vrijdag 14 februari 2020

Crea 5220 week-7 Stencil ***


Omdat ik geen  stencils heb ben ik als eerste begonnen om er een paar uit te snijden, een Franse lelie, een klein tulpje en een vaas met blommekes.



Op de uitwerking zien jullie twee foto's van de Mysterieuze Graffitikunstenaar BANSKY. Daarnaast heb ik een aantal foto's uit mijn eigen fotobestand gebruikt en bewerkt  met een klein programmaatje dat ik online tegenkwam. Je kan daarmee  je foto's omzetten in Graffitistijl. KLIK hierbij de link. Slechts in een paar muisklikken is je foto klaar. Je ziet op de foto's o.a Bono ons lieve viervoetertje, en rechtsonder twee van mijn zelfgemaakte beertjes. En nog een aantal foto's die ik bewaar omdat ik ze mooi vind.



Toen ben ik gaan oefenen om mooie letters te schrijven, het duurde even voordat ik tevreden was en inmiddels lag er al een stapeltje in de prullenbak,  maar je krijgt er zo wel een beetje handigheid in.


Kijk ook eens bij:

Elizabeth  Marjan  Anita
Akkelien  Celine  Toos
Loes  Carmela & Davide
Corrie  Albèrtje

14 opmerkingen:

  1. Ik lees nu al op meer plekken dat stencil voor jullie te vertalen is naar sjabloon !!! nooit geweten kijk zo steek ik er ook nog wat van op :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi: die zelfgemaakte stencils! En mooie foto-bewerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow..., wat is het weer mooi gedaan! Zelf sjabloontjes gemaakt en gebruikt.. En je letters zijn goed gelukt hoor, het mag ook een beetje onvolkomen zijn...Dank je voor de link naar het fotoprogramma, dat ga ik eens even uitproberen!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de zelfgemaakte stencils mooi strak uitgesneden! Je 'collage' in grafffitistijl ziet er schitterend uit. Wat heerlijk toch dat de computer ons wil helpen met creatief bezig zijn. Fijn dat ik stap voor stap mee mocht genieten van hoe je dit moois hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful composition! You have achieved a harmonious and delicate effect!
    Happy Weekend!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Many Thanks for the shared this informative and interesting post with me.
    Foxnewsgo|gamesweekly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een mooi fijn pennetje om mee te snijden.
    Heel knap gedaan, weer en prachtig geheel ervan gemaakt.
    Perfect !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josephine,
    Dat ziet er mooi uit.
    Daar heb je nog aardig werk aan. Maar wel bijzonder knap hoe je dit zo kunt maken en leuk om te doen.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo, wat is dat echt mooi gemaakt en zo leuk dat je je lieve hondje erbij ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan hoor, maar dat zeg ik elke week :)
    Ik vind je kleine 'kaartjes' meestal onderaan ook zo mooi en gezellig, neem nu weer die gelaarsde kat, echt geweldig!
    Zelf een sjabloontje maken, die ga ik onthouden.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige collage, Josephine !
    Kleuren, styling, layout ... alles past zo mooi bij elkaar !
    Goed dat je dat graffiti programma gevonden hebt, wat een mooi resultaat ... ik herkende Bono al meteen :-)
    De werken van Bansky zijn echt wel speciaal !
    Wens je een fijn Valentijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi weer allemaal ...liefs Ria ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer mooi gedaan. Eerst zelf sjablonen maken en er zo een prachtig geheel van gemaakt met de foto's erbij.
    Ik had er dit keer geen ispiratie voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Josephine, ik bewonder je werk; wat heb jij veel inspiratie en geduld !! nog een fijne dag en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥