vrijdag 10 juli 2020

Crea 5220 Week - 28 Doodelen***


Deze week hebben we weer een leuk thema, Doodelen, of droedelen, schetsen, tekenen of krabbelen, zonder of met een duidelijk doel. Iedereen kent het wel, als je bijvoorbeeld aan het telefoneren bent en dan ondertussen wat zit te tekenen op bijvoorbeeld de krant die voor je ligt. Zelf heb ik er deze keer ook geen tussendoor foto's van gemaakt. Heb wat papier neer gelegd en allerlei pennen en markers, potloden en doezelaars en ben gewoon lekker gaan doodelen. En als je dan eenmaal begint ben je niet meer te stoppen, althans zo heeft het voor mij gewerkt, een zeer aangename bezigheid ♥♥♥


En hier heb ik nog een veer gedroedeld, door op internet te gaan kijken heb ik me wel laten inspireren, je komt zoveel leuke, gekke en ook ware kunstwerkjes tegen en dan begint het vanzelf te kriebelen.


Kiekeboe, ik kom even om het hoekje kijken, toedelsssss  van doodelsssssssss ***

 Kijk ook eens bij:

Elizabeth  Marjan  Anita
Akkelien  Celine  Toos
Loes  Carmela & Davide
Corrie  Albèrtje  Sandra
Nel  Petronille

12 opmerkingen:

  1. Ik ben sprakeloos, je fikst het elke keer weer, zó mooi.
    Ik wens je een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is te zien dat je er veel plezier in hebt gehad! Het gezicht is aan alle kanten bezaaid met doodels, zo grappig om te zien...
    En de veer is weer heel anders, maar zeker niet minder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie droedel. Ik kan me nog heel goed herinneren dat er ,heel lang geleden, een film op tv was. Iemand droedelde daar ook in en ik vond het superinteressant. Maar ik denk dat het niet zo mooi was als deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! The feather is spectacular...
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Josephine, wat ontzettend mooi!
    Ja, dit was weer een hele leuke opdracht, vond ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Josephine, dit zijn echte kunstwerkjes !
    Papier en pennen en zo neergelegd ... ik zou dit nooit voor mekaar krijgen :-)
    Zo mooi al die motiefjes ... prachtig gedaan !
    Vanaf volgende week gaat het hier weer de zomerse kant uit,
    eindelijk !
    Wens je een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is iemand weer heel creatief bezig geweest !!!
    Daar doe ik mijn hoedje voor af !
    groetjes van Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit fantastisch!!!
    Zo mooi dat gezicht met kleur erin en schaduw en stippen, strepen en ruitjes, je bent echt een kunstenares. ❤
    De veer is ook prachtig.
    Hier geniet ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,
    Dat ziet er grappig uit. Maar van dat woord "Doodelen" heb ik nog nooit gehoord...haha...!! Kijk zo leren we nog eens wat op blogger.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een geweldig extravagant gezicht. Het plezier spat er van af! Maar ik vind de veer misschien nog wel mooier. Zo fijntjes. Héél lang geleden op de middelbare school heb ik wel eens zo moeten kriebelen met oost-indische inkt. Gebruik jij dat ook wel eens? En wat zijn doezelaars?

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥