vrijdag 8 oktober 2021

Crea 2021 Letter - T - [2]


Vorige week had ik al drie woorden uitgewerkt dus deze uitwerking mag vandaag meedoen. Het is de T van Trekpopjes. David Bowie als Blue Pierrot, kwam hem als knipplaat op internet tegen. Dus eerst alles geplakt op een dikker stukje papier en toen alles uitknippen. Ik ben van plan om een speiaal boekje te gaan maken waarin ik al mijn trekpopjes ga verzamelen. Daar splitpennen en ook die kleine die ik al eerder heb gebruikt eigenlijk te dik zijn voor in een boekje heb ik bedacht om van heel dun metaaldraad een platte verbinding te maken.


Kijk hier aan de achterkant kan je dat goed zien, aan beide kanten een klein rondje van metaadraad draaien [ met een tussenstukje natuurlijk ] die ik dan met een tangetje plat druk. Zo kan je het toch in alle standen zetten, en het is mooi opgeborgen  in een boekje. Leuk om af en toe eens door je handen te laten gaan.




En nog een grappig poesje, je ziet op internet als je op zoek gaat best nog veel leuke voorbeelden voorbij komen dus heb ik alweer het een en ander opgeslagen.


Op naar de volgende serie trekpopjes * * * 

11 opmerkingen:

  1. Trekpoppen blijven altijd leuk. Ik heb ze al eens gebruikt in mijn mixed-media en ze blijven lonken ;o)
    Ja in een boekje doen de splitpennen het niet goed, slim dat je een andere oplossing hebt bedacht. Zo kan je toch met de popjes blijven spelen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke trekpopjes, handig dat je ze nu in en boekje kunt bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dat is leuk...! Vorige week zag ik een geborduurd trekpopje bij Annet en ik moest toen meteen aan jou denken.
    En kijk nu eens... Ja, helemaal bij jou passend en zò leuk... Ik zit echt te genieten van de typetjes en zou er zo een verhaal bij gaan vertellen. Wat een handige oplossing met het dunne metaaldraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om daar op deze manier een boekje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi en leuk! En ingenieus bedacht, hoe je dit met draadjes aan elkaar hebt gemaakt. Je bent een echte priegelaar volgens mij, dat bedoel ik positief en ik heb er respect voor dat je er zoveel aandacht en tijd aan besteed en tot zulke mooie resultaten komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht. Heel origineel zeg, om Trekpopjes te kiezen. En je maakt ze wel mooi zo, met die ringetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk die trekpoppen, en dan dat hoofd van David Bowie, schitterend gewoon!
    Goed idee om een boekje te maken, zo heb je ze allemaal bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een origineel idee om de trekpoppetjes in een boek te gaan bewaren.
    Dat zijn ze ook wel waard Josephine, stuk voor stuk juweeltjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. David Bowie vind ik mooi, maar de katjes vind ik echt te gek!!
    Wat zijn die leuk geworden, ik zal eens op internet gaan kijken.
    Groetjes en geniet van het weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trekpopjes vind ik super leuk, Josephine ... die grappige poezen zijn favoriet ! Goed dat je een oplossing gevonden hebt met die metaaldraad, dat gaat een mooi boekje worden !
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥