maandag 1 februari 2021

Inchies [ 2 en 3 ] * * *


N a mijn eerste serie Inchies ben ik van de week bezig geweest om nog een aantal series te gaan maken, op deze manier wil ik er een leuke verzameling van maken dus na deze zullen er nog meer verschijnen.
Voor deze serie heb ik negen abstracte tekeningetjes gemaakt die ik heb ingekleurd met Colours Markers. De zijkanten heb ik bewerkt met Distress Ink in de kleur Antiek om de vierkantjes wat diepte te geven. Met een zwarte pigment liner heb ik allerlei versiersels aangebracht.



Bij deze serie heb ik eerste kleine tekeningetjes gemaakt van wat vogels, poezen een eendje en een varken, gewoon fantasie tekeningen die ik heb ingekleurd en uitgeknipt, de snavels en oren bewust wat over de randen geplaatst om het wat speelser over te laten komen.


Op deze foto zie je knipsels wat duidelijker, ik noem het mijn kleine Inchie dierentuintje. Inmiddels ben ik met vilt iets aan het proberen, wordt vervolgd * * *


10 opmerkingen:

  1. Je hebt de smaak te pakken! Het is verslavend hè...
    Je verzameling op de eerste foto vind ik prachtig; ik houd wel van die tinten en dat abstracte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer twee mooie en leuke series! Wat kan zo'n 'schaduwrandje' een mooi effect geven, vooral nu de serie zo mooi bij elkaar ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, er gaat een wereld voor me open.
    Ik had er nog nooit van gehoord en heb natuurlijk gegoogeld.
    Kwam van alles tegen, zelfs workshops.
    Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk weer! En dan zeg je "gewoon fantasie tegeningen", ik vind het kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een fantastische inchies, Josephine !
    Ik vind dit zo mooi ... en het dierentuintje, hoe schattig is dat !
    Ik sta steeds weer te kijken van de prachtige details !
    Kijk al uit naar de volgende series ... :-)
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige series. Je bent toch wel ontzettend creatief bezig. Was je dat altijd al, of is het door het vele binnen blijven aangewakkerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha nee dat heb ik al vanaf dat ik nog een peuter was Mieke. Het komt natuurlijk ook omdat ik uit een heel creatief nest kom. Thuis waren we altijd met van alles en nog wat bezig, tekenen, schilderen boetseren, ook sieraden maken, knutselen met papier, enz.....

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥