijne week toe en geniet van elke zonnige dag, boven de 25 graden in slow motion.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Josephine, wat zijn het weer prachtige ontwerpen voor die kledinglijn !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieverdje♥♥♥
    hè,hè na vijf weken kan ik eindelijk weer een beetje reageren warmte is niks, maar warmte en een kapotte computer is helemaal niks.
    = = = = = = = = = = = = = = = =
    Maar nu even over de schoonheden die jij weer heb geplaatst,de ene luchtigheid is nog mooier als de ander.
    Het is weer een mooie post geworden heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine

    Wat een schitterende kleding ja ik denk zal jou ook wel staan je laat ons weer zoveel moois zien echt schitterend
    en wat een heerlijk weer he gelukkig niet meer zo benauwd.

    Fijne avond nog
    Liefs Van nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor...geniet van een heerlijke zomer meis...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo prachtig allemaal, Josephine, ik zou deze mooie jurken wel eens willen passen :-)
    Hier eindelijk ook wat aangenamere temperaturen, het was veel te zwoel, we hebben dan ook al een paar keer onweer gehad ... vorige week was er een soort van windhoos bij, we stonden op het terras en zeiden tegen elkaar : 'Wat is dat ?!!'
    We hoorden de takken kraken, verschillende bomen zijn omgewaaid, de brandweer is gekomen voor de gevaarlijkste bomen, de rest hebben mijn man en onze buurman opgeruimd ... gelukkig niet al te veel schade voor de rest ... maar het was wel even schrikken.
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine..♥
    Héhé wat heb ik weer een hoop mooie poste♥ gemist dus even alles goed gelezen♫..;))
    Ja ik had niet zoveel zin achter de pc te zitten vanwege de warmte☼ afgelopen weken♥ pffff...;)))
    Over je mooie gekleurde rozen♥ prachtig♥ en de fly..;))
    Die jurken♥ vind ik ook allemaal heel apart♥ met dat kant♥ vooral ook die zwarte met de tule♥ strik♥ zou ik zo wel aan doen hihi..;))
    Vandaag schijnt♥ het zonnetje☼ hier achter een paar wolken is heerlijk♫ aangename temperatuur♥ nu om buiten♥ te werken..;))
    Lieverd♥ Geniet♫ van de Zomer☺ weken♥♫
    Lieve♥ zomergroetjes Gaby knuf ..X♥X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Josephine,
    Hemels wat een binnenkomer!!
    Ik ben der dol op, maar mijn figuur wil deze mooie creaties gewoon niet aan LOL
    Ik wou dat ik het kon hebben, wie niet he!!!
    Ik heb weer veel moois voorbij zien komen en ook griezelige mooierds.
    Beertje Anne Lotte is weer een toppertje geworden, mooie kleur dat vaal roze,
    Je hebt geen last van de warmte zo te zien.
    Ik heb nog geen steek meer gezet, ben alleen aan het verven en werken geweest.
    Nog 1 wandje en dan ben ik klaar, gelukkig!!!
    Knuffels en geniet van het aankomende weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lieverd!
    Weer helemaal bijgelezen. We hebben een hele lange tijd geen internet gehad wegens blikseminslag na hevig onweer!
    Tot gauw!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Josephine!
    Psst ... maar ik houd het bij een gewone stoere "spiekerbökse" hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥