maandag 20 juli 2020

Olaf, een klein nieuw Olifantje ***






Vorige week ben ik weer eens bezig geweest met het maken van en klein nieuwe beestje, het was  al weer een tijd geleden dat ik dat heb gedaan en het begon weer te kriebelen. Het is een Olifantje geworden en zijn naam is Olaf. Vind het altijd leuk om het er bij te schrijven, inclusief twee ronde voetzooltjes is Olaf gemaakt van 19 kleine stukjes stof, en alle onderdeeltjes zijn  is op de hand genaaid. Er is vast nog wel een piepklein plekje in de beestenkast te vinden waar inmiddels al meer dan 100 exemplaren in staan. Geniet van een fijne week ***


8 opmerkingen:

  1. Weer zo'n lieverdje van jouw hand... Het is maar goed ook dat je het niet met de naaimachine maakt, dat zou echt niet gaan denk ik..
    Olaf is prachtig met z'n donkere beentjes en armpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Dit vind ik altijd zo leuk van jouw, want dit soort creaties vind ik zo grappig.
    Wat een leuk olifantje. Grappig met die oren en ook dat hoedje op zijn koppie.
    Echt ontzettend knap gedaan.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Knap, hoor, helemaal met de hand in elkaar gezet, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig olifantje, vooral ook dat hoedje.
    Ik zie nu dat het heel klein, leuk dat je het in een kop en schotel hebt gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje! Op de naaimachine lijkt het me inderdaad wat lastig naaien maar met de hand is het ook nog een flink klusje.
    Je noemt de 'beestenkast' en maakt me daarmee heel nieuwsgierig ;o) Misschien mogen we die kast (met inhoud) eens op een foto bewonderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe allerliefst is die kleine Olaf, Josephine, zo schattig zittend in het kopje !
    Prachtig gedaan, ieder detail ... en goed dat je nog een klein plekje in je beestenkast hebt :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje weer.....liefs Ria 💕🍀💕

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥