zondag 16 mei 2010

Jakkes, helemaal niet fit...












Vandaag voor het eerst weer sinds een paar dagen achter de PC. Nog helemaal niet fit maar het gaat langzaam iets beter. Waarschijnlijk heb ik voedselvergiftiging waar ik behoorlijk last van heb. En daarbij heb ik ook altijd een vrij lage bloeddruk, dat zit in de familie en is op zich helemaal niet verkeerd. Doktoren roepen altijd daar kan je honderd mee worden. Maar wat de meeste mensen niet weten is dat je je er knap beroerd door  kan voelen en al helemaal als je er nog iets anders bij hebt. Dan leef je zo ongeveer continue op de grens van flauwvallen, dus de laatste dagen was het voornamelijk horizontaal. Sinds vandaag kan ik gelukkig weer een beetje voedsel tot mij nemen, en dan gaat het langzaam weer de goede kant op. Maar genoeg gezeurd nu, ben al lang blij dat ik nu rechtop achter de PC zit en even iets van mij kan laten horen. Laat jullie wat mooie bloemen zien, de akelei die nu volop in bloei staat, viooltjes en nog wat andere. Zo meteen ga ik lekker achter in de tuin op een ligstoel half onder een boom genieten van alle bloemen, het zonnetje schijnt vandaag volop dus dat is in ieder geval prettig.
Wens iedereen een fijne week toe...



    

27 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Josephine, ohhh....wat akelig meis een voedselvergiftiging, daar kan je behoorlijk beroerd van zijn. Ook vervelend dat je dan ook gelijk zo'n last krijgt van die te lage bloeddruk.
    Nu even rustig aan doen en lekker genieten in je prachtige tuin van de zonnestralen, dat doet een mens heel veel goed.
    Ik heb zo genoten van je prachtige foto's van al die bloemenpracht.
    Beterschap.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar dat je zo'n last van lage bloeddruk hebt. Gelukkig gaat het langzamerhand weer wat beter. Ik ben blij van je te horen. Geniet maar lekker van de tuin, is het bij jou ook zonnig? Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vervelend gedoe,he, zou maar oppassen,want je darmen blijven lang gevoelig,,ik wist niet dat je ziek was,het mooie weer komt eraan,dus kan je genieten.mooie akkelei heb je,ga maar heerlijk in de tuin liggen hoor,genieten van die bloemen pracht.groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achhhh lieverd !! wat naar om te horen...................ik hoop dat je snel weer opknapt !!

    Doe rustig aan................lieve groetjes dikke knuffel van mij...............mooi die planten allemaal !!

    Geniet van de zon !! enjoy !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Getverderrie zeg dat wel!!
    OOh lage bloeddruk is vervelend kan mijn dochter over meepraten! en ik met al die flauwe aanvallen ook kan ik zeggen!!
    gelukkig krabbel je weer een beetje uit je dalletje. Aan je prachtige akelei is dat trouwens niet te zien hoor! wat zijn ze weer prachtig op de foto gezet!
    Vandaag hier ook zon maar wel een harde wind dus achter huis wel heerlijk vertoeven.
    Ennuh geniet nog maar even lekker van alle leuke berichten op blogland ze zijn leuk dit weekend hoor!
    Nog een hele fijne zondagavond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig prachtig....nee niet dat je ziek bent maar je heerlijke beelden.....
    Heel veel beterschap en rustig aan hoor.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid! Ik miste je al ....
    Beterschap met alles.

    Ja mijn bloeddruk is ook lager dan normaal.
    Advies arts is dropjes eten. Er bstaat dus geen pil voor.....

    Hier schijnt de zon niet helaas en met veel wind.
    Komt wel...

    Gr Yvonne en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och arme ziel toch, voedselvergiftiging ,zo afschuwelijk.Wordt maar gauw weer beter, lekker in het zonnetje. Lage bloeddruk ken ik niet, het lijkt me lastig. De mijne is veel te hoog.Ook lastig:)))
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josephine, wat vervelend je laage bloedruk en dan ook nog een voedselvergiftiging...ik wens je beterschap. met voldoende rust en de juist vitamientjes moet het toch goedkomen. mooie creaties laat je ons weer zien van de akelei!

    groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spijtig te horen dat je je zo beroerd voelde, fijn dat je al wat beter bent, Josephine !
    Prachtige foto's weer van al die mooie bloemen.
    Doe het maar rustig aan en geniet van je tuin.
    Ook voor jou een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine, wat vervelend. Advies wat wij meestal bij lage bloeddruk geven is: verse bieten- of wortelsap en een gewoon glaasje rode wijn. Dat laatste vinden de meeste mensen helemaal niet erg :-)
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij niet fit, maar je foto's wel! Prachtig!! Hoop dat je je op dit moment weer ietsie beter voelt, Josephine. Ik wens je een hele leuke nieuwe week. Veel fruit voor de nodige vitamientjes en laat die zon ook maar weer eens komen.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Josephine,wat een vervelend nieuws allemaal.Voedselvergiftiging en dan ook nog eens te lage bloeddruk,wij hopen dat je weer gauw de oude zult zijn.
    Prachtige foto’s uit je tuin,heel veel beterschap,doe rustig aan,heel veel liefs van ons,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach lieve Josephine, wat vervelend dat je je zo naar gevoeld hebt. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt, want dat soort dingen kan vaak behoorlijk hardnekkig zijn. Misschien dat het liggen in de tuin je goed heeft gedaan, lekker genieten van al het moois om je heen. Je foto´s zijn weer prachtig!
    Beterschap, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He Josephine, wat vervelend dat je ziek bent. Dat wil je helemaal niet natuurlijk, en hoop dat je snel beter bent.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach....meissie toch.....wat lees ik nou voor narigheid....
    Ziek zijn komt altijd ongelegen.....maar daar trekt ziek zijn zich helaas niks van aan....
    Als je niks binnen kan houden kan je lichaam na een paar dagen aanvoelen als een uitgewrongen vaatdoek......bah....verre van prettig moet dat voor jou zijn.

    Hoop van HARTE dat het snel weer de goede,gezonde kant op zal gaan!!!

    Wat heb je weer kustwerkjes van je prachtige bloemen uit eigen tuin gemaakt, dat jij je ook maar snel zo kleurrijk en fris mag voelen!!!

    Liefs,knuffel en groetjes voor mijn allerliefste blogvriendin!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach lieve Josephine, wat naar nu toch allemaal. Wat zul je je beroerd voelen, ik stuur deze week heel veel zonnestraaltjes naar je toe en hoop dat je snel weer opknapt. Beterschap meid, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat naar te horen josephine dat je voedsel vergiftiging heb.
    ik heb het ook eens gehad en het duurt zolang.
    ik hoop dat je je snel wat beter zult voelen.
    je foto,s zijn schitterend en mooie omlijsting.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al wist ik niet dat je je zo beroerd voelde, toch ben ik blij dat het weer wat beter met je gaat. Neem het er maar lekker van zo tussen je prachtige bloemen.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens je heel veel beterschap! Een lage bloeddruk is zowieso enorm vervelend, maar een voedselvergiftiging is écht vreselijk. Ik wens je heel veel beterschap. Tot gauw, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Josephine dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog,wat naar dat je dat hebt,op het punt staan van flauwvallen steeds is echt heel vervelend,fijn dat het nu wat beter gaat met je,bah voedselvergiftiging,zoo wat een woord en volgens nog niet goed getikt ook,wat een pracht foto`s heb je gemaakt van je bloeiers,ik vind Akelei zo super,in mijn hobbytuin had ik verschillende soorten en kleurtjes in mijn boshoekje,zo mooi,ik vind ook je naam zo gaaf gedaan onder aan je post,doe het lekker rustig aan,fijne avond,lieve groet Joke en ow ja Bart heeft de mooiste schuur die er bestaat gebouwd voor ons,die laat ik snel zien op mijn tuinblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is geen leuk nieuws :-(
    Ik hoop dat je nu snel weer beter wordt!
    Het allerbeste
    en geniet maar van dat zonnetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat fluitenkruidje schrijft klopt, wortels en bieten zijn aardeplanten(1e chakra).
    je zou ook een zwarte steen, een hematiet, aanraden te dragen:))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja , wat kan je in een dip terecht komen als niet alles in je lichaam gaat zoals het moet gaan . Onze dochter is in Egypte ziek geweest met buikloop en hier ging het weer een paar dagen iets beter tot vorige week en alles in alle hevigheid weer terug kwam .
    Lieve Josephine ik wens je vanuit Best alle goeds , ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Josephine,gaat het alweer wat beter met je?

    Dank je voor de tip,dacht dat het zo goed was maar nu was het ook erg laat gisteravond,ha,ah,kon weer eens niet slapen vandaar dat ik nu zo moe ben als een hond.
    Ik ben vanmiddag lekker vrij,makkelijk als je eigen baas bent kan je vrij nemen wanneer je maar wilt en,ga lekker met de honden zo lopen en in de tuin wat rommelen,heerlijk even ontspanning.
    De laatste dagen en avonden alleen maar bezig geweest voor de markt.

    Fijne middag,lieve gr van mij,xxx.







    ik

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hay Josephine,

    Tjeempie...wat vervelend is dat...
    Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt.
    Gniet maar lekker van het zonnetje, en neem vooral de tijd om weer een beetje aan te sterken.

    Liefs,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jammer van je gezondheid, maar je foto's zijn des te mooier. Je blijft duidelijk niet bij de pakken zitten. Sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥